Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nedoručené, napísané (intresát nezastihnutý) žiadna SMS ani hovor, doručené na výdajne miesto už dva krát skúsenosť rovnaká, neodporúčal by som túto dopravnú spoločnosť.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přijedu za minutku,čekám před domem 20 minut, poté krátké prozvoneni a kurýr pryč

    Klady: Nejsou
    Zápory: Arogantní a neprofesionální jednání
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Zavolají, když hned nevezmete telefon, už se nedovoláte zpět. U dveří vůbec nezvoní. Odvezou vaší zásilku, která váží 17 kg, na místo, kde není možné přijet autem a opětovné doručení není možné. Zlatá Česká pošta.

  4. Nejhorší dopravce a doručovatel na trhu, když chce člověk cokoli řešit není to možné, musí vyčkat doručení e-mailu, ten však nikdy nepřijde!!! Následně přijde cca 5 min. před předpokládaným časem doručení sms, že budou doručovat, to už ale nezařídíte nic. Domluva s řidičem absolutně žádná, na rovinu Vám řekne, že pokud se balík bude vracet na depo, tak je velká šance, že doručen vůbec nebude a když, tak za týden. Parcelshopy jsou z ruky, navíc Vám to doručí jen na ten nejbližší původního místa doručení, což ale není nejbližší pro Vás, navíc ještě řidič pronese něco v tom smyslu, že to tam budete mít až někdy pozdě večer, jestli vůbec, žádný doklad o tom samozřejmě nemáte.
    Kdyby byla možnost výběru dopravce tak PPL určitě NE!

  5. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Není dodrzena hodina doručení. Telefon kurýr nezveda az pote ,kdyz konci doba doruceni. S oznamenim bohuzel dam vam to na parcel shop, ze cekate jak pitomec v urcenou dobu nikoho nezajima. Změnit si doručení uz vubec neni mozne. Komunikace hrozna. Nejhorsi sluzba ,ktera nam vozi zasilky.

    Klady: Rychlé doruceni , když čekáte cely den
    Zápory: Nedodrzeni času Komunikace zadna Telefon vam nikdo nezvedne Ochota na bodu mrazu Nejhorsi přepravní služba u nas
    Přínosný(2) Nepomohl(1)You have already voted this
  6. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnešní doručování,katastrofa. Řidič nekomunikoval, nesdělil mi kde a jak bude můj balík uložen, byť jsem se ptala. Prostě dal balík zpět do auta, sedl za volant a odjel.
    Vůbec jsem nevěděla, že bude doručovací den dneska,nikdo mě nekontaktoval předem

    Klady: Rychlost Zboží v pořádku
    Zápory: Jednání řidiče Nekontaktní o termínu doručování
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. Předně musím říct, že po předchozích zkušenostech bych si PPL nikdy sama nevybrala, ale některé e-shopy (jako třeba ten Ikey) nenabízí možnost volby a tak se občas stane, že mi něco veze PPL. Prakticky všechny zásilky realizované v posledních třech letech byly problémové. Je úplně běžné, že v 8h přijde sms, že v 9 hodin budou doručovat balík. Tedy reakční doba pro zákazníka je téměř nulová. Zboží většinou dodají jinam a ani se neobtěžují zavolat a domluvit se. Vrchol byl, když jsem objednávala 15kilový pytel zrní, který byl zaplacen předem a PPL jej odvezla do výdejního místa, na druhou stranu Liberce. Snažila jsem se s nimi komunikovat, jenže linka byla věčně obsazená a přes e-mail odpovídal automat a hlásil zpoždění v odpovědích, kvůli nadměrnému vytížení operátorů. Do toho začaly chodit automatické zprávy avizující, že zásilka je nevyzvednutá a bude vrácena odesílateli. Já jako žena bez auta, jsem musela vyměknout, zajistit si odvoz a těžkou zásilku vyzvednout, i když byla dodána PPL na chybný parcel shop. Co bylo úplně k N*****Í bylo to, že po vyzvednutí se mi ozval zákaznický servis v reakci na moje předchozí snahy o kontakt, a sice e-mailem, že vidí, že zásilka již byla vyzvednuta a problém považují za vyřešený a moji stížnost na chybné dodání jako uzavřenou. Jako pardon, ale to už vnímám jako totální z******í v přístupu k zákazníkům… Takže s nimi není možné se spojit, zákazník který zaplatil dodání na místo, musí balík tahat sám a ještě mě na to v závěru upozorní a nezapomenou mi připomenout, že jsem si to vyřešila vše sama a ještě stylem, jak kdyby na tom měli nějaké zásluhy?! Jako pardon, ale buď toto napíše někdo, kdo neví, kdy má držet jazyk za zuby a nebo někdo, kdo z Vás prostě má srandu. Zřejmě už na všechny e-shopy budu psát, že si nepřeji dodání skrze PPL.

  8. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Objednala jsem si kadeřnické potřeby a dorazili mi za pár dní na Parcelshop. Byla jsem velmi spokojená.

    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Hrůza děs??

  10. Katastrofa jednání!
    Doručení o 200km jinam!
    Aspoň že nebyl zaplacený teď si ho můžou strčit do p*****.

1 16 17 18 19 20 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo