Skupina Packeta, která je zároveň majitelem Zásilkovny, patří mezi nejrychleji se rozvíjející start-up projekty posledních let. Cílem této společnosti je stát se jedničkou v doručování balíčků/zásilek do celého světa.
Za vším stojí zkušený tým špičkových odborníků, jejichž základním heslem je táhnout vždy za jeden provaz. Jsou schopni udávat trendy v rámci logistiky, jak v České republice, tak po celé Evropě, a dokonce i za velkou louží.
- Široká síť partnerských i firemních výdejních míst.
- Skvělá komunikace s kurýry.
- Logistický přístup do 34 zemí.
- Doručování na adresu.
- Z-Boxy pro vyzvednutí zásilky.
- Občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.
Představení společnosti
Packeta Group vznikla oficiálně až v roce 2018, neboť původně to byla Zásilkovna, o které jsme rovněž publikovali článek. Ovšem v ostatních zemích Evropy již figuruje pouze jako Packeta.
Vznikla v roce 2010 a jejím cílem bylo jediné, a to zjednodušit internetovým obchodům rozesílání balíků ke svým zákazníkům. Každý obchod, který uzavře se skupinou Packeta partnerství má jistotu, že se jeho balíky dostanou ke svému majiteli nejen v České republice, ale do celého světa.
Ostatně zprostředkovává přístup k mezinárodním přepravcům, kterých je již přes 70. Špičková logistická síť zaručuje rychlé dodání a Packeta je tak vhodným lokálním dopravcem po celé ČR a může snadno konkurovat na evropském trhu.
Od svého vzniku se stala tou největší logistickou a technologickou společností v Česku. Kromě toho působí také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Německu a Rumunsku. Snahou skupiny Packeta je propojit celou Evropu pomocí svých rychlých a vysoce efektivních logistických služeb.
Když se podíváme na společnost v číslech, tak například v roce 2021 měla roční obrat 200 milionů EUR, disponovala více než 139 000 partnerských výdejních míst, přes 9 000 výdejních míst v České republice, přes 3 000 na Slovensku, více než 1 900 v Maďarsku a přes 1 000 výdejních míst také v Rumunsku.
Zásilky jsou dodávány již do 33 zemí a jen za rok 2021 bylo přepraveno 73,2 milionů balíků. Vedle kamenných výdejních míst, je možné si svou zásilku vyzvednou v solárním Z-Boxu, což je inovativní technologie Packeta Group, kterých již bylo spuštěno 2 160.
Zakladatelkou a CEO (Chief executive officer) je Simona Kijonková, která se díky svým ambicím a tvrdé práci stala první dámou světa české e-commerce. Je to významná PR osobnost, Marketér roku atd. Podařilo se jí získat nejen mnohé ocenění, ale také vybudovat vynikající společnost, jejíž roční obrat dosahuje milionových hodnot.
Spolu se Simonou Kijonkovou, stojí v čele Packeta Group Zdeněk Prchlík (generální ředitel pro Českou republiku), Alexander Jančo (generální ředitel Packeta Slovakia), Tamás Pálfi (generální ředitel Packeta Hungary), Alexandr Jeleascov (výkonný ředitel Packeta Rumunsko), Justýna Andreasová (generální ředitel Packeta Polsko), Christian Burchhardt (výkonný ředitel Packeta Německo), Petr Novotný (generální ředitel Packeta International) a Danitel Tinz (obchodní ředitel skupiny).
Když se na Packeta Group podíváme v jednotlivých datech, tak v roce 2010 došlo k otevření kanceláře, kde bylo pouhých 10 zaměstnanců a zároveň se otevřelo zcela první vlastní výdejní místo v ČR. O rok později již bylo na světě 20 výdejních míst.
V červenci 2012 už měla společnost 25 zaměstnanců a 60 výdejních míst. O rok později to bylo již 50 zaměstnanců a rovná stovka výdejních míst. Rok 2014 se nesl ve znamení expanze na Slovensko, 100 zaměstnanců a 250 výdejních míst, navíc se dařilo doručovat 10 000 zásilek denně.
V roce 2015 zvládla Packeta vybudovat svou vlastní logistiku, což byl klíčový moment pro bezproblémové doručování. Společnost expandovala do Maďarska, měla už 200 zaměstnanců, 500 výdejních míst a spolupracovala s více než 8 000 internetových obchodů.
Další rok došlo k expanzi do Rumunska. Packeta měla v tom roce již 900 vlastních výdejních míst a 300 zaměstnanců. V srpnu 2017 pronikla do Polska, měla 1 400 výdejních míst, 450 zaměstnanců, doručovala do 9 zemí v Evropě a do spolupráce bylo zapojeno již přes 18 000 e-shopů.
Založení holdingu Packeta Group se uskutečnilo v roce 2018, když už měla společnost 600 zaměstnanců, doručovala ve 12 zemích Evropy a spolupracovala s více než 20 000 e-shopy. Tento rok znamenal expanzi do Německa.
V roce 2019 byla spuštěna doručovací služba Mezi námi, která slouží na posílání zásilek C2C v České republice a na Slovensku. Zároveň s tím došlo ke spuštění úplně prvního robotického výdejního místa Z-BOT, což je naprostá novinka a Packeta s ní přišla jako první v rámci střední a východní Evropy. Packeta Holding koupila kurýrní službu Zavezu.cz a uspořádala ples E-commerce.
Za jediný den v té době doručovala již 379 000 za den. V roce 2020 expandovala Packeta do USA, ale také do Spojených arabských emirátů. Roční obrat společnosti překročil 1 miliardu a má již 900 zaměstnanců. Funguje rozvážení zásilek na samoobslužná odběrná místa Z-Box a také Alzabox. V neposlední řadě je Packeta známá snahou o udržitelnost, přičemž jede na tzv. zelené vlně.
Přehled služeb
Packeta Group doručuje různé zásilky z více než 46 000 internetových obchodů. Vedle klasického doručování na jednotlivá partnerská výdejní místa, kterých je v současnosti již více než 139 000 a přes 13 000 vlastních odběrných míst, můžete využít také doručení přímo na vaši adresu.
Během roku 2019 dokonce začala ve vybraných zemích s doručováním zásilek mezi jednotlivci, k čemuž je využívána mobilní aplikace. Novinkou je rovněž možnost nechat si doručit balík do jednoho z více než 2 000 Z-Boxů.
Stále jsou instalovány nové a jediné, co potřebujete k tomu, aby se Z-Box otevřel a vy získali svou zásilku, je mobilní aplikace. Najít je můžete i v obchodech jako je Lidl či Tesco, nebo také v restauracích KFC.
Již zmiňované dodání zásilky na adresu, což je služba s názvem Packeta Home je pohodlný způsob, jak si nechat doručit objednané zboží až k domovním dveřím. K dispozici je také mobilní aplikace Zásilkovna, s jejíž pomocí snadno a rychle po pár kliknutích odešlete zásilku až do hmotnosti 10 kg na jedno z výdejních míst nebo na adresu.
Když aplikace vyzkoušíte poprvé, můžete poslat první zásilku za pouhou 1 korunu. Vše potřebné se dozvíte přímo v aplikaci.
Sledování zásilek
Co se týká sledování zásilek, tam je to možné dvojím způsobem. Za prvé můžete využít vyhledávač přímo na webu, kde stačí v online trackingu zadat trasovací číslo nebo svou zásilku sledovat v mobilní aplikaci.
Zajímavé odkazy
- Jak se stát partnerem
- Často kladené otázky
- Kam doručujeme
- Packeta blog
- Mobilní aplikace
- Sledování zásilky
- Udržitelnost
- Dokumenty ke stažení
- Kybernetická bezpečnost a ochrana dat
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (zákaznický servis).
- E-mail: praha@zasilkovna.cz
- Centrála společnosti: Českomoravská 2408/1A, Praha 9
- Facebook: Packeta
- Instagram: packeta
- LinkedIn: Packeta Group
rovnaka skusenost, nedorucili, zasielku otvorili a vratili nedoruceny nekompletnu a vraj sa mala podat reklamacia do 24h, dostali mail nacas a potom zamietli reklamaciu, ze nebola na ich formulari, ale len mailom. nezdovodnili ani adekvatne, preco zasielku vobec otvarali, nemaju na to pravo a ani dovod na to nemali
zasielku nedorucia aj ked porusia obchodne podmienky a prevazaju ju 5 dni medzi 2 statmi a potom vratia ako nedorucenu
Packeta otvara zasielku bezdovodne
zasielku odo mna prevzali a dorucovali z Bratislavy do Prahy, kde zistili, ze nesplna hnotnostny limit a miesto dorucenia v CZ, ju vratili spat na Slovensko za porusenie obchodnych podmienok, ktore ani oni nedodrzali. Nelogicky, neekologicky a neekonomicky sa zachovali, zasielku prevazali 5 dni medzi SK a CZ miesto dorucenia.
ZASIELKU Packeta nelegalne a bezdovodne OTVORILA v Prahe a nevratila spat cely obsah.
Sylvia
Nikdy viac….žiadna komunikácia vyriešiť problém…
Dobrý den,výdejní místo Zásilkovny v Praze 15 Petrovice Edisonova ulice25 má tento týden otevřeno pouze dva dny(v sedmidenním režimu) a to úterý a středa. Takový přístup k provozování těchto služeb je úplně zbytečný a pro zákazníky je skoro na nic.Zřejmě majitelé provozovny nemají už zájem o podnikání,ale tím mýlejí zákazníky a hodně narušují hodnocení vaší firmy s vašimi službami a znehodnocují vaší firmu. Robert Přibil telefon 720 379 784
Nedoručili zásilku. Nekontaktovali ani mě, ani odesilatele, a poslali ji zpátky. Když jsem se s nimi spojil, tak lhali, že byla adresa zásilky uvedena chybně. Potom tvrdili, že zásilku vrátili odesilateli – ten ale o ničem nevěděl. Komunikace nemožná – nikdo nic neví, nikdo není schopný s ničím pomoci.
Čistá katastrofa !
2x som využil Packetu – 2x doručenie na iné miesto
V telefóne opakujú stále to isté, papagáji neschopní.
Nikdy viac !!!
Ako bývalý zamestnanec a zákazník/ NIKDY VIAC.
PODVODNÍCI!!!, ktorí za nič neručia, že?? Doručíte zničený tovar na úplne iné miesto, ako som chcel a vy za nič neručíte?? HANBA!!!PACKETU? UŽ NIKDY VIAC!!!