GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

821 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Dopravce nezazvonil a poslal balík zpět a odesílateli napsal že příjemce zásilku odmítl. Když jsem volala na GLS tak mi operátor řekl že s tím nic neudělá a že to není jejich chyba. S GLS jsem neměla snad nikdy dobrou zkušenost, vždycky byl nějaký problém a nechápu, proč nedělají svojí práci a hned vše posílají zprávy ani nejsou k tomu domu aby zásilku předali. Neřeknu kdyby nikdo nebyl doma, ale ja na ten balík čekala celý den doma a nic.

    • Jo a ten kurýr, je o vánocích na nohách od 4:00 jezdí od nevidím do nevidím, v 22:00 se vrátí z práce a je rád že se prospí aspoň těch pár hodin. Kdo je na tom hůř?

      • Vaše chování je fakt otřesné takový výmluvy jsou jen keci u vás si už nikdo nic neobjednal jak to že DPD s tím problémy nemá protože jste k..y liny

      • Reply
        Hrůza a děs 8.2.2022 v 12:16

        Ty h**** když ti vadí, že vstáváš ve 4 měl si se lépe učit a nemusel si dělat řidiče. A když už takovou práci děláš tak ji dělej zodpovědné jsi za to placený. Tak si takový b*** kecy o tom, že vstáváš ve 4 a domu chodíš v 10 s**č víš kam.

        • Nechces vedet 13.2.2022 v 2:21

          Jdi si to zkusit. Má to 2 strany mince. Na jedny straně jste vy. Čekáte balík, týden nic. Pak nezvednete třeba telefon. Ok, 80% kurýrů dojede k baráku, zazvoní a čeká co bude. Je zázrak, když někdo koukne z okna a řekne, jdu dolu a dalších 5 min.. Na adrese by se mělo čekat 2-3 minuty. Takže se nedivte, že se vstává ve 4 a konci třeba v 8. Není to jen o rozvozu. Je to ráno skládání, nakládání, rozvoz, svoz, vykladka.
          Na GLS se jede všechno z papíru. Takže doba ledová.
          To ze se má někdo lépe učit nebo ne, tak to si nech. Většina lidi má jen základku a je na tom líp než lidi se střední či vysokou..
          Ty peníze tam taky nejsou svatý. A přesně takovýhle k….. jako jsi ty tu práci ztěžují. Jak by se ti líbilo, kdybych já tě v práci zdržoval, nebo s… a ty by si tam musel byt o to dýl. Každý by si měl zkusit než začne p…..t. Ať je to cokoliv. ?

  2. Přišla jsem k řidiči, platila jsem kartou a terminál chtěl pin a řidič mi řekl: ,,Řekněte mi váš pin.” Prosím?! Pan řidič asi nechtěl, abych na terminál sahala a on ho pak musel vydezinfikovat. Jak si tohle může vůbec dovolit? Navíc řidič nepříjemný… Bohužel objednávam ze dvou e-shopů, kde mají jen GLS jako kurýrní službu. Zrovna tento řidič jezdí často a nikdy nebyl příjemný. Nespokojenost, kord potom, co chtěl můj pin.

    • Ten terminál stojí 16000 také nemám rád když na něj někdo sahá, nepouštím ho z ruky.

  3. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Takové blbé kecy řidiče jsem doposud nezažila.

    Klady: Žádné
    Zápory: Velice arogantní přístup řidiče
    Přínosný(8) Nepomohl(3)You have already voted this
  4. 20.11.2020(pátek) jsem dostala sms,že mi bude doručen balík mezi 15-18hodinou.Vůbec řidič nepřijel ani nezavolal.Dnes opět sms,že dovezou mezi 10.30-14.30.Řidič dojel v 11 a na mou otázku,proč nedojel v pátek,tak mi odpověděl,že mají nařízení končit v 17.A dotaz proč mi nezavolal,že nedojede,tak odpověď,že to nemá v popisu práce.Takže doporučuji,neobjednávat přes tuto společnost.

    • Končit v 17:00 nebyla povinnost, ale pravomoc. Může ale nemusí. A ano také vám nemusí volat že už nepřijede. Chodí SMS a e-mail. Vy by jste obvolávala 30 lidí, že nedojedete? Bůh ví jestli 30 lidí, mě v 17:00 zbývalo 60 na doručení. A chodil jsem na 5 do práce. Nejsme placení za přesčasy.

    • Ano. Přesně tohle dělají. To je k zbláznění. Člověk pak celej den trčí zbytečně doma a oni nakonec napíšou že balík nebylo možno doručit.

      • Mám negativní zkusenost. Balíček mi měl byt doručeny 27.4. Volal mi předem a řekla jsem ze nejsem doma jestli by to bylo možno za hodinu déle jelikož předpokládaný čas byl 14:00-17:00 a v tom časovým rozmezí to bylo, řidič neodpověděl a odepsal jen ze balíček nebyl doručen. Na e-mail mi bylo napsáno následující den bude doručen, nic nepřišlo. Je 29.4 a volala jsem na podporu a tam mi neochotně řekli ze je to uloženy na depu a ze to holt doručí až ten následující den. Už si od nich nic přepravovat nenechám, když nejsou schopni doručit v daný den, nebo jak napíšou a komunikace mizerná.

  5. Kurýr se ani nenamáhal mě nijak kontaktovat, přestože jsem byla celou dobu na uvedené adrese. Přišel pouze mail, že jsem nebyla k zastižení a zásilka je na úložně. Napsala jsem přes kontaktní formulář GLS stížnost, odpověděli sice rychle, ale naprosto arogantně s tím, že mám balíček na úložně, tak na co si stěžuju. Na jejich stránkách ani nelze zažádat o změnu uložení či opětovné doručení, jen o odmítnutí balíku – což samozřejmě nechci. Beru, že se může stát chyba, řidič si špatně opíše číslo… Ale arogantní přístup a jakákoliv absence omluvy mě odradila od jakékoliv další spolupráce.

    • Přesně jak píšete. Reklamace odpovídají rychle, ale pošlou vás do p…. a dál je to vůbec nezajímá.
      To můžou tu linku rovnou zrušit. Pro zákazníka je naprosto k ničemu a jen jim tam platíte klubovnu.

      • presne tak. Rovnaká skusenost. Oni to poseru a este sa tvaria, ze co vlastne chcem aku kompenzáciu.ked sa povyhrazam inspekciou tak zrazu aj vedia ponuknut aspon niečo.

    • Nejhorší společnost 2.12.kapacitní důvody,3.12.není možné doručit,to samé po víkendu 6-7.12.8.12sms že doručí a vecer sms ze není možné doručení.Po velkých problémech s depem a vymluvami na covid 9.12.rano balík přivezen a na střep roztriskany.Zveřejňuji do tel.Depo se vymlouvá na covid a řidič prijede bez respiratoru kdyz služba gls vymírá.Vše máme na domě s kamerovým systémem.Co si o sobě vlastně oni myslí???

      • Kurýři se chovaj k zásilkám jak k odpadu. Nejspíš se takhle chovají i ke své rodině. Nemám slov.

    • Mám také negativní zkušenost, ale jako odesílatel. Vulgární jednání kurýra, přepravené zboží po dodání příjemci v dezolátním stavu, neochota GLS převzít svou odpovědnost při reklamaci. Zkušenost po prvním a zároveň posledním využití této služby.

      • Objednávám pravidelně od různých dopravců a nikdy jsem se nesetkal s takovou arogantností jako dnes! Každopádně děkuji za zkušenost s vaší společností a už nikdy více.

        • Dnes mi měli doručit balíček, nestihla jsem příchozí hovor, přišla mi sms : Dnes vám povezu balík mezi 9:30-10:30 budete doma nebo ho mohu nechat na PS, Nábytek pohoda? GLS . Hned jsem volala zpátky s tím že budu doma a jestli se dá platit kartou. Čekala jsem znovu volání . Po jedenácté hodině mi volala paní z práce ,ze je tam pan řidič a jestli má převzít nebo ať si to odveze? Ze prý se mi pan nemohl dovolat ( neměla jsem žádný zmeskany hovor) . Ptala jsem se ji jestli pan nepojede na sídliště – NE! Nechápu jak muže předat balíček úplně na cizi adresu , která nebyla zadaná a to jednání. V dnešní době je to ostuda. +420606094796 číslo kurýra .

      • Dobrý den Petro, rádi bychom chování kurýra prověřili, můžete nám zaslat podrobnosti na e-mail info@gls-czech.com? Děkujeme a samozřejmě se za chování kurýra omlouváme.

