Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofické. Než jsem stačil vyběhnout ven, tak byl řidič pryč. To běhám celkem rychle. 20 sekund kurýr nepočká a myslí si, že do 10 sekund zvednu telefon.
    Další zkušenost – požádal jsem o doručení až druhý den a to nešlo. Musel jsem jet několik km do parcel shopu. Opravdu to nestojí za ty peníze.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Negativní zkušenost. Viděl jsem kurýra z okna. Volal na mobil a hned jsem šel dolů otevřít. Telefon vyzváněl 20 vteřin a poté jsem došel dolů a kurýr nikde? Honil jsem ho po celé vesnici, protože parcel shop je na pro mě hodně špatně dostupném místě. Druhý případ byl, že jsem neslyšel telefon a byl jsem doma. Volal jsem mu za pět minut a ani to nezvedl. Nezvonil na bytový dům. Tragédie….

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Pro kurýra je asi těžké počkat chviličku než člověk dojde před dům a proto balíček radši hodí přes plot na zem a odjede. A vůbec ho nezajímá jestli v tom je něco křehkého. Někdy ho pro jistotu i pořádně pošlape. Nebo zamění adresu a váš balíček odvezou někomu uplně jinému a pak jsou ještě na vás do telefonu sprostí přitom jste vše v objednávce vyplnil správně. Trapas, ostuda a propadák pro ppl.

    Klady: Žádné
    Zápory: Neprofesionalita, sprostost, hrozné zacházení s balíčky ??????
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    S politováním se opakovaně setkávám s určitou neochotou některých dopravních společností chovat se k přepravovaným balíkům lidí, kteří si je s důvěrou najmuli, ohleduplně. Například firma PPL, kterou asi dobře znáte, podle všeho s mou poslední objednávkou jednala tak, že hrubou manipulací došlo k proražení zásilky, označené jako křehká. S touto firmou se mi navíc špatně jedná, zjistil jsem, že je přesvědčená o tom, že jí přísluší plné dopravné i když dodá zásilku poškozenou a provede vlastně velmi nekvalitní přepravu. Zažil jsem s ní jen stres, nepříjemnost samozřejmě jsem jí za to musel zaplatit plné docela vyšší dopravné.

    Klady: Pokud jsem měl zrovna štěstí, doprava společnosti PPL dopadla dobře.
    Zápory: Pokud jsem štěstí neměl a doprava společnosti PPL nedopadla dobře, nedomohl jsem se u ní ničeho, moje reklamace byla jen ztrátou času.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 2.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    100

    Nemožný prepravca. Bohužiaľ som nevedela, ako mi bude zásielka doručená, keby som vedela, že PPL a na adresu, tak snáď ani neobjednám. Doma som nebola, bežne som v práci, poprosila som kuriéra o uloženie na výdajni a tá má otvorené tak sporadicky, že si asi musím vziať dovolenku. A preloženie na iné miesto nie je možné ani za poplatok. Zlatá zásilkovna. To už aj pošta je lepšia.

    Klady: milý pesonál
    Zápory: spoločnosť si neuvedomuje, že je tu pre ľudí, že im má doručiť objednaný tovar, ideálne tak, aby sa mali k nemu ako dostať
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Marcela Hortová 2.9.2021 v 14:31

    Řidič PPL se neozval. Nezavolal ani nenapsal SMS. Večer jsem z mailu zjistila, že zásilku máme uloženou na výdejním místě. Také nesouhlasila doba doručení s avizovaným termínem. Nejsem spokojená s touto službou.

  7. 2
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    40

    Nespokojenost a nejspíše hrubé zacházení z balíky za našimi zády.

    Klady: No nevím jaké klady bych tu napsal, max že občas je doručení rychlé.
    Zápory: Dnes 26.8.2021 nám Ppl doručilo dekorační nádobí za něco málo přes 2000 Kč. Nádobí jsme rozbalili a talíře byli rozbité tudíž musíme vrátit a znovu počkat měsíc než nám to přijde znovu ?
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Poslední dobou taky nejsem spokojena co mne začali chodit kombinované balíky z Číny.Nechce pin a rychle pryč a doma jsem zjistila, že balík je otevřený a chybí v něm balíčky ! Když jsem to nahlásila firmě, že mám napsat stížnost, vše vyfotit a odeslat.Zkoušela jsem 5 x a vždy když dám dál kdy chci zadat foto vše zmizí…vůbec ta aplikace nefunguje.Když napíšete vše do emailu, tak vás opět odkážou tam co to nejde.Poslední rada byla ,že si mám balíček zkontrolovat na místě.Mám nárok vše zdokumentovat když ho chci i tak převzít.Velká chyba, holka vždy vysmáta, když jsem řekla moment, ještě si ho zkontroluji, najednou se ji začali trást ruce, že naco. Říkám, posledně byl otevřený a chyběli věci za 400 Kč .A opět otevřené oba dva balíky, tak tohle sepíšeme a vše spočítame. Nic dělat nebude a začala mi rvát balíky z ruky, které jsem již převzala, držela jsem je pevně tak je celé dotrhala až se vše vysypalo na zem a ještě je podupala a když jsem řekla, že zavolám policii rychle ji zavolala první po hovoru s někým kdo ji poradil co má dělat a hrála uplakanou.Prý jsem ji napadla a ukradla ji balíky. Nazvala mne k****u, mlátila po rukách, tahala za svetr tresla mi po mobilu když zjistila, že ji točím. Začala jsem křičet o pomoc a hned jsem pak volala do ppl a vše nahlásila. Neskutečná lhářka si myslela že se leknu.Počkala jsem na policii, pán mne málem hned zatýkal a paní byla milá a vše vyřešila. Naštěstí mám vše natočené a tu ubožačku co se vytěšovala ze šperkú co mne pokradla nechci víc vidět. Mám zánět v ruce a to jak mne do ní mlátila to ještě zhoršilo. Doted mi chodili balíky od Wish bez problému na poštu, nechápu proč najednou začali chodit přes ppl a pak nevím co probírám..hned mi píše doručeno a přitom není a peníze mi už nikdo ted nevrátí…Jsem zvědavá jak to ppl bude řešit, ještě čekám hodně balíků a vždy ze strachem co zase bude chybět. To jsou balíky za 1000 Kč žádná legrace. A vše jen v černom pytli a uvnitř několik v
    balíků jen to se neví jakých. Mám jít ted na operaci, ale cítím se jako bych už byla, co mne vše ted bolí, ale nechtělo se mi chodit s policii po doktorech a natahovat se s tou chuděrou !! Kam ten svět spěje, lidi nemají peníze a nestydí se krást a lhát…Od ted přebírám balíky s paralyzérem v kapse….Jsem zvědavá jak dokážu až se budu bránit, že mne napadli první…jak říkal policaj..to je tvrzení proti tvrzení, ale video ho nezajímalo aby se podíval, jen to pomohlo v tom, že přestal na mne zvyšovat hlas a dokonce vyčaril nakonec ůsměv…mám strach se ještě s někým setkat..Nikdo mi nepomohl, všichni jen čuměli z okna..Nakonec jsem na ní nic nepodala a policie odešla a doufám, že ted bude mít strach něco krást, špína jedna…

  9. Reply
    Dominik Kaplan 20.8.2021 v 16:35
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dnes mi byl doručen balík na dobírku. Jsem moc spokojen. Ráno v 8:06 sms, že dnes mi bude mezi 14:00 až 16:00 A kurýr už ve 13:45 mi volat že je před domem a jestli jsem doma. Koukal jsem jak byl pán rychlý a milý. Děkuji PPLku za doručení balíčku.

    Klady: Rychlost dodání Milý kurýr
    Zápory: Žádný
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Mohu hodnotit jen zkušenost s doručováním na Prahu 1 a tam to bylo vždy perfektní. Kurýr dorazí v časovém okně, vždy donese až ke dveřím do patra. Ve vánoční sezóně to možná bude horší, ale teď přes rok super.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 25 26 27 28 29 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo