Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Julie Šerešová 13.1.2021 v 14:27
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Pan z PPL doruceni vcera naprosto uzasne spolupracoval, obrovska pochvala ?

    Klady: Velice vstricne jednani dekuji
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. Reply
    Ariana Smysová 12.1.2021 v 20:39

    Nedoporučuji !
    Hrozná služba.
    Lžou a podvádějí.
    Byla jsem doma a čekala na ppl službu, nikdo mi nevolal nic takového a najednou mi přišla zpráva že mě doma nezastihli.

  3. Reply
    K.Dědovská 11.1.2021 v 9:52

    V úterý 5.1. jsem dostala SMS od PPL v 8.33, že zásilka bude doručena v 9-11, v 10.25 mi byla doručena SMS, že kvůli poruše auta zásilka bude dodána s 2hodinovým zpožděním, bohužel nebyla dodána a řidič nezvedal telefon. V 14.43 přišla SMS, že zásilka byla uložena v Parcelshopu. Od úterý 5.1. odpoledne jsem několikrát mluvila se zákaznickým centrem, kdy mi bylo přislíbeno, že zásilka bude doručena podle objednávky na mou adresu. Dnes, v pondělí 11.1. na sledování zásilky je uvedeno, že byla vrácena odesílateli!!! Kontaktovala jsem zákaznické centrum, kde paní konstatovala to, co jsem si již přečetla na sledování zásilky a navíc přidala, že když není zastižen zákazník …., já byla celé úterý doma a na zásilku jsem čekala a během úterý jsem volala opakovaně řidiči i měla telefonický hovor se zákaznickým centrem.
    Nechápu, řidič bez konzultace uloží zásilku jinam, operátorky kontaktního centra opakovaně přislíbí nápravu a dodání na adresu, a bez konzultace je zásilka vrácena odesílateli. A při závěrečném telefonátu (11.1.) se zákaznickým centrem se mi dostalo omluvy z povinnosti, když jsem si ji napřed musela vysloveně vynutit.
    Často, v podstatě v současné době zásadně, nakupuji v e-shopech, ale služby PPL už nikdy nevyužiju, a doporučuji se jim vyhnout, u ostatních dopravců jsem nikdy neměla sebemenší problém.

  4. Řidič PPL na upozornění, ze balíček převezme manzel, ze má normalne zazvonit, jelikoz musim pracovat volal jen na můj tel.který jsem kvuli práce nemohla zvednout a ani nedorazil před dům,jelikoz manzel čekal venku a nikdo neprijel. Jednou prijel a sprosté nadával na minulého zákazníka. Vzdy jsem byla s PPL spokojena, ale lze videt, ze kvalita řidičů a jejich práce upadá. Budu využívat služeb konkurence.

  5. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Řidič na prosbu jestli by mohl doručit balíček následují den, jelikoz jsem musela pracovat odpověděl,ze ne,ze to dává do odberneho místa. Rekla jsem,ze minuly řidič to tak udělal a neměl s tím problem. Dostala jsem odpověď,ze on není minuly řidič. Nekompromisní odpověď se mi příliš nelíbila a příště využiji jinou společnost, pan řidič bude jiste rad,ze nebude mit tolik práce.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Opravdu nikdy více!
    Po kontaktování řidiče mi bylo řečeno, že do mé obce vůbec nezajíždí a ukládá pouze do Parcel Shopu. Takže si můžu zajet do města 10 km od mého bydliště pro balíček. Ať žije PPL a jejich „doručování domů“.

  7. Telefonovala jsem mu a byl nedostupný

  8. Reply
    Petra Kotrčová 5.1.2021 v 10:02
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprostá spokojenost, i před Vánoci kdy mají dopravci nejvíce práce a v době korona krize je na pána který k nám jezdí spoleh, jezdí k nám pan Pavlíček.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dodavatel co může být, nic ani nechci s nima v životě mít

    Klady: Zdravím nejhorší dodavatel
    Zápory: Nejhorší dodavatel, sms dojde v den doručení, židič telefon nezveda, potom dojde sms že zásilku máte tam někdy u vinaře v obchodě kde prodávají víno, nechápu proč berov zásilky když nedovezou do mista cíle
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Nejhorší, co může být. Už po několikáté problém s doručením. Řidič ani tel nezvedá, a místo aby doručil, napíše do sledování Nezastižen ? Je mi moc líto, že obchod spolupracuje s touto hrůzostrašnou přepravou a nedal k výběru jiné doručení. Co už, objednám si znovu s osobním vyzvednutím a PPL si může balík napchat třeba do ……

1 38 39 40 41 42 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo