Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Radka černíková 28.2.2023 v 16:14
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Chtěla bych velice pochválit ?řidiče pana Nagyho depo13 který jezdí Karlovy vary, vždy příjemý a ochotný nic pro něj není problém

    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
  2. Nejhorší prepravce v ČR.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balicek měl byt doručeny mezi 9:00-11:00, v půl 12 jsem se snažila spojit s řidičem, aby mě informoval kde je. Ve 14:00 přišla zprava, ze balíček mám k vyzvednutí na parcelshopu, který je daleko ode mě!
    ŽÁDNÉ VOLÁNÍ, ZMEŠKANÝ HOVOR, ze by se mi někdo snažil doručit balíček!
    Proč tedy platím za doručení na adresu, když frajer to hodí na parcelshop rovnou. Už je to po druhé!!!
    PPL už nikdy!

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    nejhorší kurýrní společnost kterou znám

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. PPL služby nedoporučuji, jediné že byste si je poslali pro smrt

  6. Reply
    Alois Vocásek 12.1.2023 v 20:37
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jsem zklamán firmou PPL hlavně řidiči co rozváží zásilky

    Zápory: Chování řidiče po domluvě že nám zásilku doručí 2. Den tak ji nechal odeslat odesílateli. Chování řidiče katastrofální
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Otřesná doručovací služba….
    3tydny před Vánoci jsem si objednala hrnce, říkala jsem si potřebuji to až na svátky tak mám čas. Do Vánoc mi to cca 3x prý doručovali, pokaždé jsem byla doma nikdo nezvonil, žádná informační sms, žádný e-mail….
    Volala jsem, psala jsem, operátoři arogantní… Nakonec jsem se těsně před Vánoci dozvěděla ze mi to už doručovat nebudou, když nejsem schopná ani být doma. Tak jsem si zajela nakonec pro hrnce do obchodu, když už jsem měla dovolenou.
    A mezi svatky myslím 28. Najednou zvoní PPL ze mi doručují balík. Mě málem omylo a chtěla jsem na řidiče vystartovat, ještě ze tam šel přítel který by nezabil ani mouchu.
    Nu už nikdy, po dlouhé době jsem PPL dala šanci, už nikdy víc.

  8. Reply
    Radka černíková 6.1.2023 v 17:24
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Chtěla bych velice pochválit řidiče jménem Štěpán Nagy depo13.vždy příjený ochotný???

    Zápory: né všicni jsou ochotní a příjemný .
    Přínosný(0) Nepomohl(3)You have already voted this
  9. Nikdy už přes PPL nikomu nic posílat nebudu. Záměnili adresy všech třech zásilek, na které jsem napsal správně čísla pod QR kodem. Napsal jsem jim několik e-mail zpráv, na které ani do druhého dne nereagovali. A jejich operátoři tvrdí, že je to má chyba a man si to vyřešit sám.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jakmile chcete domácí dopravu balíku, vše ok. Ale jakmile posíláte někam do zahraničí, nemáte šanci s operátorkou balík zablokovat, či nijak doručnení ovlivnit. Jen na českém území . Mají sice české zahraniční oddělení, ale to Vám za celý den nezavolá.Vlastně mě napsaly do emailu, že požadavek evidují, ale že vyřízení bude trvat několik dní. Oni Vám vlastně nezavolají nikdy.

    Klady: Snad operátorky jsou ochotné
    Zápory: Viz výše. Díky jejich systému, jsem přišel o 9t.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 8 9 10 11 12 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo