Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.
Představení dopravce
Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.
Přehled služeb
Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.
Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.
Sledování zásilek
Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.
K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.
Zajímavé odkazy
- Základní informace
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o zahraniční přepravě
- Informace o přepravě ADR
- Sledování zásilek
- Objednávky přeravy
- Ceny přepravy
- Skladování a logistika
Kontakty
- Zákaznický program
- Telefon: +420 725 431 925
- E-mail: info@toptrans.cz
- Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
Dnes mi měli dodat zásilku z Alzy…Kamna…150 kg. Včera emailem potvrdili dnešní dodání.Pak ticho.A tak jsem začala zjišťovat.
1. Alza potvrdila,že dnes dodají.
2. Rozvozové středisko v Olomouci mi sdělilo,že bohužel, zásilka k nim nedorazila a možná v pondělí.Je prý v Jihlavě.
3.Jihlava potvrdila,že zásilku mají a v noci ji povezou do Olomouce.
4.Olomouc mi sdělil,že mi dovezou v pondělí,ale že si můžu zítra vyzvednout sama….160 kg kamna???
5.Zrušila jsem objednávku u Alzy se zdůvodněním „nedodržení termínu dodání“.
Kamna byla na chalupu vzala jsem si dovolenou a jela 300 km,abych mohla zásilku převzít, domluvila jsem si pomoc protože bohužel nebylo možné si zaplatit donášku až na místo.Což je taky smutné u doručovatele velkých zásilek. A vše zbytečně.A stačilo jen aby mi včera místo zaslání naprosto nesmyslného emailu někdo zavolal a řekl,že to nestíhají.Mohli jsme se domluvit.Teď jsem naštvaná a Toptrans opravdu doporučovat nebudu.
Koupila jsem na Alze kamna se závazným datem doručení 29.11.2024. Kamna byla předána k doručení dopravci tedy firmě Toptrans 27.11.2024. 28.11.2024 Toptrans zaslal email,kde potvrzuje převzetí zásilky i doručení 29.11.2024. Vzala jsem si dovolenou a jela 300 km na chalupu,abych převzala zásilku. Ale od té chvíle nic. Začala jsem sama zjišťovat.Alza potvrdila,že zásilka bude doručena dnes 29.11.2024. Ovšem Toptrans, poté co jsem musela sama zavolala mi sdělil,že možná v pondělí, protože zásilka je v Jihlavě. Ovšem v noci ji doručí do cílového strediska v Olomouci a tam si ji mohu klidně zítra vyzvednout. Připomínám,že se jedná o kamna a ta váží dle přepravního listu 160 kg. Zařídila jsem si volno, jela přes celou republiku a kdybych sama nezačala zjišťovat,tak by prostě přijeli v pondělí a napsali by,že zákazník nebyl zastižen.Když se dívám na recenze a poptala jsem se známých, je to zcela běžné chování.Alze jsem oznámila,že ruším objednávku z důvodů nedodržení termínu doručení.A ujišťuji Vás,že nejen,že už si nikdy neobjednám nic,co by doručoval Toptrans,ale budu svou zkušenost velmi aktivně sdílet. Pokud byste snad hledali,kdo je ten naštvaný zákazník, tak zakázka je na jméno mého partnera. Nebude těžké ji dohledat, myslím,že 160kg kamen od Alzy v depu v Jihlavě moc nebude.
Včera mi měli doručit postel 8.11.24 čekáme a nic tak jsme volali a přivezou jí v pondělí no že jsme zaplatily za výnos přes čtyři litry tak služby nic moc
Stručný popis „historie“ jedné objednávky :
1) Přišlo vyrozumění, že zásilku přivezou 18.9. bez udání času. Voláno na dispečink, ochotně mi dali číslo na řidiče, „ten se s vámi domluví“.
2) První hovor s řidičem cca 8,00 : „Ještě nemám naloženo , zavolám vám…“
3) Nezavolal
4) Druhý hovor s řidičem cca 10,00 : „Ještě nevím kdy přijedu, ale zavolám vám …“
5) Nezavolal
6) Třetí hovor s řidičem cca 13,30 : „Jéé, já tu vaši zásilku nemám, nevím,kde je, asi se mi nevešla“.
7) Znovu na dispečink. Odpověď : „Řidiči se to nevešlo, dneska už to nepřiveze“.
8) Další hovor na vedoucí dispečinku. Podívá se na to a zavolá.
9) Zavolala. „Už nemáme auto, dneska už to nebude“. Na otázku, proč mi tedy někdo už dávno nezavolal (berete si kvůli tomu dovolenou), když řidič musel ráno vědět, „že se mu to nevešlo“. Odpověď : „Na to nejsme v systému zařízení“
10) Abych byl spravedlivý, paní vedoucí na dispečinku jednala korektně a omluvila se.
Jedna velká Katastrofa!
Byla mi doručena pračka se sušičkou, jsem matka na mateřské, sama doma s dítětem a pan řidič mi tyto spotřebiče nechal stát venku před domem u cesty, ani ke dveřím je nedovezl. Na mou prosbu, jestli mi to může dát za dveře odpověděl “to mi neděláme”. Jednání na úrovni, opravdu.
Za přepravu si naúčtovali 399,-, nechápu za co. Nikdy víc.
Služby Toptrans využívá Datart, tudíž ani zde už nikdy více nenakoupím.
Styďte se!!!
Objednávka prišla včas, ale zažila som asi najhoršieho kuriéra – na telefón mi len prezvonil, sotva som to stihla zdvihnúť. Maximálna neochota a arogantné správanie – ihneď začal zvyšovať hlas, že máme rozkopané sídlisko a nech vyjdem pred činžiak. To som mu ale nestihla ani odpovedať, že idem, hneď mi to zložil. Po pár minutách mi maximálne vytočený zavolal, že sa nemôže dostať k bytovke – na to som mu odpovedala, že ho môžem navigovať, pretože práve okolo mňa prešli 2 dodávky a nie je problém sa k nám dostať. On opäť s krikom na mňa, že si mám pre to prísť cez pol sídliska k miestu, ktoré určil. Ešte k tomu nevyberavým tónom a s krikom, že nech som ticho a prídem, inak mi to nedoručí (a arogantne mi to zložil).
Moja prvá skúsenosť s touto spoločnosťou, ale asi aj posledná – takéto hulvátske správanie (ešte k tomu k útlemu dievčaťu) teda skutočne nepotrebujem. V zásielke boli živé kvety a nebola najľahšia.
K domu sa dalo bez problémov prejsť, a ak by si netrúfal prísť dodávkou, alebo to nevedel nájsť, všetko sa dalo slušne vykomunikovať, ale táto dávka hulvátskosti bola naozaj príliš.
Cena dopravy je ešte k tomu dosť vysoká a neodpovedá odvedenej službe.
Ak sa bude dať, vždy sa im vyhnem.
Za mě 0 bodů aroganti
A za všechno příplatek
Na posled. Tenhle měsíc 2x arogance kola za 30000 hodil na asfalt že blíž k domu za příplatek po 2 lemování k baráku to samé. Naposled co jsem objednával dopravu u této neadekvátní dopravní společnosti. Za mě hnus
Nikdy v životě TOPTRANS.
Řidič napadl moji manželku.VEDOUCÍ NA ČÍSLE 725431925 byla taktéž arogantní.
Pokud si něco chcete koupit,nedoporučuji.
Dobrý den p. Mareši,
prosíme, zda nám můžete zaslat číslo přepravy, abychom Vaši stížnost prověřili.
Děkujeme
iva.schubertova@toptrans.cz
Nechápu, na co si lidi stěžují. Za mě jen superlativa. Potřebovala jsem změnit termín doručení, komunikace se zákaznickou linkou na 1*. Oznámení o doručování formou SMS. Před příjezdem volal pan řidič, příjemný, ochotný, balík donesl až k bytu, položil, kam jsem potřebovala. Prostě super.