Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.
Představení dopravce
Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.
Přehled služeb
Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.
Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.
Sledování zásilek
Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.
K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.
Zajímavé odkazy
- Základní informace
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o zahraniční přepravě
- Informace o přepravě ADR
- Sledování zásilek
- Objednávky přeravy
- Ceny přepravy
- Skladování a logistika
Kontakty
- Zákaznický program
- Telefon: +420 725 431 925
- E-mail: info@toptrans.cz
- Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
Tato firma je něco šíleného.Řidič,který měl dovést zásilku řve jak hovado,že už předem nestojíte na místě a nečekáte na něho.Nejradši by to rovnou házeli za jízdy z okna.A nejlepší na tom je,že práskne dveřma,zásilku nepředá a ujede a nikdo Vám nesdělí,kde zásilka je.
Absolutní spokojenost, profesionální jednání.
Katastrofa tak arogantního řidiče jsem dlouho neviděl
Nejhorší přepravní společnosti. Sms jen se dnem doručení, čas ani náhodou neví, adresu nemohl řidič najít ( přestože je to na náměstí), i když je objednaná přeprava nadměrného nákladu, tak rudl řidič nemá. Nechal mi zboží na ulici před barákem, ani za první uzamykatelné dveře nedal. Jméno řidič nehodlal sdělit, nedoporučuji, arogantní chování
Doručení zboží je před první uzamykatelné dveře nebo, v případě oploceného pozemku, před venkovní bránu nebo před schody paneláku. Řidič splnil co měl. Měla jste si připlatit službu s výnosem, řidič nemá jenom vás.
Nejhorší dopravní společnost kterou jsem kdy použil.
Nejhorší dopravní společnost kterou sem kdy použil, řidiči nekomunikují, nedá se s nimi spojit, zboží nedoručují v domluvený čas ani den,po několikátém kontaktování podpory potažmo depa, mi bylo zděleno že si zásilku mám převzít na depu. Nedoporučuji.
Doručení zboží je před první uzamykatelné dveře nebo, v případě oploceného pozemku, před venkovní bránu nebo před schody paneláku.
Dnes mi měli dodat zásilku z Alzy…Kamna…150 kg. Včera emailem potvrdili dnešní dodání.Pak ticho.A tak jsem začala zjišťovat.
1. Alza potvrdila,že dnes dodají.
2. Rozvozové středisko v Olomouci mi sdělilo,že bohužel, zásilka k nim nedorazila a možná v pondělí.Je prý v Jihlavě.
3.Jihlava potvrdila,že zásilku mají a v noci ji povezou do Olomouce.
4.Olomouc mi sdělil,že mi dovezou v pondělí,ale že si můžu zítra vyzvednout sama….160 kg kamna???
5.Zrušila jsem objednávku u Alzy se zdůvodněním „nedodržení termínu dodání“.
Kamna byla na chalupu vzala jsem si dovolenou a jela 300 km,abych mohla zásilku převzít, domluvila jsem si pomoc protože bohužel nebylo možné si zaplatit donášku až na místo.Což je taky smutné u doručovatele velkých zásilek. A vše zbytečně.A stačilo jen aby mi včera místo zaslání naprosto nesmyslného emailu někdo zavolal a řekl,že to nestíhají.Mohli jsme se domluvit.Teď jsem naštvaná a Toptrans opravdu doporučovat nebudu.
Koupila jsem na Alze kamna se závazným datem doručení 29.11.2024. Kamna byla předána k doručení dopravci tedy firmě Toptrans 27.11.2024. 28.11.2024 Toptrans zaslal email,kde potvrzuje převzetí zásilky i doručení 29.11.2024. Vzala jsem si dovolenou a jela 300 km na chalupu,abych převzala zásilku. Ale od té chvíle nic. Začala jsem sama zjišťovat.Alza potvrdila,že zásilka bude doručena dnes 29.11.2024. Ovšem Toptrans, poté co jsem musela sama zavolala mi sdělil,že možná v pondělí, protože zásilka je v Jihlavě. Ovšem v noci ji doručí do cílového strediska v Olomouci a tam si ji mohu klidně zítra vyzvednout. Připomínám,že se jedná o kamna a ta váží dle přepravního listu 160 kg. Zařídila jsem si volno, jela přes celou republiku a kdybych sama nezačala zjišťovat,tak by prostě přijeli v pondělí a napsali by,že zákazník nebyl zastižen.Když se dívám na recenze a poptala jsem se známých, je to zcela běžné chování.Alze jsem oznámila,že ruším objednávku z důvodů nedodržení termínu doručení.A ujišťuji Vás,že nejen,že už si nikdy neobjednám nic,co by doručoval Toptrans,ale budu svou zkušenost velmi aktivně sdílet. Pokud byste snad hledali,kdo je ten naštvaný zákazník, tak zakázka je na jméno mého partnera. Nebude těžké ji dohledat, myslím,že 160kg kamen od Alzy v depu v Jihlavě moc nebude.
Včera mi měli doručit postel 8.11.24 čekáme a nic tak jsme volali a přivezou jí v pondělí no že jsme zaplatily za výnos přes čtyři litry tak služby nic moc