GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Tak GLS opravdu špice (ironicky). Prodejce pošle mezinárodní přepravní číslo pro sledování, pod tímto číslem dle sledování zásilky dorazí do ČR. To že je balík v ČR a převzali ho vám ani nesdělí. Zavoláte na jediné telefonní číslo do Jihlavy, která je pro celou ČR. Chci získat telefonní kontakt na depo příslušného obvodu pro doručení a nějaká slepice na infu vám řekne, že nesmějí kontakty na depo poskytnout. Prodejce poskytne číslo balíku pro sledování což opravdu funguje, jelikož vidím, že balík je v Hradci Králové, ale prý podle tohoto čísla už v ČR tento balík neevidují a není boha zjistit pod jakým číslem. Nuž co mohu očekávat od GLS, když čtu ty recenze.
Dobrý den Jano, avizace ohledně doručení závisí vždy na nastavení od odesílatele. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.
Nikdy víc. Katastrofální přístup. Místo doručení do boxu doručení úplně někam jinam. Řidič absolutně nekomunikuje jen podle SMS že nemohl predátor i když to neměl doručovat. Že strany GLS pouze výmluvy na odesílatele. Katastrofální firma. Rozhodně nedoporucuji
Dobrý den Jiří, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí, prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom proč byl balík doručen na jinou adresu. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Ráno jsem dostala SMS, že zásilku doručí dnes v daném čase. Po hodině volám na tel. číslo uvedené v SMS, kurýr rozváží balíčky v jiném městě. Volám na kontaktní centrum, tam mi řeknou, že můj balíček vůbec nemají u sebe a dnes doručen určitě nebude. Na otázku proč mi teda přišla SMS mi bylo řečeno, že SMS rozesílá automat, takže se asi stala chyba. Už nikdy víc.
Dobrý den Kláro, prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, rádi bychom prověřili k čemu došlo a proč Vám byla SMS zpráva odeslána. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Kurýr vidí vaše malé dítě běhat po zahradě, vidí jak na nej štěkají vaši psi, ale stejně odjede. Nezazvoní, nezatroubí a jede do prde**. 🤦🏼♀️ Když vás ta práce nebaví, najděte si lepší. 🤷🏼♀️
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Kurýrova povinnost je na adresu přijet a zazvonit, prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, situaci bychom prověřili. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.
13.6.v 8.21 mi přišla SMS že mi bude doručovan balík na mou uvedenou adresu mezi 14.30-16.30.V 15.49 mi byla doručena SMS že můj balík je uložen na cca 18-20 km vzdáleném parcelschopu.Balík měl být doručen na adresu a ještě v uvedeném časovém termínu byl uložen úplně jinde.Tím to ztrácím důvěru k této firmě neboť to bylo již po druhé.
Otřesné. Požádala jsem o změnu termínu a jakási paní Jana Popová zareagovala, napsala mi email, kdy tedy balíček chci. Ale dál to neprosáklo, v den odjezdu na dovolenou jsme neodjeli, protože kurýr o změně termínu nic nevěděl a stěžoval si, že tam má tři (!!!!) takové lidi..Asi to taky přišlo o víkendu, ty jejich požadavky a “ proto se to „nestihlo zpracovat“ jak mi arogantně odpověla jakási další pracovnice Turková.Slovo omluvy nepadlo, tuhle madam vyhodit. Tak jen tak dál. Letadlo počká, až si to tam oni přeberou.
Dobrý den Ivane, kurýr může balík uložit pouze po předchozí domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com. Prověřili bychom k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
GLS nikdy víc
Dobrý den Robine, děkujeme za Vašeho hodnocení, ač je negativní. Prosíme o zaslání přepravního čísla a bližšího upřesnění na e-mail info@gls-czech.com, rádi bychom prověřili k čemu došlo. Omlouváme se za nepříjemnosti.
GLS je neschopná společnost. Neochota domluvit doručení se zákazníkem. A na zákaznicke lince, jsou nepříjemný lidi,….. Už nikdy vice. Tato společnost je absolutně nespolehliva.
Dobrý den Martino, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a Vašeho tel. kontaktu, ze kterého jste volala na náš zákaznický servis na e-mail: info@gls-czech, abychom mohli celou situaci a postup kolegyň prověřit. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Dlouhá léta využívá naše firma služeb GLS. Jsme prodejní firmou, tudíž balíky nejenom dostáváme, ale i odesíláme. Nejvíc si na firmě cením velmi jednoduchý a spolehlivý on line objednávací program. Bezproblémová komunikace a dodávky balíků. Největší slabinou na brněnské pobočce byl odběr připravených balíků k odeslání. S příchodem nového pracovníka p. Mikulky se vše změnilo a za mně firma pracuje na 100%. Jeho ochota a spolehlivost zaručuje výbornou spolupráci. Děkuji.
Dobrý den, moc Vám děkujeme za Vaši kladnou recenzi, velmi si jí vážíme! Jsme rádi, že jste s GLS spokojeni. Hezký den :)
NEUVĚŘITELNÉ ! Doručení balíčku (obálky) cca 0,2 kg z Brna do Mochova (250 87) je
účtováno 422 Kč.!!! Neochotná operátorka dopravce GLS na dotaz k ceně dopravy odpovídá,
že cenu dopravy SI URČUJE odesilatel zásilky !!!
Dobrý den Jiří, prosím kontaktujte nás na e-mail info@gls-czech.com s upřesněním, zda jste příjemce či odesílatel balíku a jak byla přeprava objednaná, abychom mohli uvedenou cenu za přepravu prověřit. Cenu, kterou uvádí e-shop na svých webových stránkách, nedokážeme ovlivnit. Děkujeme
Nedoporučuji a jít nikdy více služby tohoto dodavatele nevyužiji. Balík ztracen, nedoručen či doručen neznámo kam. Na e-maily nikdo nereaguje. Naprostý nezájem.
Dobrý den Terezo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o kontrolu, na jaký e-mail jste nás kontaktovala a zároveň prosím o zaslání informací včetně přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme