GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Nejhorší společnost na světe dopravní v CR. Rozbité balíčky pravidelně. Arogantní jak řidiči, tak i zákaznické centra. Nic s Vámi nechtějí řešit a dělají, že vlastně chyba je na vaší straně. Přehazují si Vás jak horký brambor a navíc jsou předražený. Takže kdy si myslíte že si zaplatíte za balíček víc tím lepší služba bude. Pak je to omyl. Rozhodně se GLS vyhněte obloukem. Zlatá česká pošta a to už je co říct.
Očekávám, že sem CZ strana napíše at je kontaktuji. Ale takovou chybu už neudělám aby mě někdo zase někam poslal. 91117153009
Řidič, když jsem řekla že nemám bohužel menší bankovku protože dojel v pondělí hned ráno, byl protivný, že nemá na vrácení že mi balík nechá na výdejním místě, vedení by se nad tímto věčným problémem mělo zamyslet a něco s tím konečně udělat!! … Dobře vím proč si tuto doručovací společnost nevybírám! Bohužel jiná společnost na výběr nebyla. Naposledy.
Dobrý den Michale, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Situaci ohledně Vašeho balíku jsme řešili již v e-mailové komunikaci. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Na mé trase arogantní a neochotný kurýr. Z toho důvodu si GLS vybírám,jen když není opravdu vyhnutí.
Dobrý den Jano, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku, který Vám kurýr doručoval, na e-mail info@gls-czech.com. Chování kurýra bychom prověřili. Omlouváme se za chování kurýra a nepříjemnosti.
Tak arogantní,drzou a neznalou společnost jsem nezažil ….
Českou poštu nesnáší dnes každý, ale i ta je snad lepší…)))
Reklamaci můžete řešit jakkoliv, ale za vše vždy může jen odesílatel, ať máte balík zabalen sebelepe… a vyplňování reklamace do jejich debilního systému stojí za to …)))
Když se Vám balík ztratí, též za to samozřejmě nemohou ,ten jste přeci neposílal, nemáme v systému…)))
Štítek vyfofocen a Kurýr podepsal převzetí, ale vyplňte reklamaci …)))
Bohužel hledám již tedy spolehlivějšího dopravce .
Všude se něco může stát, ale je třeba to řešit a ne se postavit vždy proti zákazníkovi…
Mohu jen potvrdit Vaše slova. Jakékoliv řešení reklamací bez úspěchu. Zásilka musí být zabezpečená tak, aby vydržela pád z výšky jednoho metru.. Na posílání textilu asi dobrý přepravce..
Dobrý den Máro, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Při prověřování i zpracovávání reklamací musíme dodržovat jisté interní postupy. Bylo by možné nám poslat více informací na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci a postup prověřit, prosím? Děkujeme a omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Dobrý den,měla jsem tu čest se setkávat s Vaší kolegyní(řidička),která má trasu na Zbraslavi.Jezdila každodenní svoz eshopu Leros.Skvělá spolupráce,moc milá a ochotná paní.Bylo mi ctí s ní spolupracovat.Víc takových zaměstnanců.M.B.
Dobrý den Marcelo, velmi Vám děkujeme za Vaší kladnou recenzi, moc si jí vážíme! Bylo by možném nám na e-mail info@gls-czech.com zaslat kompletní adresu firmy, abychom mohli předat pochvalu přímo na příslušné depo, prosím? Děkujeme a přejeme Vám hezký den :)
Horší kurýrní společnost opravdu nezdám… Na celém trhu jsou jediní neschopní doručovat balíky. Za poslední měsíc už podruhé… Tentokrát však balík nahánět nebudu, ať si ho nechají, nebo ať ho vrátí odesílateli, už mi je to fuk. Já budu zásilku reklamovat u odesílatele a požadovat vrácení peněz z důvodu nedodání zboží. Hlavní motivací pro mne je, aby obchodník se společnosti GLS rozvázal smlouvu, našel si jiného přepravcu a věřím, že pokud bude stejně postupovat víc lidí, tak se to nakonec stane a já budu slavit… Práci kurýrní společnosti je doručovat balíky, není povinnosti zákazníků nahánět svůj balík všude možně a doprošovat se jeho převzetí, což v GLS zjevně nepochopili… TÍMTO PROSÍM VŠECHNY NESPOKOJENÉ ZÁKAZNÍKY SPOLEČNOSTI O STEJNÝ POSTUP A VŠEM, KTEŘÍ TO UDĚLAJÍ, STEJNĚ JAKO JÁ, PŘEDEM MOC DĚKUJI.
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme
Doručuje jen tehdy, když se mu to hodí, tzn. odpoledne vůbec, což je pro běžně zaměstnaného člověka zásadní problém. V nabídce služby to však uvedeno nemá. Rozvozce informoval o doručení vždy ráno před doručením. Po té mi bylo sděleno rozvozcem, že když se mi jeho termín nehodí, nemám si nic objenávat…
Zboží pak bylo vráceno prodejci, jako nevyzvednuté…
Horší než Česká pošta, ta aspoň zboží uloží a počká na vyzvednutí…
Dobrý den, čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. U balíku můžeme změnit den doručení, či adresu, čas ale nikoliv. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit s vedením příslušného depa, takto se kurýr opravdu chovat nesmí. Děkujeme a omlouváme se Vám za vzniklé nepříjemnosti.
Když potřebuji balík co nejdříve doručit , tak jim vždy zůstane někde viset
Dobrý den Anno, prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli konkrétní situaci prověřit. Děkujeme
Důrazně nedoporučuji dopravce. Z pěti balíků u čtyř poškozené zboží, byť u jiných dopravců při stejném balení k žádnému poškození nikdy nedošlo. Poškozené dokonce i ocelové plechy a hliníkové profily (neumím si představit jak se zásilkou muselo být nakládáno (patrně někomu spadla třeba z mostu). Šance na uznání pochybení a reklamace nulová. Po velmi krátké zkušenosti se vracíme zpět k DPD
Dobrý den, Vaše negativní zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Zboží by mělo být zabaleno v kartonové krabici pravidelného tvaru s dostatkem výplňového materiálu, vzhledem k povaze zboží. Případně prosíme o zaslání přepravního čísla balíku a fotografií poškození na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit, proč k tomuto poškození došlo. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.
Dobrý den.
Už ne první krat, tak to byva s vaši službou. Dnes kurýr měl dovest mi balík s 11 do 13. v tento čas mně nikdo nevolal a balík nepřivezl. v 12.45 obdřela jsem zpravu že balík na depo a musím ho odebrat samostatně. Volala jsem kurýru v 11.30 ale nikdo ne odpověděl a ne zavolal mě.
Nevím jmeno kurýra, čislo na kterem nikdo odpověděl +420606608018, a bylo to v zpravě.
Když ten kurýr nechce pracovat tak prosím vezmete jíneho ktery bude vozit balíky jak to pišou ve spravě a odpovidat kdy mu volaji.
Dobrý den, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Čas pro doručení je pouze orientační, záleží na trase kurýra a na počtu balíků. Do výdejního místa by měl kurýr balík doručit pouze po předchozí domluvě přímo s příjemcem. Prosíme, zašlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za komplikace
Servis ktery neexistuje! Před měsícem mi přivezli cizí zásilku, kterou mi nakonec vzali zpět. Na dotaz:
kde je ta moje? Mi nedokázali říct nic konkrétního. Když jsem požádal o kompenzaci, řekli mi, abych se obrátil na odesílatele a řešili problém společně.
A asi před půl rokem mi otevřeli krabici a ukradli polovinu obsahu. A pak dali zpět kousky zmačkaného polytelenoviho filmu. A přelepte ji páskou GLS. O odškodnění samozřejmě nikdy nešlo. Stejný příběh, kontaktujte odesílatele a domluvte se s ním.
Dobrý den Olegu, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Přepravu či poškození zásilky může u GLS reklamovat vždy odesílatel, jakožto plátce přepravy u GLS. Reklamaci je proto nutné prvotně řešit přímo s odesílatelem. Zašlete nám prosím na e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku u kterého k tomuto došlo, prověřili bychom celou situaci. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.