Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Dobrý den,jsme velice spokojení s vaší přepravní službou Metropole Zličín NORDBLANC.
Jsem absolutně nespokojená. Přestože zásilka byla zaplacená, ppl měla od prodejce všechny mé údaje. Aniž by mě kdokoli kontaktoval, zásilka vůbec nedorazila a dopravce ji vrátil odesilateli. Nikdo mi nevolal, manžel pracuje z domova, nikdo nezvonil, ve městě máme PPL parcel shop, přesto se ke mně balíček nedostal. Naprosto nehorázné!!
Nejsme spokojeni se spoluprací s touto společností. Kurýr ve smluvený čas nedorazil, aniž by byl upozorněn, že pro mě odjíždí. Když zavolal, postavil před to, že už to bylo pod domem. Požádal jsem, abych počkal, že budu za 10 minut, a odmítl. Řekl, že zásilku přiveze zítra. Přišla mi ale zpráva, že si mám balíček vyzvednout sám. Balík je těžký a neskladný a já nemám auto. Zavolal jsem dispečerovi, abych toto nedorozumění objasnil. Řekla, že doručí pozítří. Ale nikdo nepřišel. Musel jsem ji vyzvednout sám. To mi na dva dny zrušilo plány. Ne, díky.
Pred dvaceti lety bezkonkurencni dopravce, v momente, kdy firma byla prodana DHL, tak to jde od desiti ne k peti, ale k nule. Zasilky nerozvezou, ale rovnou hodi na parcel shop.
Příšerný řidič! Nepříjemný, ještě si na mě otevíral pusu s tím, že nevím přesnou hmotnost zásilky. Prý, jak to má jako najít? A o tom bordelu v autě, raději nemluvit
Strašné chování dopravce v životě už si od PPL nic neobjednam.
Společnost PPL by se měla stydět,posilal jsem si s pánem počitač který mi opravoval,zásilku natolik poškodili přepravou až tim znehodnotili počitač jak vzhledově tak i hardwarově,oprava hw stala 5500 ale bohužel tělo je až do skonání věků poškozené jelikož sw výměna nevyplati.
Ikdyž uznali svou chybu tak jednaji s odesilatelem nikoliv s majitelem a rovněž je odškodněn odesilatel!!
Dejte si na tuto firmu pozor
Dovezené zboží bylo při dopravě rozbité.
Není to poprvé.
Bohužel u lidlu nejde vybrat jiná doprava!
Člověk by si myslela, že když si zaplatí poštovné, že mu to doručí domů, nicméně to se nestalo. Přišla mi sms, že mi budou doručovat balík. Když pán od PPL s dodávkou přijel, zastavil před domem a zavolal mi, telefon jsem ale bohužel neslyšela a pán bez toho, aby ZAZVONIL NA ZVONEK 5 METRŮ OD JEHO OSOBY, bezeslova odjel. Zjistila jsem to 15 min po odjezdu řidiče a dobrých 45 minut jsem se mu marně snažila dovolat. Poté mi přišla sms, že balík mám na úložném místě na druhé straně města, kam se nemám šanci dostat. Pardon, jestli mám moc vysoké standardy, ale zazvonit při doručování balíku je snad to nejmenší.
Abych ještě přidala srovnání, ten samý den mi doručovala balík Česká pošta a pan řidič v pohodě zazvonil a všechno proběhlo tak, jak mělo.
Nejhorší kurýr!!!ppl nedoporucuji nikomu. Jsem maminka male holčičky. Když mi přišla sms ze zásilka přijede mezi 11-15h tak sem si říkala, že to nejak zvladneme. Po uplynutí doby přišla sms, že se doručení zásilky opozdi o 1h.
Po dalším čekání zazvonil telefon, než sem udelala dva kroky ke stolu a telefon vzala do ruky telefon zavěsil a nedalo se tam dovolat. Po vyzkoušení znovu zavolat na cislo uz bylo cislo nedostupne…….. clovek sedi cely den doma, aby nemusel letet s ditetem prez cele mesto a tahat se s balikem, zaplatí si aby ho tahat nemusel a dopadne to tak ze ne jen prodela ale jeste pro to stejne musi…. ode dnes pokud bude nekdo pouzivat ppl tak radeji obednam tam kde mi to doveze we/do. Naschle
Arogantní podpora na zákaznické lince.
Není možná změna termínu, jelikož Vám informační e-mail přijde v 23.57 hod.
Tudíž je to Vaše chyba a zásilka Vám tak nebude vůbec doručena a nebo uložena na parcelShop.
Rozhodně nemohu doporučit včetně zákaznické podpory na infolince