GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Ma zkušenost nikdy nedoručili balík.
Vše pokazili .Místo opětovného doručeni na adredu raději poslali odesílateli ?Jakože cožé?
Kdyby na každého byla taková spolehlivost jako na služby GLS tak nikdo nic nemá.
V teto nelehké situaci Covidove, by měli dopravci dbát na klientskou zonu a ne jen aby řidič hodil vše na parcelshop.
Spolupravovat nedoporučuji.
Nejhorší přepravní společnost. Ne mužů dostat svůj balík už týden. Každopádně mají problém buď s centrálou nebo s řidiče. Minulý týden měli moje telefonní číslo a tento “ztratili”. Jen dostávám dopisy “neúspěšně doručení”
Tak jsem nedala ani jednu hvězdu a
A při přidávání komentáře jich tam naskákalo no aspoň nějaká aktivita když doručování balíků Vás nebere
Pokud z nich chcete dostat balík musíte volat řidiči, doprošovat se ho, honit ho po trase, vyhrožovat, volat do e-shopu a stěžovat si. Pro mě jsou kurýrní služby poslední možností, když to jinak nejde.
Myslím že všichni přede mnou popsali společnost dost výstižně…nedoručuji zásilky i přes to že sedíte doma a čekáte ….za mě nikdy více
Dnes v 10.07 posla sms, že od 10 – 13 hodin mi bude doručen balík,s kontaktem na řidiče. V 10.10 telefon, že je řidič u baráku. Bohužel jsem v práci a tak jsem ho prosila, aby balík dal na zásilkovnu. Prý už tam byl a znovu tam nepojede a že jsem mu měla zavolat. Zasilkovna je od našeho domu celkem daleko, takže i kdybych volala, tak ty tři minuty by situaci nezachránily.. Do telefonu mi pán řekl, že balík mi doručí Teda z příští pátek.. Prý mi přišel email, ale jak na něj reagovat, když nemáte internet v mobilu? Je to tak těžké zaslat sms s předstihem? Balíky mi chodí celkem často a pokud nejsem k zastižení, vždycky volám. Jen musí být nějaký předstih…
Celkové hodnocení nula, naprostá liknavost dopravců aniž by informovali příjemce a to opakovaně!
GLS už nikdy, Člověk si platí za doručení domů!!!! Dojde mu SMS, že balíček doručí mezi 16 a 19 hodinou. Tak jste teda ještě doma jak ocas a 17:35 vám přijde SMS, že balíček uložili na jejich parcel shop? Já si ale zaplatila doručení domů, ne někde na parcelshop. A to že jsou přetížení? To mě prostě nezajímá….ikdyby měl balíček dojít o dva dny později, když se něco zaplatím tak to taky mám dostat!!! Na infolince mi na mou stížnost bylo jen několikrát opakováno že balíček bude na parcelshopu 5 dní. Jednání opravdu katastrofa. Zlatá Zásilkovnay kdy máte balíček za dva dny na místě a za třetinovou cenu!
Ano, kurýr může v 17:00 ukončit rozvoz, není placený časově, taky proč ne, když musí být půl roku 12 hodin v práci, celý den nevidí rodinu, přátelé, nejedl a je zničený. Tak prostě vše hodil na parcel a jel domů. Kdyby tak neučinil, vezl by vám balík následující den, to by opět nestihl protože než by se k vám dostal a vše rozvezl tak by se nestihl vrátit na depo. takhle ještě jednou a vezl by se zpět odesílateli. U mě na trase nebylo možné se někam taky dostat. Co jsem měl dělat? Vedoucí je taky na depu o hodinu a půl dřív aby vše nachystal a tvrdne dokud nepřijede poslední kurýr z trasy, někdy i do 22:00 a to ve 21;00 odjíždí kamióny na třídící hub, kde se musí vyložit a nechat naložit a stihnout do 5:30 přijet zpět na depo aby mohla začít vykládka.
Hezký den přeji! Pokud je tedy pravda, co zde popisujete, tak to znamená, že vaše služba přijímá více zakázek, než je schopna zpracovat. A to jen dvě možná řešení:
1. buď zvýšit vaši přepravní kapacitu,
2. nebo omezit počet vámi přijatých zakázek.
Jinak bude, nejspíše oprávněně, velmi nespokojený jak kurýr, tak oba klienti služby (odesílatel i příjemce). Vaší firmě to značně pošramotí jméno… Dobré jméno se velmi těžko získává, ale velmi snadno ztrácí. Však to znáte, pokud je služba provedena tak, jak má, pochválí vás nejvýše 10 zákazníků, pokud tak provedena není, bude vás minimálně 10 zákazníků bude pomlouvat.
Přiznám se, že v současné době máme doma na „černé“ listině pár společností, pokud prodejce nabízí jen dopravce z této skupiny, raději použijeme jiný e-shop, pokud to není možné, vždy zvažujeme, jak moc to zboží chceme, a dost často nákup odložíme na později.
Nejhorší dopravce na doručení.
Zaplatíte jsi doručení na adresu a místo toho ikdyž jste doma a čekáte příjde, že Vás nezastihly a dají Vám to na parcel shop kde bezpečně pěšky s miminkem téžko dojdete.
A místo toho aby ochota něco udělat Vám dají radu tak tam někoho pošlete?
Chápu vytížení, ale tohle by jsi neměl dovolovat nikdo.
No jestli jste toho názoru a stěžujete si, tak jste to vytížení opravdu nepochopila.
Nejhorší doručovací služba. Neumějí nic dovézt tak jak mají. Vždy mi pošlou miliony SMS zpráv o tom že můj balík nebylo možno doručit i přes to že mi kurýr volal že mi ho za chvíli doveze. Tahle čekám třeba i měsíc. Pak mi napíšou ať si to vyzvednu na poště. Tak na co teda platím za doručení domů? Tohle není normální. Příště si radši nic neobjednám pokud to bude ,,doručovat“ GLS ? Za mě 0 *