        • Dobrý večer,
          bohužel dnes tedy taky musím zkritizovat služby GLS.Objednavám poměrně často ,závažnější problém nastal až dnes.Řešeni problémů a komunikace katastrofa.Arogantní jednání ,žádná snaha.Obchod předal moji zásilku GLS před tydnem,ten aniž by mě informoval balíček odvezl do depa v Hradci Králové ,protože mnou vybraný parcel shop je v karanténě kvůli covidu.Po 5 dnech jsem začala balíček hledat a přes prodejce jsem se dozvěděla co se stalo.Kontaktovala jsem tedy dopravce a prosila o co nejrychlejší doručení na nejbližší parcel shop.Slečna mě velmi arogantně odepsala ,že to není jejich problém a oni zákazníka neinformují,že to je povinnost prodejce.Tak nevim,chápu že před Vánoci mají hodně zásilek,ale přesto bych čekala jiné chování

    • Dnes balík převzal syn, řidič sprostý, arogantní, měl vrátit synovi 25kc,na to řekl, že zpátky nemá a hotovo, vzal 500kc a jel.

      • Před dvěma dny se mi stala taková drzost, vždy si nestíhám vyzvednout balíky už 3 roky objednavam do práce a posílám to k babičce (ona je vždy doma) pan kuryr normálně zavolal já brnkla babče vše v normálu, ale pak to přišlo..
        babička si spletla částku a dala mu o 1000 víc pan kuryr se šel kouknout do papíru a řekl ze je to v pořádku a peníze si vzal ?‍♀️ Po té co jsem to zjistila jsem mu 5x volala a bez odpovědi.. řešila jsem to přes linku GLS a tam nevyrešili nic takže pan babičce ukradl 900..
        Tuhle zkušenost nikomu nepřeju hlavně ta drzost okrást starší paní !!!o

      • Na první doručení sem byl upozorněn půl hodiny předem… to sem vážně nestihl. Pak došla zprava že sem nebyl zastižen ze si mam přez odkaz v sms zamluvit další termín. Vybral sem si az pondeli mezi 17:00-19:00. v pondeli me v 10:15 došla zprava že mi balík dojde mezi 11:00 – 14:00. Volám kurýrovi ze sem v práci, vysvětlím mu časovou nesrovnalost a on ze mi to hodí do prace. Na to došla zprava ze sem nebyl zastižen. Volám mu a on mi vysvětlil že když sem změnil adresu tak sem na ni nebyl zastižen ale že na adresu do prace přijede….. nepřijel. S rezervování dalšího termínu sem měl v plánu počkat do úterý, abych věděl jak a kdy budu mít čas. V úterý mi došla v a pozor 11:08 ze mi zásilka dorazí mezi 7:30 – 10:30. ( pul hodiny a osm minut po a bez rezervace ale ok) Pak došla zprava ze sem nebyl zastižen a ze to byl poslední pokus…. hele nechcete raději zkusit sekat trávu?

        • Kurýra chápu. Vás vlastně také, ale mrzí mne, že hodně lidí neví co ta práce obnáší. Každá přepravní společnost má jinak nastavena pravidla. Pokusím se vám vysvětlit proč se tak stalo, protože jako kurýrovi se mi to stalo také, ale ve vašem tvrzení jsem byl na oné pozici kurýra.

          Kurýr při nezastižení skenuje balík. To odešle SMS o nezastižení. Ty SMS si chodí jak chtějí, posílá to systém automaticky. Některým lidem ani SMS nechodí, protože odesílatel nepřiplatil službu informování zákazníka pomocí SMS. Takže můžete být rád.

          Kurýr je také jen člověk, ráno vstává ve 4, na půl 6 do práce, první dvě hodiny skládá balíky na depu kolem sebe tak jak jdou přesně po sobě, někteří to zvládají i skládat podle čísla popisného. Ty balíky nejsou často vůbec lehký, přeci jen vozíme do 40kg a když je musíte rychle sundávat aby vám jich co nejméně ujelo a skládat balíky které mají 30kg a je jich klidně i 30 na jednu adresu není úplně snadné. Nejčastější mimo sezónu mám na autě 90 – 110 balíků a cca 80 adres. Musím je naskládat do auta tak aby se za celý den nepohly, aby to nebylo hala bala, často to připomíná TETRIS, až na to že jedna hra trvá 20 minut a za 20 minut můžete odnosit celkovou váhu okolo 700kg kurýr někde začíná a někde končí. Má stanovený rajón, mimo něj se nedoručuje pokud tama neprojíždí. Můžete být rád, že vám to nabídl do práce. Málo kdo to dělá. Pardon, ale když si nastavíte čas 17:00 – 19:00, tak to já si většinou nastavuji budíka a jdu spát. Žádný kurýr mimo sezónu nejezdí do 19:00 mnohdy ani ne do 17:00, časově placený není, kéž by… Navíc čas doručení si nastavuje kurýr ráno, nemůže lítat tam a zpátky jen protože to tak někdo chce. V takovém případě je k možnosti soused, příbuzný, známý, říct ať to nechá v práci na podatelně nebo recepci, nechat tam peníze, nebo máme výdejní místa pro balíky s váhou do 15kg a dobírkou 6000,-kč , tam si lze balík do 5 dní vyzvednout, přes centrálu lze prodloužit.
          Možná kurýr nepřijel protože mu mohl volat někdo po vás a prostě mu to vypadlo. Nebo si to nezapsal, a balík který naskenoval na nazastižení se mu popletl nebo zapomněl a dovezl zpátky na depo. Mohl to být jen kurýr co jezdí všechny trasy, konkrétně když někdo onemocní a jet někam kde byl člověk párkrát a rozvést 70 adres někde kde to nezná, kde běhá po firmách a hledá skladníky, nebo lidi často zdržují. Nechtěl bych to dělat. A vy určitě také ne. Představte si že máte 100 adres, na každé čekáte minimálně minutu, 100 minut je hodina a půl minimálně doba kterou kurýr za celou směnu pročeká. Mám nájezdy okolo 150km za den. V sezoně i 220 km a víc, pěšky podle krokoměru 15km za směnu. Jako kurýr musíte kmitat, volat každému, domlouvat se a to vše mezi přejezdem na adresu na kterou zrovna voláte. Někdy to jsou 3 minutové hovory, do toho máte další 2 příchozí ve kterých vám zákazník říká: „já mám u vás balík číslo 9033677blabla“ však jasné, 100 balíků a když mi řeknete číslo balíku tak ten balíček se vzadu v autě rozsvítí, ne prostě potřebuju vědět kam a hodně lidí si myslí že mám věštící kouli?,
          zvládat s těmi lidmi komunikovat je někdy opravdu těžké. Za výnos do patra placení nejsme, kdyby jo, nosil bych to i do obýváku. Výjimkou jsou lidé nemohoucí, handycap, těhotné maminky. Za dobrotu na žebrotu, když schytáte prostředníčky a nadávky od ostatních účastníků provozu nebo pokutu, jen za to že jste je nějak zdržel, blokoval průjezd uličkou. No 6,5 metrů se těžko parkuje když není místo. Většina kurýrů tu práci nedělala déle jak půl roku, nebo už ve zkušebce utekli. Do telefonování řídíte a bohužel stát na místě prostě nejde. Kurýr za volantem jí, pije, volá, píše do papírů, za celý den se nezastaví, kolikrát není kam na záchod, nemá pestrou teplou stravu jako lidi co chodí na oběd ve fabrikách. Upřímně já se přiznám, že jsem přes Vánoce nejedl skoro nic jiného než studený kabanos, sladkosti, šunku a rohlíky, protože na velké nákupy nebyl čas. Dokonce ty fabriky musí stíhat do určité časové doby po kterou mají otevřeno. Zatímco tam lidé končili směnu já jezdil do 20:00 a rozvážel, čím víc jsem rozvezl tím méně jsem toho měl na další den. To že vám došla SMS až tak pozdě opět není chyba kurýra. Je to chyba na centrále. Možná bez rezervace protože váš balík opět špatně polepil, nebo to prostě hodil na další den nebo to mohl být vedoucí depa a chtěl to už doručit nebo se stala někde chyba. A ano poslední pokus to byl, tedy ze strany GLS. Doručuje 2x max. Po prvním nedoručení. Poslední den to šlo dát také na výdejní místo. Stačí mu zavolat a říct to, nebo k tomu poslat SMS. Mohl jste zavolat na centrálu a zjistit co se děje, ti vám mohli nějakým způsobem vyhovět a balík jste mohl mít. Také se mohlo stát že na tu trasu šel při každém doručení jiný kurýr, další co to tam nezná, nebo se zaučoval.

          Chápu kurýra i vás, ale proč jste i vy pro to něco neudělal? Zavolat na centrálu, depo, kurýrovi, odesílateli, aby se s nimi zkusil spojit. Vždycky je nějaké řešení.

          Snad si tohle přečte dost lidí, protože dopravní společnosti zachránili vánoce skrz Covida, byly vytížení, bylo 2x více adres než bylo za sezónu v minulých letech a sezóna skončila před 2 měšci. Půlroční Vánoce jsou docela dost. Teď když je vše otevřené, jsou kurýři nepodstatná věc pro okolní svět. Lidi ráno nevolají, že chtějí nějakou změnu, nedají vědět, nezvedají telefony… Všichni by si to měli zkusit. Kurýr který není blázen by tu práci nezvládal. Kolik lidí za ty Vánoce uteklo, nebo to nezvládlo.

          Nejsme koniny ani otroci, takže tu trávu si posečte sám. Děkuji ?

1 39 40 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo