Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Zásilka pro kolegyni, která mi nechala 1000 bankovku. Balíček stál 310 Kč. Kurýr dopravce mi sdělil, že nemá na vrácení (prý má jen jednu pětistovku) a dal mi najevo, že mít peníze na vrácení není jeho problém. Může se stát a kdyby řekl „pardon“, tak to beru – zarazil mě hlavně jeho přístup. „Nemáte drobný? Vaše chyba. Tak balík hodím do Parcel shopu, ať si tam pak paní zajde. Nashle.“ Jenže ona přece zaplatila za dodání na adresu?!
Katastrofa. Firma PPL není schopná doručit balíček na adresu. Na balík jsem čekala, řidič ujel bez zazvonění a když jsem mu volala, řekl, že to veze na výdejnu a mám si pro balík dojít. Nemám auto a balík je velký. Opětovné doručení není prý možné. Nedourčeno!!!
Po více opakujících se negativních zkušenost doporučuji obloukem se vyhnout přepravě u PPL. Využijte raději Zásilkovnu, DPD, balíkovnu a jiné.
Dobrý den, jsem naprosto nespokojený s vaší službou, neboť přítelkyně si objednala na internetu balík a zvolila vaší dopravní společnost. Bohužel přítelkyně v čas dopravy nebyla doma, ale informovala předem konkrétního kurýra na jeho číslo zprávou, že dobírku a převzání balíku v daný čas vyřídí náš prarodič, která bydlí hned vedle našeho domu. Váš řidič přijel k našemu domu a v tu dobu už si ho náš prarodič všimnul a už mu šel naproti a gesty rukou vašeho řidiče informoval že převezme zásilku.
Váš řidič se u našeho domu otočil bez zastavení na parkovišti, ani nevystoupil z vozu, (tudíš se ani neobtěžoval zazvonit na náš zvonek), poté ujel stejnou cestou odkud přijel i když minul cestou našeho prarodiče, který na vašeho řidiče neustále „mával“.
Nakonec jsem musel osobně zajet na ((PPL ParcelShop ExEl- Kordex system-Vysoke M., Ceskych bratri 895, 56601 Vysoke M.))
Přičemž jsme měli zaplacenou dopravu od vaší společnosti, i když kvůli nekorektnímu chování vašeho řidiče jsme stejně museli vynaložit svoje vlastní náklady pro dopravu zásilky.
Bohužel za toto chování vašeho zaměstnance – (řidiče), jsem velmi nespokojený s vaší společností a bohužel mě nezbývá nic jiného než všechny možné recenze na vaší společnost hodnotit negativně.
Děkuji přeji hezký večer.
Jan.
PPL už používat nebudu, protože nedoručují na adresu. Kurýr mě vůbec nekontaktoval, ani telefonicky, nepokusil se doručit zásilku a rovnou mi přišel email, že převezli zásilku na Parcel shop. To samé u druhé zásilky u několik dní později. Komunikace nula, ochota nula. Končím s nimi.
Opět asi po roce jsem zkusila PPL, neboť před rokem byl problém v bezohledném řidiči, upozornila jsem zákaznickou službu, že řidič nenosí respirátor a před vámi ještě naschvál kašle, po upozornění vám drze řekne, že respirátor nemusí nosit, že je zdravý a odejde. Letos opět jsem zkusila objednat přes ně a ten stejný řidič a ten samý problém a zákaznická služba opět s tím nic neudělá??? Nikdy více neobjednám a určitě všude budu doporučovat objednat přes někoho jiného né přes ně. Prosím natáčejte si také videa pokud někoho uvidíte, že se také chová bezohledně, jako tento pán.
Končím s Ppl!!!
Nikdy neplatíte za kurýrní službu. Kurýr k vám přijede bez varování v 8 hodin ráno (nepočítáme-li SMS, která vám bude odeslána v 7: 30). Pokud jste spali a neslyšeli telefon nebo jste nebyli doma, váš balíček bude odeslán do výdejního místa, které je na co nejsložitějším místě. Budete trávit hodinu nebo dvě, abyste si vyzvedli velkou a těžkou krabici, kterou budete nosit sami a budete si myslet, že jste zaplatili za doručení kurýrem. Napíšete na podporu, jednou vám odpoví, že si zásilku musíte vyzvednout sami, a peníze za kurýrní službu nevrátíte. Omlouvám se za gramatické chyby, jsem cizinec.
Dobrý den, píšu sem jenom kvůli tomu, že na nás váš řidič zazvonil mockrát. Zazvonil jednou normálně, pak se to opakovalo 10x a nakonec to držel ten zvonek tak 10 sekund. Tak když vidím že nikdo není doma tak proč se o to ještě snaží? Dobře zazvonil jednou až třikrát ale na co by zvolil desetkrát? Ještě hned zasebou.
Benešov velká katastrofa – vždy nějaký problém nebo neochota ze strany řidiče. Po vícero problémech jsme si s manželkou stěžovali na řidiče. Ten od té doby dělá naschváli a vozí balíček na jiné výdejny, než bylo původně objednané doručení. Řidič byl sprostý a zavěsil to. Opět stížnost na PPL. I tam se však celkově projevila neochota to řešit. Je jim vše jedno. Nejsem sám kdo si tu na ně stěžuje….Snažím se při jakékoliv své objednávce u nějakého shopu vyhnout společnosti PPL !!!
U nás to samé,když jsem si stěžovala, tak mi řidička PPL dává balíky úplně jinam než si žádám na PPL u přesměrování a to den dopředu . Už mi ani nevola a rovnou mi to dá co nejdál. Arogantní řidička, když ji voláte, ani to nezvedne-několikrát.
Žádné avízo, že přivezou balíček. Prostě si přijedou nějaký den před dům, zavolají a když nestihnete vzít telefon. Zmizí a dají vám balík do nějakého parcelshopu. Katastrofa