Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
SLužba poslání balíku-nejen, že je to strašlivě nepřehledné, když zadáváte parcelshop, ale navíc ještě nefunkční, vadí tomu PSČ, které, ale nemůžete změnit. Používám CHROM a na lince je mi sděleno, že mám použít jiný prohlížeč – to jako vážně? Vy víte, že je to nefunkční v nejrozšířenějším prohlížeči a nic s tím neděláte? Poslání balíku by mělo být na pár min času ne instalaci prohlížeče a půl hodiny přemlouvání v mobilu a pak na pc, aby to zafungovalo a našlo požadovaný shop.
Poskozene zbozi, Velice arogantni ridic.
Vim, ze vse je o lidech, ale chovani ridice bylo priserne!!!!
Dobrý den,
Dnes mě měl být doručen balíček mezi 12-14hod.
Ve 13hod. mi došel email, že sem nebyl zastižen a balík nešel doručit.
Žádné zvonění na zvonek, žádné zavolání na tel.
Takže dneškem končím s PPL.
Sluzba dobra, doruceno v poradku a vcas., Jen dnesni chovani ridice, velmi arogantni!
Z důvodu probíhajícího hovoru se nemohli dovolat a přesto považují hovor za pokus o doručení a zboží ani nedoručí na vámi preferované odběrné místo.
Jsou naprosto neochotní jakkoli vyjít vstříc, přitom na naší straně „byla chyba“, že byla obsazená linka.
Vždy jsem spokojena
Dorucovatel na Praze 6 je absolutni ignorant, musime si chodit pro balik do vedlejsi ulice, jinak odjede.
Dnes bez předešlého avíza pro doručení,SMS 9 minut před příjezdem je dosti chabé řešení.Dle řidiče bez roušky je vše má chyba.
Naprosto nespolehlivá firma. Zaplatíš si doručení domů, ale stejně to doručí na výdejní místo. Nebyla ani snaha doručit domů. Stává se to opakovaně jak naší rodině tak i našim přátelům. Jedenkrát jsme objednávali velký těžký balík domů. Po doručení na vydejní místo jsme nevěděli jak balík dostat domů. Ke všemu byl balík zničený..
Stěžovat si můžeme jak chceme, stejně se nic nevyřešilo.
Podle mě hodně záleží na rajonu, u nás jezdí PPLák a ten je naprosto v pohodě, vždy volá předem, když nejem doma, zásilku automaticky ukládá na parcelshop. Takže no problem. A teda většinou i zásilka jeden den podaná a druhý den max ten další u mě doručená. Zatím mně osobně nic neztratili ani nepoškodili. V práci samozřejmě reklamace máme ale není jich zase tolik. A třeba oproti DPD tam naprosto perfektně funguje obchodní oddělení i celkem bych řekla zákaznický servis. Ano před Vánoci je to vždy horší, odpovědi se zpožděním, ale tak tam je to asi pochppitelné. Kor když se nám letos potkal Lockdow, Black friday a Vánoce. To byla sebevražda pro každou přepravku prostě.