Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    50

    Včera ráno přišla sms,jako obvykle,že mi bude PPL doručovat balík v rozmezí 3 hodín, celou dobu jsem doms,mobil u sebe,zvonek nám taky zvoní a nakonec mi přišel mail,že jsem byla nedostižná…tak jsem si volala na info linku,řidič mi to nebral a s pánem jsem se domluvila že tu zásilku chci poslat na adresu,že jí nechci vyzvedat na parcelshopu,to mi pán odklepnul,že mi balík doručí jiný den a omlouval se za řidiče,to chápu….dnes sms že mám balík na parcelshopu ať jsi ho vyzvednu…no nevyzvednu,jsem zvědavá až uplyne ta doba,co pak budou dělat a zda mi balík doručí…nikdy jsem předtím taky problém neměla, nechápu řidiče, že balík se ani nesnažil doručit, na co tam pak dělá…

    Klady: Rychlost doručení, pokud vám ho opravdu někdo doručí...
    Zápory: Komunikace
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pokud chcete zaplatit za doručení domu, které následně nebude uskutečněno a pro balíček budete muset přesto do výdejního místa. Pak je PPL, tou správnou volbou. V opačném případě (v případě stížnosti, čekejte jen hromadu vymluv a arogantní jednání)

    Klady: Zadne
    Zápory: - Nechají si zaplatit za službu, která nebyla uskutečněna. Chyba ovšem všude jinde, než u nich - arogantní jednani
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Objednala jsem svoz PPL, aby si přijel pro balíček, který reklamuji. Objednala jsem na určitý den a předem jsem zaplatila. Když pominu, že čas, kdy si PPL pro balíček má přijet, je 8-18h a není nějaký bližší časový rozsah – např aspoň 3hodinový třeba… tak jsem celý den čekala doma, v půl 6 stále nic, tak jsem volala na infolinku, kde mi paní sdělila, že tam má od řidiče poznámku, že z kapacitních důvodů si prostě pro ten balíček nepřijede a že přijede místo pátku v pondělí. Žádná komunikace, ani se neobtěžují dát vědět, že vlastně nepřijedou a kdy přijedou, nic. A že jako si člověk schválně zadává datum, kdy bude teda celej den doma a že pak v to pondělí už doma nebude, to nikoho nezajímá, opravdu „dobře“ placená služba. Když na to nemají kapacitu, nemají na to datum přijímat objednávky nebo se aspoň obtěžovat to dát vědět! Takže kdybych si sama nezavolala na infolinku, tak prostě nevím, kdy pan kurýr dorazí. PPL svoz naposledy!

  4. 3.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    80

    Mám s dopravcem PPL velmi dobré zkušenosti, pán co k nám jezdí, vždycky vyjde vstříc, doručí včas.

    Klady: Vstřícní kurýři doba doručení
    Zápory: o trochu dražší než ostatní dopravci, ale za to o 1000% lepší než Česká Pošta O vánocích, apod. delší doba doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Neseriozní jednání.

  6. Reply
    František Pendrek 20.3.2021 v 22:38
    1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Veškeré zboží v zásilce bylo rozbité a později ani nešlo zásilku reklamovat, jelikož podání reklamačního formuláře je možné jen do 3 dnů od doručení zásilky, což většina lidí, kteří nečtou email každý den, nemá šanci stihnout. Nebylo to poprvé a určitě ani ne naposled. Za mě neférové jednání a způsobená škoda v tisících Kč.

    Zápory: - 3 dny na reklamaci zboží - kurýr zazvonil, balík zarazil do naší branky a odjel - zničené věci v zásilce
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. Strašné a laxní jednání kurýra.

  8. PPL v uterý ráno poslala SMS, že budou doručovat zboží od 10:00 do 13:00 a ve 12:30 mi přišla SMS, že si mám vyzvednout zboží na Parcelshopu… (žena na tuto zásilku byla nucena čekat ve stanovený čas doma a pak se dozvíme, že si máme zásilku vyzvednout jinde???)

    Po kontaktování PPL a arogantním jednáním paní Anetou K. mi bylo řečeno, že hned druhý den bude zboží vyzvednuto a další den doručeno…..o dva dny později jsem kontaktoval PPL znovu a ejhle…..můj balík nebyl ještě ani vyzvednut z parcelshopu!
    Tudíž pokud balík vyzvednou co nejrychleji a to v pátek, tak první den možného doručení je až v pondělí…

    JAK JE MOŽNÉ, ŽE SPOLEČNOSTI PPL TRVÁ DORUČENÍ BALÍČKU TÝDEN?

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neochotní, nedají včas vědět o doručení balíku

    Klady: Nic
    Zápory: Nepříjemný , neochotní
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. jsem hrubě nespokojen….ráno poslali SMS, že budou doručovat zboží od 10:00 do 13:00 a ve 12:30 mi přišla SMS, že si mám vyzvednout zboží na Parcelshopu… (žena na tuto zásilku byla nucena čekat ve stanovený čas doma a pak se dozvíme, že si máme zásilku vyzvednout jinde???)

    nedoporučuji tuto společnost….

1 32 33 34 35 36 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo