Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
To snad ani není možné, že se takhle inkompetentní firma drží na trhu.
Balíček přišel po 10 DNECH co byl objednaný, v době, kdy jsem byl v zahraničí. Požádal jsem tedy o doručení na jiné výdejní místo, prý o to požádají. No, jejich vlastní DEPO prý požadavek odmítlo. WOW! Takže balíček zaslali zpátky. O čemž samozřejmě nepřišel žádný email ani informace. Protože mi tvrdili, že změnu místa zařídí, neřešil jsem, aby za mě balík vyzvedl někdo jiný! Ke změně nedošlo, nebyl jsem o tom informován a nenapadlo je prodloužit ani termín.
Protivný lidi na chatu.
A zvednout telefon taky neumí celý den
PPL- jejich pracovnice velmi arogantní, lže, stále nafrněná a vzteklá. ZDRAVIT TO NEUMÍ, NA POZDRAV ROVNĚŽ ODPOVĚDĚT NEUMÍ.
PPL je nejhorší přepravní společnost, za posledních půl roku 3x negativní zkušenost! Nejdřív mě dopravce seřve po telefonu, že máme blbě označený dům a nemohl to najít ( jako jediný ze všech dopravců, návštěv a mě, kdy všichni náš dům našli) Podruhé jsem o jednu sekundu nestihla vzít telefon, protože jsem byla čůrat a musela jsem poslouchat plno keců o tom, že nemám zvonek ( což má své závažné důvody) a že už je pryč! Když jsem se rozhodla, že už si od nich nikdy nic neobjednám, tak obchod u kterého jsem nakupovala nespecifikoval dopravce. A ejhle, opět PPL… Email, že mi pravděpodobně doručí následující den balík a den druhý – email, že jsem nebyla zastižena! Bez SMS, bez emailu o čase doručení nebo kontaktu na řidiče!! Takže co, zase si budu muset sednou do auta a jet to někam vyzvednout!!!!
Dobrý den, velice mne mrzí, že musím negativně hodnotit tohoto dopravce. Opakovaně mí nebyl doručen balíček na adresu a předán na parcelshop. Řidič zavolá minutu před příjezdem a ani není ochoten počkat. Nejspíš neměl svůj den. Příště se bohužel obrátím jinam.
Za oblast Kuřimsko velká spokojenost. Nynější paní je klenotem PPL.
22.5.2024 změna personálu již to není jako dříve, nekorektní jednání, výmluvy, lhaní drzost od doručovatele, několika hodinové spoždění a zase lhaní. Kam sme se to dostali. Absolutně nejsem spokojena. Dříve to bylo jinak, mám pochopení, že se stanou i nepředvídatelné situace, nemusím to být spojeno s lhaním,
Jsou to zloději nic jiného. Chtěla jsem platit zásilku kartou. 3x mě to kartu zamítlo. Tak jsem musela platit hotově. Po půl hodině se mi z účtu odečetla částka 3x. Arogantní řidič mi řekl že ho to nezajímá a že si mám zavolat přímo na informace Ppl. Tam mi operátor oznámil že stím nic neudělá, že jim zlíbí aplikace a že si mám počkat 5 dní a pak se to automaticky vrátí. Peníze zatím nikde
Vždy jsem byla spokojená ale dnešní zkušenost mě dost zklamala. Řidič nenechal telefon ani zazvonit kdybych ho nedržela zrovna v ruce a nerozsvítil se tak ani nevím že volá a v momentě mi došla zpráva že adresát nedostižen. No naštěstí jsem ho ještě stihla ale jaké bylo mé překvapení když mi hodil 27 kilový balík do ruky a naschle. Nezeptá se kdo jste unesete to? Kdyby to byl nějaký kolem jdoucí vzal si balík a šel asi by to bylo zajímavé.Co to bylo jako? No velké zklamání opravdu,l
Katastrofa 3 den a stále v přepravě už nikdy Ppl jediné zásilková za 3 dny a máte to doma
Zlodeji nic víc pokud vám přijde balík a uvidíte pásku Ppl neprebyrejte mě vyměnili obsah místo asistenčního motoru remoska
Jednání na informační lince absolutně neprofesionální, doslova výsměch operátora z mého zoufalství nedoručené zásilky (ačkoli jsem byla doma), kterou jsem velmi nutně potřebovala a u prodávajícího si zaplatila za expresní odeslání zboží na adresu bydliště. To, že mi zásilku řidič PPL uložil do parcel shopu vzdáleném 13 km od místa doručení (bydliště), operátora vůbec nezajímalo, prý to není jejich problém, že se tam nemám jak dostat. Na můj dotaz na jeho jméno sdělil, že nemá jméno, na můj požadavek sdělení jména nadřízeného mi sdělil, že nemá nadřízeného. Kontakt na místně příslušné depo mi odmítl poskytnout s tím, že na depu nemají telefon. Prý mi může zadat požadavek na opětovné doručení zásilky, což potrvá cca týden. A za takové jednání onomu mladíkovi zaměstnavatel vyplácí mzdu… Svůj pokus o vyřešení problému jsem následně učinila přes chat, což bylo to samé v „bleděmodrém“.
Neuvěřitelná ostuda a neprofesionalita „nejvyššího kalibru“. Nerozumím zaměstnavateli, proč zaměstnává taková neschopná individua.
22.5.2024 změna personálu již to není jako dříve, nekorektní jednání, výmluvy, lhaní drzost od doručovatele, několika hodinové spoždění a zase lhaní. Kam sme se to dostali. Absolutně nejsem spokojena. Dříve to bylo jinak, mám pochopení, že se stanou i nepředvídatelné situace, nemusím to být spojeno s lhaním,