Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

498 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balíček měli doručit v daný den, doručili ho o dva týdny později. Bez jakéhokoliv varování předem, že mi balíček teda přivezou později, ten a ten den.
    Volali mi, bohužel jsem nestihla hovor přijmout, a když jsem volala zpět, doručovatel mi hovor nepřijmul a odjel.
    Četla jsem, že když se tohle stane, tak balíček doručí později toho dne. Nikdo mi však už nezavolal a zjistila jsem, že ti blbci napsali, že jsem poprvé nebyla k zastižení a podruhé jsem odmítla balíček převzít. Takže pán byl asi moc líný mi balíček dovézt a bez další ochoty ho poslali zpět firmě, od které jsem objednala. :) Rozhodně jsem zklamaná.
    Bydlím v centru a denně tu projede více jak 5 aut od PPL, takže si nemyslím, že by to měl být až takový problém. :) Předchozí zkušenosti s PPL byly celkem dobré, ale tohle je prostě hrozné jednání. :)

    Zápory: Neochota Komunikace nulová Zpoždění doručení
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Je toto možné?

    Klady: nic
    Zápory: 5dní balíček ležel na depu tento balíček byl malý a vážil 1kg psal jsem xxx na ppl nejdřív balíček neexistoval pak najednou jo a jel ke mě a pak po dlouhém čekání mi odesílatel volá že se balíček vrátil a na ppl stránkách je napsáno že je u mě výborně vy hovada jak jako zamítnutí to v tom balíku byla bomba?
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Zápory: Katastrofální jednání ! S řidičem, který jezdí Cheb a okolní vesnice, jsem byla domluvená, že mi nechá zásilku na DEPU v Chebu. Nakonec mi během 15 minut přišla SMS, že balík je uložen na DEPU v Nebanicích! Tak jsem si řekla, že asi pan řidič zapomněl! Ale to nebylo vše! Já tedy jela 20 km pro balík a v čase, který mi byl zaslán v SMS a ejhle, depo zavřené a otevřeno až za dvě hodiny! Tak si laskavě aktualizujte časy provozu depa! Zbytečně jsem takhle projela naftu, kterou mi nikdo nezaplatí a co hůř...ztratila půl hodiny času k ničemu! A tato situace se neopakuji poprvé! Hlavně, že si účtujete takové peníze za dopravné ! Bohužel za mě NE!
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Spolehlivý dopravce, kterého si vždy volím, pokud ho eshop nabízí. Informační SMS/emaily chodí tak jak mají, kurýr před doručením zavolá. Vždy vstřícné jednání.

    Klady: rychlost doručení komunikace kurýrů správná manipulace se zásilkami
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  5. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík mi měl být doručen pomocí služby PPL. Protože jsem přes týden v zaměstnání, balík jsem objednala na moji babičku, která je doma pořád. Jako kontaktní telefon jsem napsala její pevnou linku a jako druhý pro jistotu svůj mobil. Balík měl být doručen ve středu-čtvrtek. V úterý večer jsem se dívala, že balík má mít zpoždění a bude doručen až ve čtvrtek-pátek. NEDOŠLA žádná SMS, která by informovala o bližším čase doručení. Ve středu ráno mi volá neznámé číslo se slovy „Jsem tady“. Chvíli mi trvalo, než mi došlo, kdo přesně kde a s čím je. Kurýr mi volal s tím, že na uvedené adrese zvonil a nikdo mu neotvíral. Řekla jsem mu, že balík je na babičku, která je určitě doma. Dušoval se, že zvonil a nikdo mu neotevřel. Na druhé číslo (pevnou linku nacházející se v domě, kam doručuje balík) se volat neobtěžoval. Nakonec balík nechal u dveří, protože byl zaplacený předem. Samozřejmě jsem hned volala babičce, která byla i s dědou doma a ta mi potvrdila, že u nic NIKDO NEZVONIL. Chápu, že toho mají hodně, ale vyjít z auta a zazvonit snad může každý.

    Zápory: komunikace neochota doba doručení špatná informovanost
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Čekala jsem na balíček jak idiot, abych pak viděla, jak auto PPL projelo kolem baráku a za cca 5 minut na to mi přišla informace, že jsem nebyla zastižena ? žádný telefon, nic, pouze auto PPL, které projelo kolem! Pokud to takhle chtějí realizovat, ať alespoň nejezdí kolem! ? PPL naposledy, s těmi jsem měla nejvíc problémů. Tolik jsem neměla ani s Českou poštou!

  7. Absolutně nedoručuji.. pokaždé mi přišel mail, že se mi snažili zásilku doručit (byla jsem doma těhotná na mateřské).. nikdy mi žádná SMS nepřišla, zásilku urgovala a když jsem požádala o opětovné doručení z důvodu,že tam mám věci z lékárny pro dítě a za dva dny mám rodit.. nemůžu se pro zásilku zastavit protože jsem uz nebyla schopná nikam přijít, bylo mi řečeno,že to nelze protože už se mi jednou pokoušeli zásilku doručit..další zásilka byla označená jako doručena, kurýr ale zásilku nedoručil,místo toho volal a řekl,že k nám už nedojede a zásilka mi bude doručena v sobotu kolegem.. pondělí ráno a kurýr mi volá,že se na to kolega vykašlal a že mi zásilku doručí v jednu hodinu.. největší zapich byl když mi do telefonu v pátek řekl,že naše adresa neexistuje a sousedi nás neznají..aha, po 5letech co na naší adrese bydlíme nás nikdo nezná?! Nebo respektive naše adresa vůbec neexistuje a bydlíme v Narnii..

    PPL nikdy v živote!

  8. PPL mi mělo doručovat dva balíčky od stejného dodavatele. Jeden balíček měli doručovat dříve, tak jsem si to nechala dát do parcel shopu, druhý balíček mi mělo PPL doručit domů, vážil 33,5 kg. Den doručování mi ráno přišla zpráva, že budou doručovat balíček, bez dobírky přitom wc bylo s dobírkou, během dne mi přišli ještě tři zprávy: jedna, že nefunguje terminál na karty a musím platit v hotovosti, druhá, že mi oba balíčky nechali na parcel shopu, přitom záchod měli přivést domů. V půl šestý přišla další zpráva od řidiče, že se porouchalo vozidlo a že balíček doručí za tři hodiny. Naprostý chaos, chápu, že se teď před Vánoci nestíhá, ale, tak snad balíček dopravím v jiný den a ne, že bez mého souhlasu balík strčíte do parcel shopu.

  9. V den doručení přišla SMS o čase o doručení po nějaké době přišla SMS že objednaný balík je uložen v tom za…nym parcelshopu. Řidič telefon vytipaval zvedl až volání z jiného čísla
    No a to jeho arogantní až agresivní chování že prostě nestíhají to mi moc normální nepřijde prostě to máme na to idiotskem místě kam se kvůli své pracovní době prostě nedostanu. „Berete si peníze od lidí za dopravu na určenou adresu a ne tam kam chcete !!!!!“

  10. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Take se pripojuji s negativni zkusenosti, jak tu bylo psano, ridic nedodrzel avizovany cas doruceni, i pres telefonickou komunikaci, ze v uvedeny cas budu doma, odvezl na nejhure dostupny parcelshop, i kdyz bliz a pristupnejsi jsou nejmene 2 dalsi, navic naprosto neprivetiva otviraci doba. Operatorka Laura mi napsala, ze uvedeny cas je pouze orientacni a zasilku znovu dorucovat nebudou a pak byl chat ukoncen z duvodu dlouhe odmlky, na reklamacich jen doplnili, ze jednaji dle op a muzu pro vyzvednuti poslat osobu blizkou. Vysmech. Obchod, ktery jejich sluzby objednal a bude platit jsem jiz informovala.

    Klady: Mozna jen to, ze meli na rozvoze, i pres soucasnou situaci a nadchazejici vanoce, jiz druhy den po odeslani
    Zápory: Vse ostatni - popsano vyse
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 39 40 41 42 43 46

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo