GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Otřesné – zasilka mela byt predana do 5 dni – 4 dny po prevzeti zasilky zjisti, ze ji nemohou dorucit, i kdyz adresu prijemce znaji, dalsi dva dny to neresi a dalsi dva dny jim trva komunikace s pobockou, ktera zasilku prevzala. Rozhodne nedoporucuji.Vlastni zavazek pro ne nic neznamena. Bordel a v dnesni dobe opravdu zarazejici neochota a neschopnost veci resit.
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
Táto spoločnosť je úbohá… tovar nedoručený, komunikácia katastrofalna, telefón nedvihajú a na maily odpovedá stále iná osoba, takže dokola vysvetľujete aký je problém. Nedoporučujem
Dobrý den Branislave, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. V současné době evidujeme více telefonických objednávek, proto jsou naše linky bohužel přetížené. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit komunikaci i situaci ohledně doručení balíku. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
KATASTROFA. Výdejní místo ParcelShopu: FALCON SPORT.CZ, Havlickova 15, Dvur Kralove nad Labem už nikdy více. Opakovaně neochota, arogance, obsluha na mě v 16:01 řvala jak na malýho kluka že maj minutu po pracovní době a můžou se na mě vykašlat. Personál tam při tom byl ještě další alespoň čtvrthodinu a odbavoval zákazníka. Je v tom prej systém. Balíček nevydán. Druhý den opět nevydán, mají otevřeno ale balíčky v sobotu prostě nevydávají.
Dobrý den Bedo, za chování obsluhy ParcelShopu se Vám omlouváme. Informace jsme předali kolegům na příslušné oddělení, kteří zajistí poučení obsluhy, aby se tato situace již naopakovala. ParcelShop je naše partnerské výdejní místo, u kterého se může lišit otevírací doba pro vydávání balíků a samotného provozu obchodu. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Špatná zkušenost s odesláním e-balíku. Objednávka byla vytvořena v úterý 14:45, do emailu dorazila zpráva s informací, že si pro balík kurýr přijede druhý den v rozmezí od 9 do 17 hodin. V den svozu nepřišla žádná informace o přesném času vyzvednutí, natož že by se měl o den odložit. V 16:45 už jsem zavolala na infolinku, kde mi paní nejdřív vytkla, že jsem objednávku vytvořila moc pozdě (v 19:00). Po mém ujištění, že to bylo ve 3, jen prohlásila, že se to jen nějak nepropsalo a že má balík být odeslán až zítra.
Takže skvělé, když jedete pryč a máte v balíku zabalené písemnosti s určitým datem.
Dobrý den Terezo, Vaše zkušeno s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku či čísla objednávky na e-balíku na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom proč nebyl balík vyzvednut v termínu. Omlouváme se za nepříjemnosti.
GLS ocividne zamestnava kuryry co neumi cist. ‚Do vlastnich rukou‘ znamena ‚do rukou osoby, co objednala zasilku‘.
Kuryr ignoroval instrukce a nedorucil do rukou ale na recepci, ktera je pod kopec a ze zdravotnich duvodu nevyjdu = proto zvolila typ doruceni.
Pri okamzitem odepsani kuryrovi na zpravu: „balik byl dorucen ve vasi nepritomnosti“ [JA JSEM DOMA A KURYR SE ANI NEOBTEZOVAL ZAZVONIT a hned na recepci, ktera je v jine budove nez ja]; kuryr odpovedel: ‚tak bohuzel dal to sem‘
To neni servis, ktery by zaslouzil 0.00000001 *
Pri kontaktovani GLS, nikdo nebere telefon any po 15 min cekani.
Pri kontaktovani GLS prez email, GLS slibuje ze se na to podiva a uplyne teden, dva a nic.
Zvazte nez si nechate dorucit GLS a zvolte jinou firmu!
MS.
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Službu do vlastních rukou neposkytujeme, kurýr by však neměl balík doručit jiné osobě bez předchozí domluvy s příjemcem. Bohužel v posledních dnech evidujeme zvýšené množství hovorů, proto déle trvá, než je volající odbaven. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom z jakého důvodu kurýr takto balík doručil. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Dobrý den chtěl bych přidat kladnou a dlouhodobou zkušenost s firmou GLS a hlavně s kurýrem panem Jamborem Z Plzně, který je nejen spolehlivý, ale i velice ochotný vždy příjemný a přesný. Tento člověk dělá firmě GLS velice dobré jméno. Hezký den, V.K.
Naprostá tragedie. Na zaplacené zboží čekám již týden po emailu “že bylo doručeno” do boxu, kde mělo již 2 dny čekat. Žádné info o kódu k vyzvednutí.
Po volání na info linku odpověď, že mají problém s boxem.
Telefonická změna místa dodání. po 2 dnech opět email, že je problém a situaci monitorují.
Služby GLS NIKDY NIKDY více.
Tuším, že zásilka byla ztracena nebo ukradena. Takže fakt skvělá práce.
Dobrý den paní Kvasničková, bohužel jsme v posledních dnech opravdu evidovali technický problém s výdejními boxy. Kolegové samozřejmě obratem pracovali na vyřešení tohoto problému a již by měl být vyřešen. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Balíček v hodnotě 4200,- byl doručen někomu úplně jinému do úplně jiného města. Absolutně nechápu jak se něco takového může stát. Naprostý výsměch, jsem velice naštvaná, stížnost poslána na reklamace@gls-czech.com, doufám, že dostanu odškodnění.
Dobrý den Radko, Vaše zkušenost s GLS nás mezí. Pokud jste již kontaktovala kolegy, situaci zajisté prověří a následně Vás budou informovat. Děkujeme
Chtěla bych se omluvit za tuto recenzi, jednala jsem v afektu. Po pár naštvaných mailech jsem pochopila, že chyba byla na mé straně a balíček nebyl předán nikomu cizímu, pouze odeslán zpět po mé neschopnosti rozumět mailům a neupřesnění místa dodání. I tak se mi ale dostalo pomoci a balíček už mám doma. Takže děkuji za ochotu pomoci i přes mé naštvané jednání.
Bohužel se nám poslední dobou stává, že ačkoli máme v místě bydliště depo a nikdy nebyl problém s doručením, že kurýr automaticky nechá zásilku v jiné vesnici a odešle sms s kódem vyzvednutí a musíte si tam zajet,nikdy nevíte kde balík bude….pokaždé je jinde,velice mě to mrzí, tuto službu jsme měli v oblibě.
Dobrý den Olino, tato situace nás mrzí, takto by kurýr postupovat určitě neměl. Kurýr může balík uložit do výdejního místa až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravních čísel balíků na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
Zásilka nebyla nikdy doručena, zákaznický servis naprosto neschopný.
Dobrý den Jiří, děkujeme za Vašeho hodnocení ač je negativní. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com. Prověřili bychom k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Zásilka nebyla doručena v termínu. Řidič nás údajně nenašel, přesto že adresa je uvedena v mapách i v navigaci.
Tato informace mi byla sdělena,až když jsem se po 20 minutách dovolala na GLS
Dobrý den Jano, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom jaký problém s adresou byl při doručování Vašeho balíku. Avizace k balíkům nastavuje vždy odesílatel. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.