Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Hrůza, žádné info, jen SMS v den doručení, že za dvě hodiny přijedou. Pak uložení ve vzdáleném místě v mimo okres. Vše svádějí na odesílatele.
Společnost PPL mně velmi kladně překvapila. A to hned několikrát.
1. Bezproblémové telefonní spojení.
2. Velmi vstřícný hovor s dispečerem. Kdy mi ochotně pomohl vyřešit můj problém nedodání zboží, zaviněný e-shopem (udání špatného mobilního čísla)
3. Nad rámec povinností poslal email pobočce pro kladné vyřešení problému
4. Závěrem obrovská ochota řidiče, který ač nemusel, objednávku znovu týž den doručil. Velké poděkování.
S ochotou jak dispečerů na telefonu, tak samotných řidičů, jsem se nesetkala poprvé.
Proto přepravní společnost PPL hodnotím velmi, velmi kladně, moc všem.děkuji a těším se na další dopravu objednaného zboží. 👏👏👏
Zásilka doručena na jiné místo.Není to první problem u této společnosti a vím ze už NIKDY neobjednam před PPL.
Katastrofální firma NIKDY,NIKDY přes ní už nebudu nic objednávat.potřeboval jsem pouze o 3dny prodloužit uložení balíku a absolutní nezájem.
U konkurence Zásilkovna,Česká pošta,GLS,DPD,WEIDO nikde není problém jen oni dělají problémy a nezájem.
Naposledy jsem přes ně objednával a určitě nedoporučuji tuto firmu děs a hrůza.
Řidič podává soukromé informace třetí osobě
Velmi neprofesionální.
Nespokojenost. Místo na adresu doručují do parcelshopu. Neschopný řidič ani nemohl najít dům, tak raději odjel. Nespolehlivá, drahá přepravní společnost
Zaplacenou službu doručení na adresu PPL zcela ignoruje. Bez konzultace rovnou ukládá na PARCELSHOPU. Přičemž ráno přijde SMS,že se bude doručování v uvedeném čase. Nikdo se neozve s rovnou se ukládá. Ztížnost nemá žádný význam. Odpověď arogantní. Nejhorší služba co znám, zlatá Česká pošta.
Zaplatila jsem při doručování zásilky dopravu domu, protože jsem starší důchodce, nemocná a zásilka váží 14 kg. Nikdo nevolal, a přišla SMS bez možnosti odpovědi, že je zásilka uložena v nějakém víc než kilometr vzdáleném obchodě, odkud vede cesta k našemu domu do prudkého kopce. Na dotaz na infolince mi bylo sděleno, že řidič volal několikrát (nemám žádný zmeškaný hovor), vyfotil můj zvonek (nechápu, proč nezazvonil), ale fotku mi nemohou poslat, protože je jen pro „interní“ potřebu. Asi je fotka mého zvonku pro mě tajná…
Takže vaše povedená firma funguje tak, že hrabne peníze za dopravu na adresu tj. 129 Kč, vše to pak nahazi na jedno odběrne místo za 45 Kč a rozdíl shrabne. Je to podvodna praktika. A vřele tuto firmu nedoporučuji.
4 x jsem objednala přes PPL. 4 x nespokojenost. Už nikdy, je to ta nejhorší služba u nás. A neznám nikoho, kdo by byl s touto službou spokojený.
Nevím v kolik řidič přijede nezvedá telefon. Volala jsem mu 6x.