Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Pavel Lukáš 17.11.2021 v 17:28

    Nespolehlivost. Byl mi odvezen balík i po dohodě s řidičem kde řidiš sliboval že přiveze balík následují den na adresu. Tak ho odvezl na PArcelSHop 70km od domu. Podal sem reklamaci a DEPO vyhodnotilo že ho přivezou následují den. To se nestalo následují dne mi ve 12h bylo řečeno že ho někdy výhledově dopraví. Pak infolinka a nevysvětlení proč tak jednají i navzdor vyřešení reklamace. PPL už nikdy

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    PPL rozhodně nebrat. Arogance, neochota. V den doručení jsem nebyl doma a zásilku odeslali zpět do eshopu, přestože jsem po telefonu s řidičem požadoval uložení na výdejním místě.

    Klady: 0
    Zápory: Nedodržení smluvního ujednání pro uložení zásilky minimálně na 5 dní.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    PPL v současné době nedává možnost změnit čas ani místo doručení. Ráno vám přijde SMSka s oznámením času a kontakt na řidiče. Voláte tedy řidiči a ten Vám oznámí že balík nesmí dovézt zpět, takže jej vyloží na nejbližším PPLpointu.
    Konkrétně: balík objednán do zaměstnání, onemocněl jsem, balík složen 2km od zaměstnání, ale 30km od domova.

    Klady: Doručí
    Zápory: Jinam
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Pověst nemá firma vůbec dobrou, dnes jsem se přesvědčila osobně. Myslím, že by měla lépe vybírat zaměstnance, řidiče. SMS přišla chvíli před stanoveným termínem, řidiči se nedalo dovolat a když už jsme si zařídili, že bude mít kdo zásilku převzít, řidič nemohl 4 minuty na tuto osobu počkat. Příště raději s jinou společností.

  5. 2.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    10

    Říčka je na vás bezdůvodné n****** a říká vám mladý pane a každá věta od ní je jako kdyby vám říkala, že jste totální i****.

    Klady: Rychlé doručení
    Zápory: Řidička je kyselá jak p****
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Zdravím, jsem opravdu naštvaný. Dnes balík co měl být doručen odpoledne a byl jsem informován jak zprávou tak e-mailem, přijel už dopoledne a hrozně se diví že nejsem doma. Řidič nekomunikuje, info mi paní řekla že to řešit nebude. Tak co jste za firmu!!

  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Pouzivam pro prijimani i odesilani. Prehledny servis. Moznost dorucit do parcel shopu-i na posledni chvili po domluve primo s kuryrem. Mam urcite stesti na kuryra-fakt zatim vesmes prijemni a ochotni. Email den-dva dopredu, sms rano s casem doruceni a to vetsinou sedi.

    Klady: snadne odesilani, dobre doruceni, informovani o dorucovani sedi
    Zápory: mirne vyssi cena
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Já tedy nemůžu na PPL napsat nic špatného. Je to hlavně o řidiči a na něho já nemůžu říct ani slovo. Pro náš okres jezdí pořád stejný řidič a já jsem maximálně spokojená. Často je to semnou složité, protože ne vždy bývám doma a přesto se s mladým pánem vždy domluvíme. Hodně mi vychází vstříc a i přesto, jak je to semnou často komplikované, snaží se vyjít vstříc a je opravdu trpělivý.
    Je omluvitelné, když se občas do doručovacího času nevejdou. Všichni známe různé dopravní zácpy, čekání na zákazníka, atd atd.
    Tak pokud by to pánovi mohlo nějak pomoci – jezdí okres Semily – konkrétně Lomnici nad Popelkou – mladý, vysoký, sympaťák a milý.

    Takže za mě vše v pořádku :-)

    Klady: rychlost dodání dobrá komunikace příjemné vystupování
    Zápory: žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Kdyz mi meli balík doručit nedali mi ani vedet, tudíž nikdo na adrese nebyl, ale e-mail o tom, ze se nepodařilo doručit dorazil. Další den jsem schválně na adrese a cekam, kdyz dorazi pan, nefunguje terminál. Kdyby člověk kvůli doručení nezabil den prosim, ale problém s placením u ppl nemam poprve

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Proboha, lidi, už to PPL těma zakázkám neobtěžujte. Mají málo řidičů, málo z těch co mají umí Česky a ještě míň z nich umí zvednout telefon.
    Nejlepší způsob jak se dostat k zakázce kterou neopatrný prodejce svěřil těmhle diletantům je, najmout si někoho jiného (třeba GLS), nechat kurýra PPL unést i s balíčkem a vše pak doručovat na požadovanou adresu.

    Klady: Kdo ví? Mě žádné nepředvedli.
    Zápory: Podle PPL je Praha 3. Žižkov tak nezajímavá destinace, že ji nemá cenu zavážet nikdy jindy, než v době 8:30 - 12:00. Potřebovali jste vaši zásilku doručit jindy? Nezajem!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 23 24 25 26 27 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo