Packeta

Skupina Packeta, která je zároveň majitelem Zásilkovny, patří mezi nejrychleji se rozvíjející start-up projekty posledních let. Cílem této společnosti je stát se jedničkou v doručování balíčků/zásilek do celého světa.

Za vším stojí zkušený tým špičkových odborníků, jejichž základním heslem je táhnout vždy za jeden provaz. Jsou schopni udávat trendy v rámci logistiky, jak v České republice, tak po celé Evropě, a dokonce i za velkou louží.

KLADY
  • Široká síť partnerských i firemních výdejních míst.
  • Skvělá komunikace s kurýry.
  • Logistický přístup do 34 zemí.
  • Doručování na adresu.
  • Z-Boxy pro vyzvednutí zásilky.
ZÁPORY
  • Občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.

Packeta

Představení společnosti

Packeta Group vznikla oficiálně až v roce 2018, neboť původně to byla Zásilkovna, o které jsme rovněž publikovali článek. Ovšem v ostatních zemích Evropy již figuruje pouze jako Packeta.

Vznikla v roce 2010 a jejím cílem bylo jediné, a to zjednodušit internetovým obchodům rozesílání balíků ke svým zákazníkům. Každý obchod, který uzavře se skupinou Packeta partnerství má jistotu, že se jeho balíky dostanou ke svému majiteli nejen v České republice, ale do celého světa.

Ostatně zprostředkovává přístup k mezinárodním přepravcům, kterých je již přes 70. Špičková logistická síť zaručuje rychlé dodání a Packeta je tak vhodným lokálním dopravcem po celé ČR a může snadno konkurovat na evropském trhu.

Od svého vzniku se stala tou největší logistickou a technologickou společností v Česku. Kromě toho působí také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Německu a Rumunsku. Snahou skupiny Packeta je propojit celou Evropu pomocí svých rychlých a vysoce efektivních logistických služeb.

Když se podíváme na společnost v číslech, tak například v roce 2021 měla roční obrat 200 milionů EUR, disponovala více než 139 000 partnerských výdejních míst, přes 9 000 výdejních míst v České republice, přes 3 000 na Slovensku, více než 1 900 v Maďarsku a přes 1 000 výdejních míst také v Rumunsku.

Zásilky jsou dodávány již do 33 zemí a jen za rok 2021 bylo přepraveno 73,2 milionů balíků. Vedle kamenných výdejních míst, je možné si svou zásilku vyzvednou v solárním Z-Boxu, což je inovativní technologie Packeta Group, kterých již bylo spuštěno 2 160.

Zakladatelkou a CEO (Chief executive officer) je Simona Kijonková, která se díky svým ambicím a tvrdé práci stala první dámou světa české e-commerce. Je to významná PR osobnost, Marketér roku atd. Podařilo se jí získat nejen mnohé ocenění, ale také vybudovat vynikající společnost, jejíž roční obrat dosahuje milionových hodnot.

Spolu se Simonou Kijonkovou, stojí v čele Packeta Group Zdeněk Prchlík (generální ředitel pro Českou republiku), Alexander Jančo (generální ředitel Packeta Slovakia), Tamás Pálfi (generální ředitel Packeta Hungary), Alexandr Jeleascov (výkonný ředitel Packeta Rumunsko), Justýna Andreasová (generální ředitel Packeta Polsko), Christian Burchhardt (výkonný ředitel Packeta Německo), Petr Novotný (generální ředitel Packeta International) a Danitel Tinz (obchodní ředitel skupiny).

Když se na Packeta Group podíváme v jednotlivých datech, tak v roce 2010 došlo k otevření kanceláře, kde bylo pouhých 10 zaměstnanců a zároveň se otevřelo zcela první vlastní výdejní místo v ČR. O rok později již bylo na světě 20 výdejních míst.

V červenci 2012 už měla společnost 25 zaměstnanců a 60 výdejních míst. O rok později to bylo již 50 zaměstnanců a rovná stovka výdejních míst. Rok 2014 se nesl ve znamení expanze na Slovensko, 100 zaměstnanců a 250 výdejních míst, navíc se dařilo doručovat 10 000 zásilek denně.

V roce 2015 zvládla Packeta vybudovat svou vlastní logistiku, což byl klíčový moment pro bezproblémové doručování. Společnost expandovala do Maďarska, měla už 200 zaměstnanců, 500 výdejních míst a spolupracovala s více než 8 000 internetových obchodů.

Další rok došlo k expanzi do Rumunska. Packeta měla v tom roce již 900 vlastních výdejních míst a 300 zaměstnanců. V srpnu 2017 pronikla do Polska, měla 1 400 výdejních míst, 450 zaměstnanců, doručovala do 9 zemí v Evropě a do spolupráce bylo zapojeno již přes 18 000 e-shopů.

Založení holdingu Packeta Group se uskutečnilo v roce 2018, když už měla společnost 600 zaměstnanců, doručovala ve 12 zemích Evropy a spolupracovala s více než 20 000 e-shopy. Tento rok znamenal expanzi do Německa.

V roce 2019 byla spuštěna doručovací služba Mezi námi, která slouží na posílání zásilek C2C v České republice a na Slovensku. Zároveň s tím došlo ke spuštění úplně prvního robotického výdejního místa Z-BOT, což je naprostá novinka a Packeta s ní přišla jako první v rámci střední a východní Evropy. Packeta Holding koupila kurýrní službu Zavezu.cz a uspořádala ples E-commerce.

Za jediný den v té době doručovala již 379 000 za den. V roce 2020 expandovala Packeta do USA, ale také do Spojených arabských emirátů. Roční obrat společnosti překročil 1 miliardu a má již 900 zaměstnanců. Funguje rozvážení zásilek na samoobslužná odběrná místa Z-Box a také Alzabox. V neposlední řadě je Packeta známá snahou o udržitelnost, přičemž jede na tzv. zelené vlně.

Přehled služeb

Packeta Group doručuje různé zásilky z více než 46 000 internetových obchodů. Vedle klasického doručování na jednotlivá partnerská výdejní místa, kterých je v současnosti již více než 139 000 a přes 13 000 vlastních odběrných míst, můžete využít také doručení přímo na vaši adresu.

Během roku 2019 dokonce začala ve vybraných zemích s doručováním zásilek mezi jednotlivci, k čemuž je využívána mobilní aplikace. Novinkou je rovněž možnost nechat si doručit balík do jednoho z více než 2 000 Z-Boxů.

Stále jsou instalovány nové a jediné, co potřebujete k tomu, aby se Z-Box otevřel a vy získali svou zásilku, je mobilní aplikace. Najít je můžete i v obchodech jako je Lidl či Tesco, nebo také v restauracích KFC.

Již zmiňované dodání zásilky na adresu, což je služba s názvem Packeta Home je pohodlný způsob, jak si nechat doručit objednané zboží až k domovním dveřím. K dispozici je také mobilní aplikace Zásilkovna, s jejíž pomocí snadno a rychle po pár kliknutích odešlete zásilku až do hmotnosti 10 kg na jedno z výdejních míst nebo na adresu.

Když aplikace vyzkoušíte poprvé, můžete poslat první zásilku za pouhou 1 korunu. Vše potřebné se dozvíte přímo v aplikaci.

Sledování zásilek

Co se týká sledování zásilek, tam je to možné dvojím způsobem. Za prvé můžete využít vyhledávač přímo na webu, kde stačí v online trackingu zadat trasovací číslo nebo svou zásilku sledovat v mobilní aplikaci.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (zákaznický servis).
  • E-mail: praha@zasilkovna.cz
  • Centrála společnosti: Českomoravská 2408/1A, Praha 9
  • Facebook: Packeta
  • Instagram: packeta
  • LinkedIn: Packeta Group

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • komunikace
  • rychlost doručení
  • doručování na adresu
  • logistický přístup do 34 zemí
Zápory
  • občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

37 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Je zaujimavé ako sa všetci len sťažujú. Ale ak máte dobrú skúsenosť nikto nenapíše nič pozitívne. Ja naopak som mega spokojná, kuriér vždy usmiatý, výrečný,ochotný, zavolá dopredu. A to aj napriek tomu, že chodí po dedinách ako Švedlar, Nálepkovo atď…nervy z ocele má.
    Top!!!

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Najprv Vás donútia nainštalovať si zbytočnú aplikáciu, lebo bez nej zásielku nevyzdvihnete. Ok, stiahnem ju. Následne idem vyzdvihnúť zásielku, potrebujete GPS, internet, apku, pomaly aj rodné číslo babky… Ok, to ešte dám. No Z-box sa neotvorí. Na zákazníckej linke, ak máte šťastie a zvyšných 30 min čas sa dozviete, že samsung má momentálne výpadok???!! To sa do apky nedá zapísať, však? Sľubujú, že doriešia, presmerujú, na opakované urgencie odpovedajú, že mám byť trpezlivá. Po týždni mi zavolá neznáma pani, že môj tovar je u nej. Celé zle.. absolútne neodporúčam z box.

    Klady: Nie sú mi známe
    Zápory: Neschopnosť Zavádzanie klienta Nulový záujem o zákazníka Nefunkčné služby
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Extrémna katastrofa, problémy vytiahnuť balík zo Z-boxu vďaka katastrofálnej aplikácií.
    V porovnaní s Alzaboxom je Z-box asi 100 rokov za opicami.

  4. svojvoľne nedoručia balík do odberného miesta a vypisujú ako bol odosielateľ nezastihnuteľný, nekomunikujú so zákazníkom vôbec. čistá katastrofa táto „prepravná firma“. asi žijú len z toho, že od firiem preberú balíky a nedoručujú nič.

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přišel balíček z Číny. Dorazila sms abych doplnil nepřesnou adresu. Což byl pro ně e mail.Ihned voláno 2.6, 8 hod. až 14 hod. a e mail se doplnil udělal se kontrola adresy vše bylo dle krávy po telefonu v pořádku to byl pátek 2.6 a po kontrole zásilky kde je 5.6 (pondělí) jsem zjistil že se zásilka vrací zpět k odesílateli. Už byla zase v Praze v Depu a to 2.6 byla v Depu v Hradci Králové (cca 70km ode mě). E-shop poslal kopii co bylo napsáno na balíčku. Jméno, adresa, mobil vše sedělo dodal by to i b**** ale ne tato firma. Odpověď na reklamaci:
    Dobrý den,
    velice Vám děkujeme za zaslaný e-mail. Packeta je přepravní společnost, která zásilky pouze doručuje. Prosím kontaktujte e-shop/odesílatele na adrese 12345678@shaoke.com. Pouze u nich můžete provést reklamaci. Zásilka už se vrací zpět odesílateli, tento proces již nelze zvrátit.

    Děkujeme za pochopení.

    Tomáš Hambálek

    Customer Service Specialist
    horší d***** výmluvu na to že tam zaměstnávají IQ tykve jsem fakt nečetl. Nejspíš budou příště chtít i rodné číslo matky aby to mohly doručit. Firma na k h****!!!!

    Klady: vůbec žádné klady
    Zápory: přepravní společnost uplně na píííí. Nic horšího už snad ani není!!!!!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    petr chaloupek 30.5.2023 v 17:56

    podvodníci ze zásilkovny

  7. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    nespokojnosť s kvalitou presmerovania zásielok

    Klady: .
    Zápory: presmerovanie zásielky bez akejkoľvek možnosti výberu iného vydajneho miesta a následne zdržanie zásielky, zásielky sa doručuje na miesta ktoré sú ďalšie dni zatvorené
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Spoločnosť ktorá si nezaslúži ani pól hviezdičky . Bez informovania si zmenia miesto kde bude možné zásielku vyzdvihnúť . Zásielka dva dni blúdi kade tade . Odporúčam sa zďaleka vyhnúť tejto blbej spoločnosti .

  9. rovnaka skusenost, nedorucili, zasielku otvorili a vratili nedoruceny nekompletnu a vraj sa mala podat reklamacia do 24h, dostali mail nacas a potom zamietli reklamaciu, ze nebola na ich formulari, ale len mailom. nezdovodnili ani adekvatne, preco zasielku vobec otvarali, nemaju na to pravo a ani dovod na to nemali

  10. zasielku nedorucia aj ked porusia obchodne podmienky a prevazaju ju 5 dni medzi 2 statmi a potom vratia ako nedorucenu

1 2 3 4

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo