Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Řidič mě kontaktoval,že je před domem, když jsem sešla dolů nebyl tam na telefon nereagoval a následně mi přišla sms,že mám balík na parcel boxu. Na zákaznickém servisu mě informovali,že jsem nebyl k zastižení tak neměli jinou možnost než balík umístit do boxu.
Nedoručují na adresu a rovnou uloží někde do boxu
Objednáno do parcelshopu ve Františkových Lázních, zásilka doručena do Aše – 20 km daleko. Na e-mail dorazila automatická odpověď. S chatovým robotem je to ztráta času. Tuto společnost už nikdy více k přepravě nevyužiji.
S PPL mám jen ty nejlepší zkušenosti,velice ochotní a příjemní řidiči. PPL,nejlepší dopravce v ČR.
Svévolně mění místo dodání a ještě mají tu drzost napsat v emailu, že jsem ho změnila já. Místo výdejního místa je zásilka uložena do boxu, kde je daleko kratší doba na vyzvednutí. Jelikož nemám auto a zásilka je na mě těžká, abych ji táhla veřejnou dopravou, jsem závislá na volném čase někoho jiného. Doručení do místa bydliště je to z mých časových důvodů nevhodné. Takže místo ulehčení jen problémy.
Společnost měla dodat zboží na konkrétní adresu. Byť je slečna na recepci neustále, přišla mi zpráva, že adresát nezastižen a balíček byl vyložen na sběrném depu. Takto si zjednodušovala práci Česká pošta, zřejmě není nejiná.
Pokud má člověk na výběr, asi zvolit jinou doručovací firmu. Na můj email nikdo nereagoval.
Nejhorší dopravce ze všech,sprostý řidiči a firma je v jejich chování naprosto podporuje.
Nejhorší jednání s PPL. Svévolně si změní místo doručení do boxu. Chápu, že box může být plný a pochopila bych kdyby balík uložili poblíž do jiného boxu. Ale uložit balík na jiné sídliště a ještě nevyhovět,když chci převoz jinam. Tomu opravdu nerozumím a takovu službu platíme. Zákaznická podpora žádná. Pouze výmluvy.
Nejhorší jednání PPL doručení do boxů už nikdy víc. Svévolně si změní místo doručení. Chápu, že box může být plný a pochopila bych kdyby balík uložili poblíž do jiného boxu. Ale uložit balík na jiné sídliště a ještě nevyhovět,když chci převoz jinam. Tomu opravdu nerozumím a takovu službu platíme.
Proč si volím místo k doručení, když si dopravce zásilku uloží dle svého, aniž by zákazníka informoval? Chápu, box může být plný, ale je takový problém informovat telefonicky, mailem, SMS dopředu a domluvit se na jiném místě, způsobu doručení?