GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

821 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Potom co jsem řešila, že mi balík odvezli někam do Jihlavy místo do Příbrami, tak při dalším doručování měl kurýr v poznámce napsané, aby při doručování zazvonil. To ovšem neudělal a nedal ani jakkoliv vědět, že tady byl (protože sem nejspíš ani nikdy nedojel) a balík rovnou hodil do parcel shopu.

    Tohle je nejhorší doručovací služba s jakou jsem se setkala a pokud to nebude nutné, tak se jí určitě vyvaruju.

    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
    • Dobrý den Aneto, kurýr by měl balík do výdejního místa doručit pouze po domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  2. Dobrý den dnes mi Váš kurýr doručoval balíček. Byl velice neomalený,udržoval se na mě dokonce mě nazval i carevnou. Požadovala jsem jeho jméno, aby jsem si na něj mohla stěžovat. Bohužel jméno mi nesdělil. Dokonce po mě vyžadoval OP na který nemá nárok. Když jsem mu řekla, že si pro OP dojdu řekl mi bohužel nemáte ho u sebe ta sbohem a odjel i s mým balíčkem pryč. Tohle je vrchol neprofesionalniho chování.
    V životě se mnou nejednal nikdo takovým drzīm způsobem. Jsem zákazník a ta Vaší službu jsem si zaplatila a balíček mi nebyl dodán. Doufám, že tuhle hroznou zkušenost budete eliminovat tím, že s tímto kuryrem promluvíte a vysvetlite mu zásady slušného chování. Děkuji

    • Dobrý den Jano, popisované chování a postup kurýra určitě není v souladu s pravidly GLS. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit a zajistit nápravu, prosím? Omlouváme se za komplikace.

  3. 4
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    60

    Dnes doručován balík. Všechno úplně v pohodě. Slečna kurýrka super přístup a velmi milá. Prosím předat pochvalu na Depo 420

    Přínosný(10) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Davide, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi, velmi si jí vážíme! Bylo by možné nám prosím zaslat přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli pochvalu předat na příslušné depo i kurýrce? Hezký den :)

      • Rozhodně nejhorší dopravce, dnes doručovali poškozené balíky z jejich strany polepono gls páskou, řidič neupozornil na poškození balíku až když jsme si toho všimli a choval se jak arogantní blbec. Po dlouhé době jsme opět vyzkoušeli tohoto dopravce a už nikdy více zlatý PPL

  4. Reply
    Věra Pfeiferova 23.1.2024 v 17:57
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnes mi byl doručen balík pan nepříjemný nekomunikativni při podpisu zařízení držel na dvě věci takže mi nešlo pořádně se podepsat a bylo mi řečeno arogantně no to je strašný to si to radši podepíšu sám než takhle hlavně že za to berou peníze a takové chování děsný nikdy jsem neměla se společností GLS problém ale tohle chování bylo příšerný.

    Klady: Rychlost dodání super
    Zápory: Chování řeznického psa
    Přínosný(0) Nepomohl(10)You have already voted this
    • Dobrý den Věro, Vaše zkušenost s kurýrem nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  5. Reply
    Pavel Lustik 18.1.2024 v 2:50

    Absolutně nespolehlivá firma, nejdřív mi poslali SMS a oznámení o doručení, i když jsem byl doma, nikdo mě nekontaktoval, nikdo mi nic nedoručil. Následně mi poslali oznámení, že mám zásilku kdesi uloženou, i když jste si zaplatil doručení na adresu. Příště se službám této firmy raději vyhnu.

    • Dobrý den Pavle, standardně může kurýr balík do výdejního místa uložit až po domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  6. Kdybych nemusel a hloupé platformy jako Kaufland či snad dokonce Mall by umožňovaly jiný způsob doručení, už bych si GLS nikdy nevybral.
    Objednal jsem si Solární panel z Kaufland.cz. Bez JAKÉHOKOLI upozornění, tedy žádná SMS nebo alespoň Mail najednou volal řidič, že stojí před mým domem. Nebyl jsem přítomen a musel zůstat v práci, tak řidič ještě zkoušel trik, že panel přehodí přes vrata dvorku a upozornil mne na to, že panel má protržený obal. Dohodli jsem se na tom, že toto neudělá a panel mi doručí další den. Další den jsem byl doma a čekal na zásilku. Jenže jsem zjistil, že zásilku řidič nemá a že ji nechal v depu. Takže jsem se sbral a dojel si do toho depa, kde mi poškozenou zásilku opravdu vydali. Při dotazu přímo na stránkách GLS, kde se zásilka nachází mi pak v noci odepsali známý fakt, že zásilka již byla vydána. Jenže kdybych na zásilku čekal doma, dočkal bych se vůbec ????
    Strašná služba, fuj a při způsobu dopravy GLS je lepší neobjednávat raději nic.

    • Dobrý den Milane, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Informační zprávy jsou zasílány v případě, kdy odesílatel k balíku zadá avizační služby. U balíků, které odesílá firma Kaufland nebývají tyto služby zadány. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom případně mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ještě jsem nezažila, aby mi byl balík doručován tak dlouho… Po 12 dnech od oznámení, že GLS převzala balík mi přišel mail, že mi bude doručován. Bohužel jsem nebyla doma a neměla přístup do pošty, tak jsem balík nemohla převzít. Volala jsem proto následující den kurýrovi, jestli mi může balíček doručit. Pán byl dost arogantní a řekl že až za 2 dny – a vlastně je na něm, kdy mi balík doručí, řekl!!! Nepomohla ani komunikace s infolinkou… Je to neskutečné jednání a nehoráznost, které jsem nezažila. GLS už NIKDY!!!! Balík stále nemám!!! Ani po dalších 3 dnech!!

    Klady: Nic, bohužel...
    Zápory: Ještě jsem nezažila, aby mi byl balík doručován tak dlouho... Po 12 dnech od oznámení, že GLS převzala balík mi přišel mail, že mi bude doručován. Bohužel jsem nebyla doma a neměla přístup do pošty, tak jsem balík nemohla převzít. Volala jsem proto následující den kurýrovi, jestli mi může balíček doručit. Pán byl dost arogantní a řekl že až za 2 dny - a vlastně je na něm, kdy mi balík doručí, řekl!!! Nepomohla ani komunikace s infolinkou... Je to neskutečné jednání a nehoráznost, které jsem nezažila. GLS už NIKDY!!!! Balík stále nemám!!! Ani po dalších 3 dnech!!
    Přínosný(0) Nepomohl(9)You have already voted this
    • Dobrý den Ivano, prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kdybych mohla jít do záporných čísel v hodnocení, udělám to. Zaplatila jsem doručení na adresu domů, a to z důvodu pracovní neschopnosti. Samozřejmě to hodili rovnou do boxu a kurýrka mi vzala telefon až když jsem volala z jiného telefonního čísla. Neskutečná arogance k zákazníkovi. Již nikdy více, bohužel jsem neměla možnost zvolit si přepravce sama.

    Klady: žádné, naopak
    Přínosný(0) Nepomohl(8)You have already voted this
    • Dobrý den Michaelo, situaci ohledně Vašeho balíku jsme již řešili na Facebooku i v e-mailové konverzaci. Bohužel došlo k neúmyslnému omylu kurýrky, která balík ale vyzvedla a dovezla na Vaší adresu. Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

  9. Reply
    Tereza Jedličková 4.1.2024 v 13:11
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vlídné, vstřícné chování. Doručení naprosto bez problémů.

    Klady: Vstřícnost, naprostá přesnost doručení.
    Zápory: Nic
    Přínosný(8) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Terezo, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi, velmi si ji vážíme! Jsme rádi, že jste s GLS spokojena. Těšíme se na další kontakt s Vámi. Hezký den :)

  10. Katastrofální služby nikdy více

    • Dobrý den Evo, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci ověřit. Děkujeme

1 3 4 5 6 7 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo