Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den,jsme velice spokojení s vaší přepravní službou Metropole Zličín NORDBLANC.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Jana Mühlfeitová 25.10.2022 v 14:48

    Jsem absolutně nespokojená. Přestože zásilka byla zaplacená, ppl měla od prodejce všechny mé údaje. Aniž by mě kdokoli kontaktoval, zásilka vůbec nedorazila a dopravce ji vrátil odesilateli. Nikdo mi nevolal, manžel pracuje z domova, nikdo nezvonil, ve městě máme PPL parcel shop, přesto se ke mně balíček nedostal. Naprosto nehorázné!!

  3. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejsme spokojeni se spoluprací s touto společností. Kurýr ve smluvený čas nedorazil, aniž by byl upozorněn, že pro mě odjíždí. Když zavolal, postavil před to, že už to bylo pod domem. Požádal jsem, abych počkal, že budu za 10 minut, a odmítl. Řekl, že zásilku přiveze zítra. Přišla mi ale zpráva, že si mám balíček vyzvednout sám. Balík je těžký a neskladný a já nemám auto. Zavolal jsem dispečerovi, abych toto nedorozumění objasnil. Řekla, že doručí pozítří. Ale nikdo nepřišel. Musel jsem ji vyzvednout sám. To mi na dva dny zrušilo plány. Ne, díky.

    Klady: balíky jsou celé
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pred dvaceti lety bezkonkurencni dopravce, v momente, kdy firma byla prodana DHL, tak to jde od desiti ne k peti, ale k nule. Zasilky nerozvezou, ale rovnou hodi na parcel shop.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • 0.5
      Rychlost doručení
      20
      Jednání se zákazníkem
      0

      Příšerný řidič! Nepříjemný, ještě si na mě otevíral pusu s tím, že nevím přesnou hmotnost zásilky. Prý, jak to má jako najít? A o tom bordelu v autě, raději nemluvit

      Klady: Rychlé doručení.
      Zápory: Velice nepříjemný řidič! Už nikdy víc!
      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Strašné chování dopravce v životě už si od PPL nic neobjednam.

    Klady: Doručení v pořádku
    Zápory: Jednání dopravce strašné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Společnost PPL by se měla stydět,posilal jsem si s pánem počitač který mi opravoval,zásilku natolik poškodili přepravou až tim znehodnotili počitač jak vzhledově tak i hardwarově,oprava hw stala 5500 ale bohužel tělo je až do skonání věků poškozené jelikož sw výměna nevyplati.

    Ikdyž uznali svou chybu tak jednaji s odesilatelem nikoliv s majitelem a rovněž je odškodněn odesilatel!!
    Dejte si na tuto firmu pozor

    Zápory: Přišerné jednani Pouze po emailu Na všechno mají dost času
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dovezené zboží bylo při dopravě rozbité.
    Není to poprvé.
    Bohužel u lidlu nejde vybrat jiná doprava!

    Klady: Nic.
    Zápory: Poškozené zboží při přepravě.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Kristýna Kučerová 16.9.2022 v 13:03
    1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Člověk by si myslela, že když si zaplatí poštovné, že mu to doručí domů, nicméně to se nestalo. Přišla mi sms, že mi budou doručovat balík. Když pán od PPL s dodávkou přijel, zastavil před domem a zavolal mi, telefon jsem ale bohužel neslyšela a pán bez toho, aby ZAZVONIL NA ZVONEK 5 METRŮ OD JEHO OSOBY, bezeslova odjel. Zjistila jsem to 15 min po odjezdu řidiče a dobrých 45 minut jsem se mu marně snažila dovolat. Poté mi přišla sms, že balík mám na úložném místě na druhé straně města, kam se nemám šanci dostat. Pardon, jestli mám moc vysoké standardy, ale zazvonit při doručování balíku je snad to nejmenší.

    Abych ještě přidala srovnání, ten samý den mi doručovala balík Česká pošta a pan řidič v pohodě zazvonil a všechno proběhlo tak, jak mělo.

    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Nejhorší kurýr!!!ppl nedoporucuji nikomu. Jsem maminka male holčičky. Když mi přišla sms ze zásilka přijede mezi 11-15h tak sem si říkala, že to nejak zvladneme. Po uplynutí doby přišla sms, že se doručení zásilky opozdi o 1h.
    Po dalším čekání zazvonil telefon, než sem udelala dva kroky ke stolu a telefon vzala do ruky telefon zavěsil a nedalo se tam dovolat. Po vyzkoušení znovu zavolat na cislo uz bylo cislo nedostupne…….. clovek sedi cely den doma, aby nemusel letet s ditetem prez cele mesto a tahat se s balikem, zaplatí si aby ho tahat nemusel a dopadne to tak ze ne jen prodela ale jeste pro to stejne musi…. ode dnes pokud bude nekdo pouzivat ppl tak radeji obednam tam kde mi to doveze we/do. Naschle

  10. 1.25
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    10

    Arogantní podpora na zákaznické lince.

    Není možná změna termínu, jelikož Vám informační e-mail přijde v 23.57 hod.
    Tudíž je to Vaše chyba a zásilka Vám tak nebude vůbec doručena a nebo uložena na parcelShop.

    Rozhodně nemohu doporučit včetně zákaznické podpory na infolince

    Klady: Rychlost doručení
    Zápory: Arogantní přístup Všechno je chyba zákazníka Neochota pomoc zákazníkovi Balíček uložen na parcelShopu
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 12 13 14 15 16 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo