Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Velké varování před touto firmou nemožnost vyřízení reklamace nesmyslná argumentace na reklamačním oddělení doufám že jim ty moje peníze přinesou štěstí pochybuji o zveřejnění mého komentáře .
Při mojí reklamaci na špatně vyplněný formulář a zaplacené náklady jelikož jsem zmáčkl tlačítko vybrat parcelshop které tam asi slouží k zmatení zákazníka a následné vydělávání peněz za nic jelikož se vám tím vymažou údaje o příjemci a přepíšou se na parcel shop při tel. rozhovoru mi bylo zděleno že to je nejčastější chyba zákazníků což mě utvrdilo že je tam to tlačítko záměrně protože po dalším rozhovoru už mi peníze vrátit odmítli i když jsem argumentoval že se balík ani nepohnul protože je parcelshop ve stejné ulici jako byl odesílatel a což mi potvrdil i pán na přepážce tak proč by ho převáželi jinam přesto peníze nevrátí . Takto se vydělávají peníze . Varování před touto firmou .
Nejsou schopni doručit balíček říkají že vám volali a pravda to není. Řidič není schopen přijet do ulice a zatroubit raději jede dál. Hruza a děs.
Chtěla bych napsat kladné hodnocení ze západních Čech, respektive ze Sušice na pana Martina B. Je velice milí, vstřícný, volá vždy včas, spolehlivý pokaždé bez problémové doručení zásilek. Více takových zaměstnanců od Přepravních společností. Děkuji
K nám do domu zubní péče Praha 10 Strašnice jezdí pan Srb Václav, je to moc milý a ochotný pán. Jsme s přepravou a přístupem řidiče moc spokojení.
Uzavřená smlouva zněla na svoz odpoledne, mezi 13-17h.
Požadavek na svoz 13-17h
Praxe řidič minimálně 5x nepřijel, vlastně jak se zjistilo přijel, ale 9-10h dopoledne.
Tedy hezky následovala cesta do polí ve Slatině.
Domluva s řidičem nic, dispečink nic, obchodní zástupce nic, reklamace nic.
A faktura ze dneška byla opravdu poslední kapka.
800 Kč za dobírkovou zásilku o 2ks na jednoho zákazníka, váha 13kg.
Jděte se vy**** a vystavte se na nádraží…
K PPL nemám žádné výhrady, mohu tedy ale hodnotit jen úsek, který je obsluhován u nás. Vše v pořádku, nadmíru spokojená. Asi je to hlavně o lidech.
Dnes mi měl být doručen balíček prostřednictvím dopravce PPL. Bohužel jsem se setkala ze strany řidiče s velkou neochotou balíček doručit. Prý u mě byl, ale nikdo mu neotevřel. A vracet se zpátky 1 km už nehodlá. Podotýkám, že jsme doma byli 3. Takže někdo z nás by určitě zvonek slyšel. Pokud to bude jen trochu možné, příště si zvolím jinou přepravní společnost.
Mnou objednaná zásilka putovala z Prahy 5 do Prahy 1. Bohužel neexistovala možnost, jak si vyzvednout zboží přímo na prodejně, tak jsem musel využít „služeb“ PPL. Do rukou PPL se objednávka dostala v pondělí o půlnoci a od té doby ležela 7 dní na skladě, než se mi ji uráčili doručit. Nebyla dokonce ani možnost si jí vyzvednout v depu PPL, abych nemusel na doručení čekat přes víkend
Služeb PPL už v životě nevyužiju a pokud bych neměl v případě nákupu přes eshop na výběr, radši zvolím jiný eshop, než abych této ubohé služby musel využít zas.
Rekla bych ze dny PPL jsou pryc.Tento den jsem celala balicky od jinych prepravcu vse predem oznameno sms a bleskove doruceni s presnym casem a jako bonus prijemnym kuryrem . PPL snaha dorucit balik v case, ktery sami oznami v predchozi sms s sirokym pojetim casu mezi 12-14:00 hod – to jako platim penize navic abych 2 hod cekala doma nez se v 15:00 hodlaji zavolat ze jsou teprve na ceste ? Nevim kolik lidi ma cas jen tak 2-4 hod cekat na jediny balicek ale ja mam jine zivotni povinnosti a nevidim duvod proc bych mela balicek nechat ulozovat na nejake “depo” xx kilometru daleko kdyz ceska posta nabizi to same a vice spolehlive reseni . Nechapu jaky smysl ma zasilat predem sms o dorucivacim case kdyz ho nikdy nesplni a 2 hodiny cekani na nic mi taky nikdo nevrati ;) a ze by predem kontaktovali o zpozdeni tak to vubec .