GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Absolutne najhoršia doručovacua spoločnosť.
V deň doručenia mi prišiel cez VIBER oznam, že zasielka c. 1911143419 bude dnešného dna doručena v case od 08.30 do 11.30 hod. Rano som volal do práce, vzal pol dna dovolenky (čím som nahneval vedenie), sedel doma pri postihnutom dieťati, nechal otvorenú branu a cakal. O 09.19 hod prisla sprava, ze zasielku sa nepodarilo doručiť a mam si dohodnut iny termin. Nahnevane som volal na tel.c. kuriera uvedene v sprave, ktory mi oznamil, ze som nebol doma. Vysvetlil, som mu, ze ho od rana cakam a ja som dodrzal vsetky Vami stanovene podmienky a v Vami stanovenom case som doma, nechal som otvorenu branu, aby zaklopal a vyhovarat sa na to ze nevedel ci nemam psa („jasne ze ak by som mal tak necham branu dokoran otvorenú“), alebo zaklopat na dvere on nemoze. PREDPOKLADAM, ZE MOBILNE TELEFONY MAJU VAŠI ZAMESTNANCI MAJU ZAKAZANE POUZIVAT ale radšej zastavia uprostred radovej zástavby s autom a „VYTRUBOVAŤ jak „D****“( na trubenie sa mi sťažovali potom susedia), považujete za spravne. Nasledne sa kurier vratil, ale len vraj preto, lebo este stale bol v obci. Takze za mna ste to najhorsie co existuje, spolocnostiam od ktorych objednavam som sa uz vyjadril, ze radsej nech tovar poslu hoci aj holubom len nie cez GLS. Dakujem za nervy a uz v zivote nie GLS….
Dobrý den Mariane, dle čísla balíku se jedná o balík, který byl doručován na Slovensku. Vaší recenzi kolegům předáme, aby celou situaci prověřili. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Jsem nespokojen s termínem dodání zásilky, jestli se to dá tak nazvat.
V den doručení jsem dostal sms, ve znění: Dobry den,Vas balik 500*****22
(dobirka 0 ,-CZK) dorucujeme dnes v case:16:00-18:00.Tel.na kuryra 73*****67 .Vase GLS
Tak si říkám super, ale to jen do chvíle nežli dorazila druhá:
Vas balik 500*****22 byl dnes v 16:43 dorucen ve vasi nepritomnosti. Balik prevzal Kuryr. Vase GLS
Tak jsem vyšel před dům, kde jsem zjistil, že kurýr asi není tam kde by měl být.
Jelikož se tam nenacházel ani balík. Tak jsem kontaktoval kurýra s tím, jestli je na správné adrese. Pan a telefonu se omluvil za omyl a řek, že balík vyzvedne a druhý den doručí. Což se nestalo do dnes. Asi vedení v Británii by bylo překvapeno jak se tu pošlapává její jméno GLS.
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Dnes mně byl doručen balíček ale nikdo nebyl schopný dat do předu vědět že ho dnes budou doručovat. Tak nastala komplikace a chudák šofér to schytal jako první. Nebudu doma uvázaný jak hlídací pes a celé dny vyhlížet jestli někdo nezaklepe na dveře . Chce to ještě systémově vychytat aby se takové věci obešli bez nervů.
Dobrý den Miroslave, aby byly k balíku odeslané automatické avizace o doručení, je potřeba, aby odesílatel nastavil k balíku příslušné služby. Záleží vždy na odesílateli, jaké služby k balíku zadá. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci ověřit. Děkujeme za pochopení.
Doručení rychle syn mi tu nechal 1200kc mnel platit 1060kc ještě jsem říkala že drobné nechá prý má 20kc a zbytek nemá tak 100 do kapsy jak to že nemají řidiči na vydávání peníze? ponaučení příště jiný dopravce.
Určitě nedoporučuji, nelze domluvit čas, tuto firmu řídí řídiči a né vedení. Nedodržují vlastní nařízení, které lze dohledat na jejich stránkách. Zda můžete určitě použijte jinou přepravní společnost. Taková firma si nezaslouží naše peníze.
Dobrý den Rozalio, většina plateb v dnešní době probíhá bezhotovostně. Pokud se kurýr vydá z drobných na předchozích adresách, může se bohužel stát, že u sebe nebude mít dostatečnou hotovost na vrácení. Samozřejmě by se měl vždy domluvit na rozměnění a případně doručení později. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit a zajistit poučení kurýra. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Bohužel nemohu doporučit :-( Řidička zastavila daleko od baráku ,přitom místa blíže je dost.Neochotná ,nepříjemná ,arogantní.Není to má první špatná zkušenost s touto dopravní společností.
A jak čtu ostatní recenze ,nejsem sama.A za tohle si zaplatím ? Firmě to zřejmě nevadí ,že s tím nic nedělá :-O Bylo to naposledy ,příště raději zvolím Českou poštu i když je o něco dražší ,ale tam s tímto vůbec nikdy problém nebyl.
Dobrý den Petro, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu celé situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Dobry den,
GLS Vrchlabí ~ pochvala řidiči, neuvěřitelně ochotný a lidsky pristup. Tento dopravce je ESO.
S pozdravem
Franzova
Dobrý den Heleno, moc děkujeme za Vaší recenzi. Velmi si jí vážíme! Bylo by možné, nám zaslat přepravní číslo balíku, který Vám kurýr doručoval, na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou pochvalu předat příslušnému kurýrovi, prosím? Děkujeme a těšíme se na další kontakt s Vámi! :)
Společnost se velmi zhoršila od r. 2018,na České straně úpadek.
Dobrý den Morici, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.
NEDOPORUČUJI
Nejhorší dopravní služba v naší lokalitě.
Ukládání balíčků jinam než jsem objednala a zaplatila, je zcela pravidelná praxe. Takové mají řidiči příkazy od vedení. Zdá se, že nechtějí platit za pronájem schránek Alzaboxu….
Arogantní zásady celé společnosti bez ohledu na zákazníky, řidiči jen plní příkazy a politiku společnosti, dle mého názoru.
Dobrý den Lído, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Pokud byl Váš balík uložen do jiného výdejního místa, není to určitě bezdůvodně a zároveň to není spojené s pronájmem schránek, jak uvádíte. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Absolutně nedoporučuji.
Jednání doručovatele naprosto arogantní – poprosila jsem, aby doručovatel zazvonil na mamku, když jsem byla ve škole – obrovský problém zazvonit :) to prý dělat nebude.
Problém byl i dodat papír o potvrzení o převzetí balíčku.
A mé další zkušenosti jsou takové, že vám balík hodí před barák (kde by ho mohl kdykoliv vzít) i když doma čekáte. Žádný telefonát, žádné zazvonění – nic.
Rozhodně tuto službu znovu nevyužiji.
Dobrý den, muzete mi vysvetlit jak si muzete dovolit dat balicek na jine vydejni misto? Z jakeho duvodu? Ze ma ridic linou prdel? Proc si asi lide zaskrtavaji kam to chteji, pro srandu kralikum. Kdyby bylo puvodni vydejni misto plne, ale misto preplnene nebylo, sama jsem se byla ptat. Ostuda pro tyto sluzby, radeji ppl nebo zasilkovna!
Dobrý den Michalo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Standardně jsou balíky ukládané na výdejní místa, kam jsou určené. K přesměrování většinou dochází, když nastanou nějaké technické komplikace. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci ověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.