GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

821 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ráno jsem dostala SMS, že zásilku doručí dnes v daném čase. Po hodině volám na tel. číslo uvedené v SMS, kurýr rozváží balíčky v jiném městě. Volám na kontaktní centrum, tam mi řeknou, že můj balíček vůbec nemají u sebe a dnes doručen určitě nebude. Na otázku proč mi teda přišla SMS mi bylo řečeno, že SMS rozesílá automat, takže se asi stala chyba. Už nikdy víc.

    Klady: žádné
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
    • Dobrý den Kláro, prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, rádi bychom prověřili k čemu došlo a proč Vám byla SMS zpráva odeslána. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  2. Reply
    Bez komentáře 15.6.2023 v 10:00

    Kurýr vidí vaše malé dítě běhat po zahradě, vidí jak na nej štěkají vaši psi, ale stejně odjede. Nezazvoní, nezatroubí a jede do prde**. 🤦🏼‍♀️ Když vás ta práce nebaví, najděte si lepší. 🤷🏼‍♀️

    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Kurýrova povinnost je na adresu přijet a zazvonit, prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, situaci bychom prověřili. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  3. 13.6.v 8.21 mi přišla SMS že mi bude doručovan balík na mou uvedenou adresu mezi 14.30-16.30.V 15.49 mi byla doručena SMS že můj balík je uložen na cca 18-20 km vzdáleném parcelschopu.Balík měl být doručen na adresu a ještě v uvedeném časovém termínu byl uložen úplně jinde.Tím to ztrácím důvěru k této firmě neboť to bylo již po druhé.

    • Otřesné. Požádala jsem o změnu termínu a jakási paní Jana Popová zareagovala, napsala mi email, kdy tedy balíček chci. Ale dál to neprosáklo, v den odjezdu na dovolenou jsme neodjeli, protože kurýr o změně termínu nic nevěděl a stěžoval si, že tam má tři (!!!!) takové lidi..Asi to taky přišlo o víkendu, ty jejich požadavky a “ proto se to „nestihlo zpracovat“ jak mi arogantně odpověla jakási další pracovnice Turková.Slovo omluvy nepadlo, tuhle madam vyhodit. Tak jen tak dál. Letadlo počká, až si to tam oni přeberou.

    • Dobrý den Ivane, kurýr může balík uložit pouze po předchozí domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com. Prověřili bychom k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  4. GLS nikdy víc

    • Dobrý den Robine, děkujeme za Vašeho hodnocení, ač je negativní. Prosíme o zaslání přepravního čísla a bližšího upřesnění na e-mail info@gls-czech.com, rádi bychom prověřili k čemu došlo. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  5. Reply
    Puchá Martina 21.5.2023 v 13:24
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    GLS je neschopná společnost. Neochota domluvit doručení se zákazníkem. A na zákaznicke lince, jsou nepříjemný lidi,….. Už nikdy vice. Tato společnost je absolutně nespolehliva.

    Klady: Žádné klady této neochotne společnosti neznám....
    Zápory: Neváží si klientů. Nespolehlivé lidi na zákaznicke lince.
    Přínosný(2) Nepomohl(6)You have already voted this
    • Dobrý den Martino, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a Vašeho tel. kontaktu, ze kterého jste volala na náš zákaznický servis na e-mail: info@gls-czech, abychom mohli celou situaci a postup kolegyň prověřit. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dlouhá léta využívá naše firma služeb GLS. Jsme prodejní firmou, tudíž balíky nejenom dostáváme, ale i odesíláme. Nejvíc si na firmě cením velmi jednoduchý a spolehlivý on line objednávací program. Bezproblémová komunikace a dodávky balíků. Největší slabinou na brněnské pobočce byl odběr připravených balíků k odeslání. S příchodem nového pracovníka p. Mikulky se vše změnilo a za mně firma pracuje na 100%. Jeho ochota a spolehlivost zaručuje výbornou spolupráci. Děkuji.

    Přínosný(7) Nepomohl(2)You have already voted this
    • Dobrý den, moc Vám děkujeme za Vaši kladnou recenzi, velmi si jí vážíme! Jsme rádi, že jste s GLS spokojeni. Hezký den :)

  7. NEUVĚŘITELNÉ ! Doručení balíčku (obálky) cca 0,2 kg z Brna do Mochova (250 87) je
    účtováno 422 Kč.!!! Neochotná operátorka dopravce GLS na dotaz k ceně dopravy odpovídá,
    že cenu dopravy SI URČUJE odesilatel zásilky !!!

    • Dobrý den Jiří, prosím kontaktujte nás na e-mail info@gls-czech.com s upřesněním, zda jste příjemce či odesílatel balíku a jak byla přeprava objednaná, abychom mohli uvedenou cenu za přepravu prověřit. Cenu, kterou uvádí e-shop na svých webových stránkách, nedokážeme ovlivnit. Děkujeme

  8. Reply
    Tereza Grácová 5.5.2023 v 14:36
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoporučuji a jít nikdy více služby tohoto dodavatele nevyužiji. Balík ztracen, nedoručen či doručen neznámo kam. Na e-maily nikdo nereaguje. Naprostý nezájem.

    Klady: Nic
    Zápory: Balik nebyl vůbec doručen
    Přínosný(1) Nepomohl(6)You have already voted this
    • Dobrý den Terezo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o kontrolu, na jaký e-mail jste nás kontaktovala a zároveň prosím o zaslání informací včetně přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme

  9. Včera rozprava s kurýrem, který neví jak má doručit balík, když nejsem doma. Po 14:45 kdy docházím domů mi bylo sděleno, že je kurýr již někde jinde a rozhodně se nehodlá vracet a zásilku mne nemůže nechat ani na výdejním místě, má totiž přes 20kg . Mám si teda pro zboží jet 25Km do jejich centrály (Tymákov) asi MHD a odvést si to sám.
    Příště tuto chybu neudělám a radši si zboží objednám na jiném webu který nemá GLS jako doručovací službu.

    • Klady: žádné
      Zápory: Řidič nechal zásilku 50 m od domu přitom má zásilku dodat před dveře. Komunikace žádná. Jsem nespokojená s dopravcem gls. Nedoporučuji. Příště si raději vyberu jinou dopravu.

    • Dobrý den, čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. Pokud Vám čas doručení nevyhovuje, můžeme změnit den doručení nebo adresu, případně je možné si balík vyzvednout osobně na depu či na výdejním místě, pokud parametry balíku umožňují jeho uložení. Děkujeme za pochopení.

  10. Reply
    Ilona Carmen Sobotova 21.4.2023 v 15:16

    Před týdnem jsem poprvé využila služeb GLS, nechala jsem odeslat balík do Bulharska a balík po 10 dnech stále nebyl doručen. Tuto službu jsem využila poprvé a také naposled.

    • Dobrý den Ilono, prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

1 6 7 8 9 10 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo