GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

821 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nejhorší společnost na světe dopravní v CR. Rozbité balíčky pravidelně. Arogantní jak řidiči, tak i zákaznické centra. Nic s Vámi nechtějí řešit a dělají, že vlastně chyba je na vaší straně. Přehazují si Vás jak horký brambor a navíc jsou předražený. Takže kdy si myslíte že si zaplatíte za balíček víc tím lepší služba bude. Pak je to omyl. Rozhodně se GLS vyhněte obloukem. Zlatá česká pošta a to už je co říct.

    Očekávám, že sem CZ strana napíše at je kontaktuji. Ale takovou chybu už neudělám aby mě někdo zase někam poslal. 91117153009

    • Řidič, když jsem řekla že nemám bohužel menší bankovku protože dojel v pondělí hned ráno, byl protivný, že nemá na vrácení že mi balík nechá na výdejním místě, vedení by se nad tímto věčným problémem mělo zamyslet a něco s tím konečně udělat!! … Dobře vím proč si tuto doručovací společnost nevybírám! Bohužel jiná společnost na výběr nebyla. Naposledy.

    • Dobrý den Michale, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Situaci ohledně Vašeho balíku jsme řešili již v e-mailové komunikaci. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  2. 2.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    10

    Na mé trase arogantní a neochotný kurýr. Z toho důvodu si GLS vybírám,jen když není opravdu vyhnutí.

    Klady: Rychlost doručení.
    Zápory: Arogantní kurýr Jednou rozbitá zásilka
    Přínosný(1) Nepomohl(11)You have already voted this
    • Dobrý den Jano, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku, který Vám kurýr doručoval, na e-mail info@gls-czech.com. Chování kurýra bychom prověřili. Omlouváme se za chování kurýra a nepříjemnosti.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tak arogantní,drzou a neznalou společnost jsem nezažil ….
    Českou poštu nesnáší dnes každý, ale i ta je snad lepší…)))
    Reklamaci můžete řešit jakkoliv, ale za vše vždy může jen odesílatel, ať máte balík zabalen sebelepe… a vyplňování reklamace do jejich debilního systému stojí za to …)))
    Když se Vám balík ztratí, též za to samozřejmě nemohou ,ten jste přeci neposílal, nemáme v systému…)))
    Štítek vyfofocen a Kurýr podepsal převzetí, ale vyplňte reklamaci …)))
    Bohužel hledám již tedy spolehlivějšího dopravce .
    Všude se něco může stát, ale je třeba to řešit a ne se postavit vždy proti zákazníkovi…

    Klady: Kuryr v dané lokalitě super chlap ??
    Zápory: Jen zbytečné nervy a starosti s GLS .
    Přínosný(1) Nepomohl(11)You have already voted this
    • Mohu jen potvrdit Vaše slova. Jakékoliv řešení reklamací bez úspěchu. Zásilka musí být zabezpečená tak, aby vydržela pád z výšky jednoho metru.. Na posílání textilu asi dobrý přepravce..

    • Dobrý den Máro, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Při prověřování i zpracovávání reklamací musíme dodržovat jisté interní postupy. Bylo by možné nám poslat více informací na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci a postup prověřit, prosím? Děkujeme a omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

  4. Reply
    Marcela Bielíková 3.3.2023 v 20:15

    Dobrý den,měla jsem tu čest se setkávat s Vaší kolegyní(řidička),která má trasu na Zbraslavi.Jezdila každodenní svoz eshopu Leros.Skvělá spolupráce,moc milá a ochotná paní.Bylo mi ctí s ní spolupracovat.Víc takových zaměstnanců.M.B.

    • Dobrý den Marcelo, velmi Vám děkujeme za Vaší kladnou recenzi, moc si jí vážíme! Bylo by možném nám na e-mail info@gls-czech.com zaslat kompletní adresu firmy, abychom mohli předat pochvalu přímo na příslušné depo, prosím? Děkujeme a přejeme Vám hezký den :)

  5. Reply
    Nespokojená zákaznice 22.2.2023 v 20:40
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Horší kurýrní společnost opravdu nezdám… Na celém trhu jsou jediní neschopní doručovat balíky. Za poslední měsíc už podruhé… Tentokrát však balík nahánět nebudu, ať si ho nechají, nebo ať ho vrátí odesílateli, už mi je to fuk. Já budu zásilku reklamovat u odesílatele a požadovat vrácení peněz z důvodu nedodání zboží. Hlavní motivací pro mne je, aby obchodník se společnosti GLS rozvázal smlouvu, našel si jiného přepravcu a věřím, že pokud bude stejně postupovat víc lidí, tak se to nakonec stane a já budu slavit… Práci kurýrní společnosti je doručovat balíky, není povinnosti zákazníků nahánět svůj balík všude možně a doprošovat se jeho převzetí, což v GLS zjevně nepochopili… TÍMTO PROSÍM VŠECHNY NESPOKOJENÉ ZÁKAZNÍKY SPOLEČNOSTI O STEJNÝ POSTUP A VŠEM, KTEŘÍ TO UDĚLAJÍ, STEJNĚ JAKO JÁ, PŘEDEM MOC DĚKUJI.

    Zápory: nedoručování balíků - což u kurýrní služby považuju a dost zásadní vadu nemožnost se dovolat na zákaznickou linku - když už si má člověk zabezpečit doručení balíku vlastními prostředky, tak by si ho rád aspoň někde převzal
    Přínosný(1) Nepomohl(11)You have already voted this
    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručuje jen tehdy, když se mu to hodí, tzn. odpoledne vůbec, což je pro běžně zaměstnaného člověka zásadní problém. V nabídce služby to však uvedeno nemá. Rozvozce informoval o doručení vždy ráno před doručením. Po té mi bylo sděleno rozvozcem, že když se mi jeho termín nehodí, nemám si nic objenávat…
    Zboží pak bylo vráceno prodejci, jako nevyzvednuté…
    Horší než Česká pošta, ta aspoň zboží uloží a počká na vyzvednutí…

    Klady: Pro mne žádné výhody nevidím, možná pro jejich zaměstnance, nemusí pracovat odpoledne...
    Zápory: Naprosto neschopný a arogantní dopravce...
    Přínosný(0) Nepomohl(9)You have already voted this
    • Dobrý den, čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. U balíku můžeme změnit den doručení, či adresu, čas ale nikoliv. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit s vedením příslušného depa, takto se kurýr opravdu chovat nesmí. Děkujeme a omlouváme se Vám za vzniklé nepříjemnosti.

  7. 2.25
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    70

    Když potřebuji balík co nejdříve doručit , tak jim vždy zůstane někde viset

    Přínosný(2) Nepomohl(9)You have already voted this
  8. Reply
    shop.recart-sim.cz 14.2.2023 v 9:43
    2.25
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    0

    Důrazně nedoporučuji dopravce. Z pěti balíků u čtyř poškozené zboží, byť u jiných dopravců při stejném balení k žádnému poškození nikdy nedošlo. Poškozené dokonce i ocelové plechy a hliníkové profily (neumím si představit jak se zásilkou muselo být nakládáno (patrně někomu spadla třeba z mostu). Šance na uznání pochybení a reklamace nulová. Po velmi krátké zkušenosti se vracíme zpět k DPD

    Zápory: opakované poškození zásilek
    Přínosný(2) Nepomohl(10)You have already voted this
    • Dobrý den, Vaše negativní zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Zboží by mělo být zabaleno v kartonové krabici pravidelného tvaru s dostatkem výplňového materiálu, vzhledem k povaze zboží. Případně prosíme o zaslání přepravního čísla balíku a fotografií poškození na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit, proč k tomuto poškození došlo. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  9. Dobrý den.
    Už ne první krat, tak to byva s vaši službou. Dnes kurýr měl dovest mi balík s 11 do 13. v tento čas mně nikdo nevolal a balík nepřivezl. v 12.45 obdřela jsem zpravu že balík na depo a musím ho odebrat samostatně. Volala jsem kurýru v 11.30 ale nikdo ne odpověděl a ne zavolal mě.
    Nevím jmeno kurýra, čislo na kterem nikdo odpověděl +420606608018, a bylo to v zpravě.
    Když ten kurýr nechce pracovat tak prosím vezmete jíneho ktery bude vozit balíky jak to pišou ve spravě a odpovidat kdy mu volaji.

    • Dobrý den, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Čas pro doručení je pouze orientační, záleží na trase kurýra a na počtu balíků. Do výdejního místa by měl kurýr balík doručit pouze po předchozí domluvě přímo s příjemcem. Prosíme, zašlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za komplikace

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Servis ktery neexistuje! Před měsícem mi přivezli cizí zásilku, kterou mi nakonec vzali zpět. Na dotaz:
    kde je ta moje? Mi nedokázali říct nic konkrétního. Když jsem požádal o kompenzaci, řekli mi, abych se obrátil na odesílatele a řešili problém společně.
    A asi před půl rokem mi otevřeli krabici a ukradli polovinu obsahu. A pak dali zpět kousky zmačkaného polytelenoviho filmu. A přelepte ji páskou GLS. O odškodnění samozřejmě nikdy nešlo. Stejný příběh, kontaktujte odesílatele a domluvte se s ním.

    Přínosný(0) Nepomohl(9)You have already voted this
    • Dobrý den Olegu, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Přepravu či poškození zásilky může u GLS reklamovat vždy odesílatel, jakožto plátce přepravy u GLS. Reklamaci je proto nutné prvotně řešit přímo s odesílatelem. Zašlete nám prosím na e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku u kterého k tomuto došlo, prověřili bychom celou situaci. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

1 7 8 9 10 11 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo