Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Absolutně bez domluvy , po zaslání SMS kdy bude balík dovezen, jsem kuryrovi hned volala s tím , ze ma zazvonit ze mám doma rodinu ale nemají telefon ze na zvonek budou reagovat. Vše odkyval. Po půl hodine telefonát, ale diky práci jsem nezvedla . Po hodine e-mail ze se zásilka nepodařila doručit . Volám mu co je za problém a raději nezvedal!!!???!? Doma nikdo nezvonil !!! Balík mi nechal na druhé straně města a já se teď mám tahat s 5kg balíkem !!! NAPOSLEDY fakt už mě nebavite
Kuriér nezavolá, nepríde sms, iba zazvoní a bez čakania utečie preč…
Objednáno na parcelshop který má o víkendu otevřeno (přes týden nemám možnost zásilku vyzvednout) a je doručeno na úplně jiné místo kde přes víkend nejsou. Bez nějaké domluvy o změně to skončilo někde v pr…!!!
Jsem naprosto spokojená..Vždy zavolají dopředu a ochotně pomohou i když nemusí..Ti, co jezdí Bohdalec okr. Žďár nad Sázavou, jsou ohleduplní a bezvadní..Kéž by takových bylo jen více..Doufám, že u vás zůstanou co nejdéle..
Příště prosím platba pouze kartou, aby si zase pán nezapomněl terminál , zůstala jsem jen kvůli tomu dvě hodiny z práce a zbytečně
Děkuji ??
Na co tam do sme dávají PIN pro převzetí když to řidič dá první osobě co potká před barákem,cizí osobě! Žádnej můj podpis i když je to pro mě! Řidič nezavolal! já doma čekám a nic?! on to předá někomu jinému s kým nemám absolutně nic společného a pak ten balíček musím nahánět protože ta osoba mi ani neřekla že něco převzala! Super zkušenost,už nikdy
Řidič se neobtěžuje vysednout z auta a vejít otevřenými dveřmi, případně zazvonit na zvonek! Čeká v autě na zvednutí mobilu, pokud se tomu tak nestane, odjíždí i se zásilkou a uloží na parcelshop! Takže jezdím po městě a hledám si svou zásilku!!! V opačném případě vyhodí již zaplacené zboží za ty samé dveře, které se při dobírce neobtěžuje otevřít a bez potvrzení převzetí odjede! Vážně by mě zajímalo na jaké jméno převzetí zfalšuje! Otřesné!!!
Já jsem se řidičem který jezdí přes Bílovec, Velké Albrechtice.. velice spokojena, vždy před dodáním zavolá že veze zásilku, když potřebuji zásilku na jiné místo a má to po trase, tak není problém…. je to příjemný řidič a velice ochotný. Děkuji i dnes za rychlé dodání.
Nespokojenost, komunikace strašná , paní jenom ječela a místo domů, balíček na zásilkovnu. Navrhuji kurz slušného chování. Škoda, že nemáte nahrávané hovory…
Řidič se neobtěžoval ani zastavit, když jsme byl doslova před barákem jen projel kolem. Měl jsem zrovna mrví telefon takže se nedovolal, ale jelikož jsem to věděl byl jsem venku u brány. Řidič přibrzdil ale jel hned dál. Tak jsem ihned volal s telefonu od jiného člena že doslova stojím venku a odjel. Řekl že už balík dá na parcelshop, že už je jinde (1 min po průjezdu) vzhledem k tomu kterým směrem jel a kde je parcelshop bylo jisté že pojede kolem. No jel kolem ještě během našeho hovoru, ale stejně zavezl na parceshop.
Píšu teda na podporu. Omlouvají se že balík teda urgují a dovezou další den….
Další den nic nedochází tak se ptám znova co se děje. Tak prý bud další den nebo až po víkendu… Naposled co si nechávám něco doručit PPL.