Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

512 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Řidič mě kontaktoval,že je před domem, když jsem sešla dolů nebyl tam na telefon nereagoval a následně mi přišla sms,že mám balík na parcel boxu. Na zákaznickém servisu mě informovali,že jsem nebyl k zastižení tak neměli jinou možnost než balík umístit do boxu.

  2. Nedoručují na adresu a rovnou uloží někde do boxu

  3. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednáno do parcelshopu ve Františkových Lázních, zásilka doručena do Aše – 20 km daleko. Na e-mail dorazila automatická odpověď. S chatovým robotem je to ztráta času. Tuto společnost už nikdy více k přepravě nevyužiji.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    S PPL mám jen ty nejlepší zkušenosti,velice ochotní a příjemní řidiči. PPL,nejlepší dopravce v ČR.

    Klady: Po všech stránkách *****
    Zápory: Zápory 0
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 2.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    40

    Svévolně mění místo dodání a ještě mají tu drzost napsat v emailu, že jsem ho změnila já. Místo výdejního místa je zásilka uložena do boxu, kde je daleko kratší doba na vyzvednutí. Jelikož nemám auto a zásilka je na mě těžká, abych ji táhla veřejnou dopravou, jsem závislá na volném čase někoho jiného. Doručení do místa bydliště je to z mých časových důvodů nevhodné. Takže místo ulehčení jen problémy.

    Zápory: svévolně mění místo dodání bez předešlé domluvě
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Společnost měla dodat zboží na konkrétní adresu. Byť je slečna na recepci neustále, přišla mi zpráva, že adresát nezastižen a balíček byl vyložen na sběrném depu. Takto si zjednodušovala práci Česká pošta, zřejmě není nejiná.

    Pokud má člověk na výběr, asi zvolit jinou doručovací firmu. Na můj email nikdo nereagoval.

    Klady: žádné
    Zápory: je to o lidech
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Nejhorší dopravce ze všech,sprostý řidiči a firma je v jejich chování naprosto podporuje.

  8. Nejhorší jednání s PPL. Svévolně si změní místo doručení do boxu. Chápu, že box může být plný a pochopila bych kdyby balík uložili poblíž do jiného boxu. Ale uložit balík na jiné sídliště a ještě nevyhovět,když chci převoz jinam. Tomu opravdu nerozumím a takovu službu platíme. Zákaznická podpora žádná. Pouze výmluvy.

  9. Nejhorší jednání PPL doručení do boxů už nikdy víc. Svévolně si změní místo doručení. Chápu, že box může být plný a pochopila bych kdyby balík uložili poblíž do jiného boxu. Ale uložit balík na jiné sídliště a ještě nevyhovět,když chci převoz jinam. Tomu opravdu nerozumím a takovu službu platíme.

  10. Proč si volím místo k doručení, když si dopravce zásilku uloží dle svého, aniž by zákazníka informoval? Chápu, box může být plný, ale je takový problém informovat telefonicky, mailem, SMS dopředu a domluvit se na jiném místě, způsobu doručení?

1 2 3 47

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo