Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Nedoručené, napísané (intresát nezastihnutý) žiadna SMS ani hovor, doručené na výdajne miesto už dva krát skúsenosť rovnaká, neodporúčal by som túto dopravnú spoločnosť.
Přijedu za minutku,čekám před domem 20 minut, poté krátké prozvoneni a kurýr pryč
Zavolají, když hned nevezmete telefon, už se nedovoláte zpět. U dveří vůbec nezvoní. Odvezou vaší zásilku, která váží 17 kg, na místo, kde není možné přijet autem a opětovné doručení není možné. Zlatá Česká pošta.
Nejhorší dopravce a doručovatel na trhu, když chce člověk cokoli řešit není to možné, musí vyčkat doručení e-mailu, ten však nikdy nepřijde!!! Následně přijde cca 5 min. před předpokládaným časem doručení sms, že budou doručovat, to už ale nezařídíte nic. Domluva s řidičem absolutně žádná, na rovinu Vám řekne, že pokud se balík bude vracet na depo, tak je velká šance, že doručen vůbec nebude a když, tak za týden. Parcelshopy jsou z ruky, navíc Vám to doručí jen na ten nejbližší původního místa doručení, což ale není nejbližší pro Vás, navíc ještě řidič pronese něco v tom smyslu, že to tam budete mít až někdy pozdě večer, jestli vůbec, žádný doklad o tom samozřejmě nemáte.
Kdyby byla možnost výběru dopravce tak PPL určitě NE!
Není dodrzena hodina doručení. Telefon kurýr nezveda az pote ,kdyz konci doba doruceni. S oznamenim bohuzel dam vam to na parcel shop, ze cekate jak pitomec v urcenou dobu nikoho nezajima. Změnit si doručení uz vubec neni mozne. Komunikace hrozna. Nejhorsi sluzba ,ktera nam vozi zasilky.
Dnešní doručování,katastrofa. Řidič nekomunikoval, nesdělil mi kde a jak bude můj balík uložen, byť jsem se ptala. Prostě dal balík zpět do auta, sedl za volant a odjel.
Vůbec jsem nevěděla, že bude doručovací den dneska,nikdo mě nekontaktoval předem
Předně musím říct, že po předchozích zkušenostech bych si PPL nikdy sama nevybrala, ale některé e-shopy (jako třeba ten Ikey) nenabízí možnost volby a tak se občas stane, že mi něco veze PPL. Prakticky všechny zásilky realizované v posledních třech letech byly problémové. Je úplně běžné, že v 8h přijde sms, že v 9 hodin budou doručovat balík. Tedy reakční doba pro zákazníka je téměř nulová. Zboží většinou dodají jinam a ani se neobtěžují zavolat a domluvit se. Vrchol byl, když jsem objednávala 15kilový pytel zrní, který byl zaplacen předem a PPL jej odvezla do výdejního místa, na druhou stranu Liberce. Snažila jsem se s nimi komunikovat, jenže linka byla věčně obsazená a přes e-mail odpovídal automat a hlásil zpoždění v odpovědích, kvůli nadměrnému vytížení operátorů. Do toho začaly chodit automatické zprávy avizující, že zásilka je nevyzvednutá a bude vrácena odesílateli. Já jako žena bez auta, jsem musela vyměknout, zajistit si odvoz a těžkou zásilku vyzvednout, i když byla dodána PPL na chybný parcel shop. Co bylo úplně k N*****Í bylo to, že po vyzvednutí se mi ozval zákaznický servis v reakci na moje předchozí snahy o kontakt, a sice e-mailem, že vidí, že zásilka již byla vyzvednuta a problém považují za vyřešený a moji stížnost na chybné dodání jako uzavřenou. Jako pardon, ale to už vnímám jako totální z******í v přístupu k zákazníkům… Takže s nimi není možné se spojit, zákazník který zaplatil dodání na místo, musí balík tahat sám a ještě mě na to v závěru upozorní a nezapomenou mi připomenout, že jsem si to vyřešila vše sama a ještě stylem, jak kdyby na tom měli nějaké zásluhy?! Jako pardon, ale buď toto napíše někdo, kdo neví, kdy má držet jazyk za zuby a nebo někdo, kdo z Vás prostě má srandu. Zřejmě už na všechny e-shopy budu psát, že si nepřeji dodání skrze PPL.
Objednala jsem si kadeřnické potřeby a dorazili mi za pár dní na Parcelshop. Byla jsem velmi spokojená.
Hrůza děs??
Katastrofa jednání!
Doručení o 200km jinam!
Aspoň že nebyl zaplacený teď si ho můžou strčit do p*****.