Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Možná by bylo fajn psát příjemcům zprávu o doručení balíku ještě v době, kdy se příjemce může buď přizpůsobit, nebo je ještě možné čas doručení změnit. A ne tentýž den v 8 ráno, kdy už ani po zadání čísla balíku na stránkách dopravce není změnit čas a většina lidí bude asi pochopitelně v práci. Chtěla jsem si schválně nechat doručit těžký balík až domů, protože vůbec nevím jak ho dotáhnu sama MHDčkem z nějakého úložního místa. Pěkně děkuju…

  2. Hrozné. 9:48 hovor od dopravce, který nestihnete. 9:49 už záznam o nezastižení adresáta. Kurýr už hovory nepřijímá a odkazuje Vás to jen na automat. Následně si musíte vyzvednout zásilku sami. Opravdu velmi užitečná služba, která vás potěší.

    • Krásný den,
      Velmi ráda bych poděkovala vaší společnosti za vaše služby, vždy jsem spokojený zákazník. A zároveň děkuji řidiči co mi dnes doručoval balícek cca 30kg na Komornickou ulici. Ochotně mi s ním pomohl až do bytu a byl velmi milý. Víc takových lidí.

  3. 4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Sužeb PPL využívám velmi často pro vaší spolehlivost a rychlost dodání. S touto mou spokojenosti souvisí i váš zaměstnanec, které na této trase jezdí už 4 roky. Vždy slušný, usměvavý (i v před Vánocemi), když je třeba i se zásilkou pomůže. Nikdy se nestane, že nedodrží čas, který je napsán v ranní SMS. Jedná se o pana Žitníka Karla. Pokud je možno mou spokojenost někomu zdělit, prosím udělejte to. Děkuji Kůrová Zuzana

    Klady: Rychlost dodání, spolehlivost. Velká spokojenost s vaším zaměstnancem
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Poslední dobou nejhorší přepravce.

    Klady: nic
    Zápory: Neochota, nespolehlivost !!!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Tak já nevím, jestli jen já mám štěstí na tak bezvadného řidiče PPL a nebo je to tím, že jsme většinou zvyklí hodnotit, jen když se nám něco nelíbí. Protože za mě musím jen a jen chválit. S takovou ochotou a vstřícností jsem se u žádné jiné přepravní společnosti nesetkala. Vždycky je to o lidech, a proto jsem moc ráda, že zrovna ke mně v Pardubicích jezdí tenhle prima řidič.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    K hodnocení PPL mě motivovala negativní zkušenost s konkurencí (DPD). Musím říct, že se službami PPL jsem velice spokojen a po zkušenostech ji považuji za nejlepší přepravní společnost u nás.

    Klady: Mnohaleté zkušenosti se spolehlivým fungováním této firmy. Vysoký standard služeb.
    Zápory: Zatím jsem neměl žádnou negativní zkušenost.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Madam se neobťežuje zavolat, odveze si zásilku a Vám přijde e-mail ADRESÁT NEZASTIŽEN!!!???

    Klady: Nic ani e-mail
    Zápory: Neochota, lenost, nespolehlivost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • 5
      Rychlost doručení
      100
      Jednání se zákazníkem
      100

      Když tady čtu některá hodnocení,je mi až smutno.Já mám s PPL jenom tu nejlepší zkušenost.A teď,co u nás jezdí p.Polanská ještě navíc úsměv a poděkování.Že balík v pondělí naloží a v úterý přivezou už považuji za samozřejmé.To je i moje zásluha,že jsem na určené adrese.Ale tahle slečna je navíc i milá a ochotná.

      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Tomáš Horák 1.6.2021 v 16:50

    Absolutně neschopná společnost. Řidič, který mi již nedoručil 3x zásilku, z nichž dvě se vrátili odesílatelům v Německu, si dál vesele jezdí a balíky nedoručuje. Nechávám si posílat zásilky z Německa . Jakmile odesílatel odešle německou firmou Hermes,jejímž partnerem je firma PPL pro doručování v ČR,není šance na stránkách PPL dohledat cestu této zásilky. I když zavoláte na infolinku PPL,nejsou podle sledovacího čísla německé Hermes zásilku najít . Ale je zajímavé, že na stránkách Hermes,lze sledovat aktuálně pohyb zásilky v ČR. Nutno podotknout,že na stránkách Hermes není uvedeno,která firma v ČR zásilku doručuje,je pouze uvedeno náš mezinárodní partner.
    Tím chci říct,že když si necháte zaslat zásilku ze zahraničí, zde konkrétně z Německa firmou Hermes,a u zásilky není uvedeno tel.čislo adresáta, nemáte možnost zjistit,že v ČR toto doručuje PPL. A když ještě ve vašem rajónu jezdí takový lempl,který se ani neobtěžuje zazvonit,nebo nechat vzkaz ve schránce, nemáte šanci zásilku obdržet. Nedokážu vůbec pochopit,že když oznámím na centrále PPL německé sledovací číslo od firmy Hermes,nejsou schopni zásilku dohledat a říct zda ji PPL v ČR doručuje, ale zároveň na stránkách Hermes sledujete pohyb zásilky v ČR. Přeci PPL poskytuje Hermes informace o pohybu v ČR,to znamená, že musí znát sledovací číslo Hermes.
    Takto jsem přišel o 2 zásilky, které se vrátily odesílatelům. Až když u první zásilky mi odesílatel zaslal foto vráceného balíku,zjistil jsem ,že v ČR doporučovala PPL. Tak jsem si zaplatil znovu 2x poštovné z Německa a opět jsem si nechal zaslat balíky do ČR. Opět nebylo uvedeno mé tel.čislo, ale německé firmy DHL a DPD prostřednictvím svých partnerů v ČR do týdne obě zásilky bez problémů doručily na moji adresu. A už vůbec nesouhlasím s argumentem pracovnice na infolince PPL,že problém byl způsoben i tím, že nebylo k dispozici mé tel.čislo. Od nepaměti se snad doručuje na základě adresy. Uvádění emailu adresáta a tel. čísla by mělo doručení usnadnit,ale né znemožnit v případě neuvedení těchto údajů.
    S PPL nadobro končím, bohužel i německá Hermes tímto přichází o kšeft. Na centrálu německé Hermes odesílám stížnost přesně zdokumentovanou na jejich partnera v ČR, konkrétně PPL. Dále na základě doporučení Dtestu budu toto řešit s ČOI. Obojí opětovné doručení z Německa mě stálo přes 1200 Kč. Pouze díky lemplovi řidiči PPL, který není schopen zazvonit,nebo nechat vzkaz ve schránce, což například řidič konkurenční ČP zvládá s bravůrou.
    To samé zvláštní masochistický je přístup na centrále PPL,kde pouze sbírají stížnosti, jen se omlouvají a nic se nemění.

  9. Najhoršia spoločnosť s akou som sa stretla. Ani raz mi balík nedoručili. Vždy som nezastihnutá, hlavne že čakám na balíček od rána, ktorý keby som si nesledovala ani neviem že príde. Žiadne upozornenie, žiadne telefonáty. Hanba. Nikdy viac túto spoločnosť už nevyužijem.

  10. Nejhorší co může být…už nikdy, člověk nestihne vzít telefon volá zpět a už se nikdy nedovolá, tak do h**e s vámi..nejhorší přepravní společnost co znám.????

1 28 29 30 31 32 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo