Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    To snad ani není možné, že se takhle inkompetentní firma drží na trhu.

    Balíček přišel po 10 DNECH co byl objednaný, v době, kdy jsem byl v zahraničí. Požádal jsem tedy o doručení na jiné výdejní místo, prý o to požádají. No, jejich vlastní DEPO prý požadavek odmítlo. WOW! Takže balíček zaslali zpátky. O čemž samozřejmě nepřišel žádný email ani informace. Protože mi tvrdili, že změnu místa zařídí, neřešil jsem, aby za mě balík vyzvedl někdo jiný! Ke změně nedošlo, nebyl jsem o tom informován a nenapadlo je prodloužit ani termín.

    Protivný lidi na chatu.

    Klady: Žádné?!
    Zápory: Nekompetence?! Nemožnost změnit doručení?! Neprodloužení termínu doručení?! Lidi jsou DRZÝ a protivný na chatu! Absolutní neochota jakkoliv se starat o zákazníky!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    A zvednout telefon taky neumí celý den

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. PPL- jejich pracovnice velmi arogantní, lže, stále nafrněná a vzteklá. ZDRAVIT TO NEUMÍ, NA POZDRAV ROVNĚŽ ODPOVĚDĚT NEUMÍ.

  4. PPL je nejhorší přepravní společnost, za posledních půl roku 3x negativní zkušenost! Nejdřív mě dopravce seřve po telefonu, že máme blbě označený dům a nemohl to najít ( jako jediný ze všech dopravců, návštěv a mě, kdy všichni náš dům našli) Podruhé jsem o jednu sekundu nestihla vzít telefon, protože jsem byla čůrat a musela jsem poslouchat plno keců o tom, že nemám zvonek ( což má své závažné důvody) a že už je pryč! Když jsem se rozhodla, že už si od nich nikdy nic neobjednám, tak obchod u kterého jsem nakupovala nespecifikoval dopravce. A ejhle, opět PPL… Email, že mi pravděpodobně doručí následující den balík a den druhý – email, že jsem nebyla zastižena! Bez SMS, bez emailu o čase doručení nebo kontaktu na řidiče!! Takže co, zase si budu muset sednou do auta a jet to někam vyzvednout!!!!

  5. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den, velice mne mrzí, že musím negativně hodnotit tohoto dopravce. Opakovaně mí nebyl doručen balíček na adresu a předán na parcelshop. Řidič zavolá minutu před příjezdem a ani není ochoten počkat. Nejspíš neměl svůj den. Příště se bohužel obrátím jinam.

    Klady: Rychlost
    Zápory: Jednání
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za oblast Kuřimsko velká spokojenost. Nynější paní je klenotem PPL.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • 22.5.2024 změna personálu již to není jako dříve, nekorektní jednání, výmluvy, lhaní drzost od doručovatele, několika hodinové spoždění a zase lhaní. Kam sme se to dostali. Absolutně nejsem spokojena. Dříve to bylo jinak, mám pochopení, že se stanou i nepředvídatelné situace, nemusím to být spojeno s lhaním,

  7. Jsou to zloději nic jiného. Chtěla jsem platit zásilku kartou. 3x mě to kartu zamítlo. Tak jsem musela platit hotově. Po půl hodině se mi z účtu odečetla částka 3x. Arogantní řidič mi řekl že ho to nezajímá a že si mám zavolat přímo na informace Ppl. Tam mi operátor oznámil že stím nic neudělá, že jim zlíbí aplikace a že si mám počkat 5 dní a pak se to automaticky vrátí. Peníze zatím nikde

    • Vždy jsem byla spokojená ale dnešní zkušenost mě dost zklamala. Řidič nenechal telefon ani zazvonit kdybych ho nedržela zrovna v ruce a nerozsvítil se tak ani nevím že volá a v momentě mi došla zpráva že adresát nedostižen. No naštěstí jsem ho ještě stihla ale jaké bylo mé překvapení když mi hodil 27 kilový balík do ruky a naschle. Nezeptá se kdo jste unesete to? Kdyby to byl nějaký kolem jdoucí vzal si balík a šel asi by to bylo zajímavé.Co to bylo jako? No velké zklamání opravdu,l

  8. Katastrofa 3 den a stále v přepravě už nikdy Ppl jediné zásilková za 3 dny a máte to doma

  9. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zlodeji nic víc pokud vám přijde balík a uvidíte pásku Ppl neprebyrejte mě vyměnili obsah místo asistenčního motoru remoska

    Klady: Má zkušenost je otřesena ano dopra rychlá ale přepravci kradou vymění vám obsah zásilky proto pozor jakmile uvidíte přez obsah prelepenou pásku Ppl neprebyrejte tak jako já místo asistenčního motoru mi tam soupli remosku nejhorší zkušenost první a poslední už nikdy více
    Zápory: Jsou to zlodeji
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jednání na informační lince absolutně neprofesionální, doslova výsměch operátora z mého zoufalství nedoručené zásilky (ačkoli jsem byla doma), kterou jsem velmi nutně potřebovala a u prodávajícího si zaplatila za expresní odeslání zboží na adresu bydliště. To, že mi zásilku řidič PPL uložil do parcel shopu vzdáleném 13 km od místa doručení (bydliště), operátora vůbec nezajímalo, prý to není jejich problém, že se tam nemám jak dostat. Na můj dotaz na jeho jméno sdělil, že nemá jméno, na můj požadavek sdělení jména nadřízeného mi sdělil, že nemá nadřízeného. Kontakt na místně příslušné depo mi odmítl poskytnout s tím, že na depu nemají telefon. Prý mi může zadat požadavek na opětovné doručení zásilky, což potrvá cca týden. A za takové jednání onomu mladíkovi zaměstnavatel vyplácí mzdu… Svůj pokus o vyřešení problému jsem následně učinila přes chat, což bylo to samé v „bleděmodrém“.

    Neuvěřitelná ostuda a neprofesionalita „nejvyššího kalibru“. Nerozumím zaměstnavateli, proč zaměstnává taková neschopná individua.

    Zápory: neprofesionální jednání, nejhorší přepravce
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • 22.5.2024 změna personálu již to není jako dříve, nekorektní jednání, výmluvy, lhaní drzost od doručovatele, několika hodinové spoždění a zase lhaní. Kam sme se to dostali. Absolutně nejsem spokojena. Dříve to bylo jinak, mám pochopení, že se stanou i nepředvídatelné situace, nemusím to být spojeno s lhaním,

1 2 3 4 5 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo