Packeta

Skupina Packeta, která je zároveň majitelem Zásilkovny, patří mezi nejrychleji se rozvíjející start-up projekty posledních let. Cílem této společnosti je stát se jedničkou v doručování balíčků/zásilek do celého světa.

Za vším stojí zkušený tým špičkových odborníků, jejichž základním heslem je táhnout vždy za jeden provaz. Jsou schopni udávat trendy v rámci logistiky, jak v České republice, tak po celé Evropě, a dokonce i za velkou louží.

KLADY
  • Široká síť partnerských i firemních výdejních míst.
  • Skvělá komunikace s kurýry.
  • Logistický přístup do 34 zemí.
  • Doručování na adresu.
  • Z-Boxy pro vyzvednutí zásilky.
ZÁPORY
  • Občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.

Packeta

Představení společnosti

Packeta Group vznikla oficiálně až v roce 2018, neboť původně to byla Zásilkovna, o které jsme rovněž publikovali článek. Ovšem v ostatních zemích Evropy již figuruje pouze jako Packeta.

Vznikla v roce 2010 a jejím cílem bylo jediné, a to zjednodušit internetovým obchodům rozesílání balíků ke svým zákazníkům. Každý obchod, který uzavře se skupinou Packeta partnerství má jistotu, že se jeho balíky dostanou ke svému majiteli nejen v České republice, ale do celého světa.

Ostatně zprostředkovává přístup k mezinárodním přepravcům, kterých je již přes 70. Špičková logistická síť zaručuje rychlé dodání a Packeta je tak vhodným lokálním dopravcem po celé ČR a může snadno konkurovat na evropském trhu.

Od svého vzniku se stala tou největší logistickou a technologickou společností v Česku. Kromě toho působí také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Německu a Rumunsku. Snahou skupiny Packeta je propojit celou Evropu pomocí svých rychlých a vysoce efektivních logistických služeb.

Když se podíváme na společnost v číslech, tak například v roce 2021 měla roční obrat 200 milionů EUR, disponovala více než 139 000 partnerských výdejních míst, přes 9 000 výdejních míst v České republice, přes 3 000 na Slovensku, více než 1 900 v Maďarsku a přes 1 000 výdejních míst také v Rumunsku.

Zásilky jsou dodávány již do 33 zemí a jen za rok 2021 bylo přepraveno 73,2 milionů balíků. Vedle kamenných výdejních míst, je možné si svou zásilku vyzvednou v solárním Z-Boxu, což je inovativní technologie Packeta Group, kterých již bylo spuštěno 2 160.

Zakladatelkou a CEO (Chief executive officer) je Simona Kijonková, která se díky svým ambicím a tvrdé práci stala první dámou světa české e-commerce. Je to významná PR osobnost, Marketér roku atd. Podařilo se jí získat nejen mnohé ocenění, ale také vybudovat vynikající společnost, jejíž roční obrat dosahuje milionových hodnot.

Spolu se Simonou Kijonkovou, stojí v čele Packeta Group Zdeněk Prchlík (generální ředitel pro Českou republiku), Alexander Jančo (generální ředitel Packeta Slovakia), Tamás Pálfi (generální ředitel Packeta Hungary), Alexandr Jeleascov (výkonný ředitel Packeta Rumunsko), Justýna Andreasová (generální ředitel Packeta Polsko), Christian Burchhardt (výkonný ředitel Packeta Německo), Petr Novotný (generální ředitel Packeta International) a Danitel Tinz (obchodní ředitel skupiny).

Když se na Packeta Group podíváme v jednotlivých datech, tak v roce 2010 došlo k otevření kanceláře, kde bylo pouhých 10 zaměstnanců a zároveň se otevřelo zcela první vlastní výdejní místo v ČR. O rok později již bylo na světě 20 výdejních míst.

V červenci 2012 už měla společnost 25 zaměstnanců a 60 výdejních míst. O rok později to bylo již 50 zaměstnanců a rovná stovka výdejních míst. Rok 2014 se nesl ve znamení expanze na Slovensko, 100 zaměstnanců a 250 výdejních míst, navíc se dařilo doručovat 10 000 zásilek denně.

V roce 2015 zvládla Packeta vybudovat svou vlastní logistiku, což byl klíčový moment pro bezproblémové doručování. Společnost expandovala do Maďarska, měla už 200 zaměstnanců, 500 výdejních míst a spolupracovala s více než 8 000 internetových obchodů.

Další rok došlo k expanzi do Rumunska. Packeta měla v tom roce již 900 vlastních výdejních míst a 300 zaměstnanců. V srpnu 2017 pronikla do Polska, měla 1 400 výdejních míst, 450 zaměstnanců, doručovala do 9 zemí v Evropě a do spolupráce bylo zapojeno již přes 18 000 e-shopů.

Založení holdingu Packeta Group se uskutečnilo v roce 2018, když už měla společnost 600 zaměstnanců, doručovala ve 12 zemích Evropy a spolupracovala s více než 20 000 e-shopy. Tento rok znamenal expanzi do Německa.

V roce 2019 byla spuštěna doručovací služba Mezi námi, která slouží na posílání zásilek C2C v České republice a na Slovensku. Zároveň s tím došlo ke spuštění úplně prvního robotického výdejního místa Z-BOT, což je naprostá novinka a Packeta s ní přišla jako první v rámci střední a východní Evropy. Packeta Holding koupila kurýrní službu Zavezu.cz a uspořádala ples E-commerce.

Za jediný den v té době doručovala již 379 000 za den. V roce 2020 expandovala Packeta do USA, ale také do Spojených arabských emirátů. Roční obrat společnosti překročil 1 miliardu a má již 900 zaměstnanců. Funguje rozvážení zásilek na samoobslužná odběrná místa Z-Box a také Alzabox. V neposlední řadě je Packeta známá snahou o udržitelnost, přičemž jede na tzv. zelené vlně.

Přehled služeb

Packeta Group doručuje různé zásilky z více než 46 000 internetových obchodů. Vedle klasického doručování na jednotlivá partnerská výdejní místa, kterých je v současnosti již více než 139 000 a přes 13 000 vlastních odběrných míst, můžete využít také doručení přímo na vaši adresu.

Během roku 2019 dokonce začala ve vybraných zemích s doručováním zásilek mezi jednotlivci, k čemuž je využívána mobilní aplikace. Novinkou je rovněž možnost nechat si doručit balík do jednoho z více než 2 000 Z-Boxů.

Stále jsou instalovány nové a jediné, co potřebujete k tomu, aby se Z-Box otevřel a vy získali svou zásilku, je mobilní aplikace. Najít je můžete i v obchodech jako je Lidl či Tesco, nebo také v restauracích KFC.

Již zmiňované dodání zásilky na adresu, což je služba s názvem Packeta Home je pohodlný způsob, jak si nechat doručit objednané zboží až k domovním dveřím. K dispozici je také mobilní aplikace Zásilkovna, s jejíž pomocí snadno a rychle po pár kliknutích odešlete zásilku až do hmotnosti 10 kg na jedno z výdejních míst nebo na adresu.

Když aplikace vyzkoušíte poprvé, můžete poslat první zásilku za pouhou 1 korunu. Vše potřebné se dozvíte přímo v aplikaci.

Sledování zásilek

Co se týká sledování zásilek, tam je to možné dvojím způsobem. Za prvé můžete využít vyhledávač přímo na webu, kde stačí v online trackingu zadat trasovací číslo nebo svou zásilku sledovat v mobilní aplikaci.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (zákaznický servis).
  • E-mail: praha@zasilkovna.cz
  • Centrála společnosti: Českomoravská 2408/1A, Praha 9
  • Facebook: Packeta
  • Instagram: packeta
  • LinkedIn: Packeta Group

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • komunikace
  • rychlost doručení
  • doručování na adresu
  • logistický přístup do 34 zemí
Zápory
  • občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

39 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den, dnešná skúsenosť s Packetou. Vybral som si ich, hoci som mal aj lacnejšiu alternatívu, ale potreboval som to najneskôr dnes. Prebrali to v pondelok, doručenie malo byt v utorok. Výsledok – dnes je streda a zásielka nikde. Dnes mi bolo prisľúbené na infolinke že mi dajú vedieť ako je to so zásielkou. Výsledok? Nikto sa neozval. Takáto je úcta Packety k zákazníkom. Dakujem už neprosím.

    Klady: Doteraz všetko ok.
    Zápory: Dnes: Potreboval som zásielku najneskôr dnes. Hoci ju majú od pondelka, do tejto chvíle nedoručená. Neschválil som si nevybral lacnejšieho prepravcu aby to aspon v stredu prišlo. Skončilo to tak že to stále nemám. Volanie na infolinku? Poobede mi bolo povedané že sa na to pozrú a dajú mi vedieť. Otázka je kedy. Doteraz sa mi neozvali. Absolútna ignorancia a oklamanie zákazníka!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neskutočné dlhá dodacia doba 8 dní

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Zasielka precestuje cely svet a na slovensku ju akoze stratia. Neskutocne tento slovenaky narod, ze vsetko dokazu ukradnut

  4. Reply
    Eva Vargová Datelova 7.8.2024 v 8:55
    4.75
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zatiaľ som veľmi spokojná,z doručením,aj z kvalitou ponúkaných výrobkov.
    Problém som mala z vyberaním zásielky ale to bola moja chyba,už som sa to naučila a je to super.S pozdravom.
    Vargová Datelova Klasov

    Klady: Spokojná
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za mňa môžem z vlastnej skúsenosti hodnotiť naozaj len kladne. Som veľmi spokojný z rýchlosťou a samozrejme v neposlednom rade aj z cenou za ktorú táto spoločnosť doručuje zásielky. Doporučujem !!! František, Senica 🙂✌️

    Klady: Rýchlosť doručenia zásielky a cena.
    Zápory: Apsolutne žiadne!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Dobrý den. V pondelok Packeta prevzala zásielky ( v Čechách), v utorok mi napísali že presmerujú zásielky. O tom že z možných výdajných miest vybrali pre mna vzdialenosťou to najhorsie(ktoré je cca najďalej) škoda hovoriť. Keď som včera volal či mi ich doručia, tak včera nie. Tak som volal dnes. Dnes tiež nie. Takze zásielka je v Trnave od utorka rana, ale oni nie sú schopní ju doručiť na vydajne miesto v Trnave do tejto chvíle!!!! To je naozaj pozoruhodný výkon. Napriek tomu že som im včera volal a dal najavo svoju nespokojnosť, neboli schopní, alebo ochotní to doručiť ani dnes!!! A este jedna vec vraj 98% veci doručia do 24 hodín. Mne momentálne z troch doručili 1. To je tých 98%? 1 z troch? Nie je to náhodou ak už tak cca 33%? Takze zavádzajú, ak priamo neklamú. Už tri dni nemám 2 zásielku, 4 sk rátam den prevzatia. Moja rada – ak chcete mat balík čo možno najskôr a s najmenšími problémami, určite sa vyhnite Packete. Roku som si dával doručovať x balíkov týždenne, teraz som skončil! Packetu už nikdy viac!!!! A aby niekto netvrdil že si vymýšľam toto je cislo jedného z dvoch nedoručenými balíkov Z1999546667.

  7. Packetu absolútne nedoporučujem a sam ju už v živote neviužijem! Mesačne odošlem alebo prijmem neikoľko zásielok a toto sa mi v živote u iného dopravcu nestalo… Balík mi mal byť doručení do z boxu prišla mi notifikácia tak som si ho šiel vyzdvihnúť cestoval som 40 km (20 tam 20 s5))keď som dorazil k z-boxu prišla mi ďalšia notifikácia ze balík behom cca 40 minút precestoval celé Slovensko aj Česko a skončil niekde v ústi nad Labe v CZ??? Keď som volal na ich callcentrum ich odpoveď bola že mám čakať tak som počkal 2 dní a stále nič zovu som tam volal a ich odpoveď ma šokovala mi „napísali sme im mail čakáme na odpoveď“ keď som im povedal ze čakáme už 2 dní nech tam jednoducho zavolajú odpovedali mi ze na nich nemajú kontakt pripomínam je to ich vlastne depo! Musel som kontaktovať firmu ktorá mi cez nich balík odosiela la aby im zavolali oni nakoľko ich vlastní ľudia medzi sebou nekomunikuju! Bohužiaľ balík stále nebol doručení je to už týždeň a ani neviem kde je. Personál Packeti je absolútne neschopný a neprofesionálny. Nedokážu riešiť problemi ani medzi svojimi vlastníkmi pobočkami mam podozrenie na odcudzenie balíka!

  8. Packetu urcite nedoporucuji! spolecnost je bud neschopna anebo ma zamestnane/pronajate neschopne lidi (mozna zlodeje?) – balik ze Zboxu na adresu vubec nedorazil, spolecnost „balik nenasla“, pry se stratil a reklamace veskera zadna. nedoporucuji. skoda ze jsme neposlechli zname ktere se stezovali ze jim nedoslo nekolik zasilek, ale museli jsme si to „odskouset“ na vlastni zasilce

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Packetu urcite nedoporucuji! spolecnost je bud neschopna anebo ma neschopne lidi (mozna zlodeje?) ale balik ze Zboxu na adresu vubec nedorazil, spolecnost „balik nenasla“ a reklamace veskera zadna. nedoporucuji. skoda ze jsme neposlechli zname ktere se stezovali ze jim nedoslo nekolik zasilek, ale museli jsme si to „odskouset“

    Klady: zadne
    Zápory: nedelaji svou sluzbu, kradou anebo maji neschopne lidi kteri neumeji nalepit nalepku na balik
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Prístup spoločnosti k riešeniu stratenej zásielky je priam tragická. Nikdy viac Packeta

1 2 3 4

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo