Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.
Představení dopravce
Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.
Přehled služeb
Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.
Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.
Sledování zásilek
Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.
K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.
Zajímavé odkazy
- Základní informace
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o zahraniční přepravě
- Informace o přepravě ADR
- Sledování zásilek
- Objednávky přeravy
- Ceny přepravy
- Skladování a logistika
Kontakty
- Zákaznický program
- Telefon: +420 725 431 925
- E-mail: info@toptrans.cz
- Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
Dnes nám společnost Top Trans, přivezla zboží na paletě. Když jsem požádala řidiče jestli nám paletu doveze k garáži. Tak mě nevhodně odpověděl. Jestli ho práce nebaví, tak ať to nedělá.
Poprosil jsem řidiče, když už měl balík cca 100kg na rudlíku, aby mě to popovezl asi o 10m dál po rovině. Ani za nabídku, že si to připlatím reagoval, že se mu nechce a balík nechal za bránou a zmizel. Zboží doručili, ale jednaní nic moc, rozhodně se budu snažit TopTrans nepoužívat.
S pozice kurýra této přepravy, většina lidí co si přes Toptrans objednává nábytky a spotřebiče atd… si myslí, že jsme něco jako stěhovaci, ale to fakt ne, jak asi máme sami tahat těžký věci. Když chcete pomoc s výnosem, tak aspoň zavolám řidiči a nějak se dá většinou domluvit za nějaké výnosné. Aspoň si zajistit někoho kdo řidiči s tím pomůžu když to chcete odnést třeba do bytů. Opravdu když vezu nábytek přijedu a tam 50kg paní, která by to chtěla vynést do bytů tak jako klidně vynesu, ale když má jeden kus 90kg, tak to opravdu není v mých silách a bez urážky ale paní by mi moc s tím nepomohla . Proto to řidič nechávají před dveřmi, brankami. Řidič je povinen zboží nechat za první zamikatelny prostor, ne to sám tahat do bytů.
Pane řidiči pokud máte dát zásilky za první uzamykatelné dveře tak je přece nemůžete nechat jak píšete před brankou nebo dveřmi .Pokud firma nabízí odnos do domu nebo bytu a zákazník má tuto službu zaplacenou tak jí má prostě zaplacenou a tudíž je vaší milou povinností toto vykonat. Že jsou mnohé zásilky velké a těžké se dá očekávat jinak by tuto službu nepotřebovali ?. Určitě je to nepříjemná fyzicky náročná práce tak radím najít si jinou.
Asi jsem b****, ale popíráš sám sebe. napíšeš, že je řídič povinen nechat (doručit) zásilku za první uzamykatelný prostor a tak to vaši řidiči nechají PŘEDE DVEŘMI někde na ulici. Jak to teda myslíš ????? A navíc jestli si u Vás domluvím a zaplatím !!!!!! výnos do bytu a vaše firma si za to nechá zaplatit, tak v tom případě chci zásilku do bytu a třeba i po schodech a je Váš (nebo tvojí firmy) problém že jezdíš sám. Pochybuju, že by sis například objednal a zaplatil dopravu a instalaci kotle přímo do sklepa a pak by ti přijel řidič , kterej ti vyhodí kotel na ulici a při tom ho ještě rozbije a ujede, tak bys asi moc nadšený nebyl.
Ať Vaše firma rovnou velkým písmem na titulní stránku napíše, že na zákazníky kašle, že se zásilky dočkají někdy v průběhu 14 dní (když budou mít štěstí), ze doručují jen na ulici, že za stav zásilky neručí a reklamace neberou a je vymalováno.
Já chápu, že ne všechno je tvojí vinou, ale mám za poslední týden zkušenost s 3 jinými zásilkovými společnostmi a ani u jediné nebyl problém domluvit termín doručení na odpolední hodiny, na den kdy budu doma, a dokonce mi jeden řidič (a byl sám) řekl, že nepotřebuje nabízenou pomoc, že na to má rudlík , aby odvezl těžkou lednici až do bytu a ne za jedny ale za 3 zamykatené dveře. Bez příplatku k dopravě a zvláštního „nevyžadovaného dýška“. Jenže na rozdíl od TT , takovými řidiči rád připlatím Honza.
buďte v klidu, mě dnes doručovali lednici… řidič + závozník (já jakožto 3.)… jediné co jsem se dozvěděl je: „nejsme stěhováci“ , „doručujeme od domu k domu“ , „za první dveře? to je mýtus pane“ … takže si lednici zase odvezli… nebudu přebírat spotřebič, který nechají na ulici.
Podle přepravních podmínek skutečně doručení probíhá v režimu „od domu k domu“ a řidič není povinen zásilku vozit nebo vynášet kamkoliv (ani za branku, dveře, či do patra nebo garáže). Lze si zaplatit za „výnos s aktivní účastí příjemce“. Z osobní zkušenosti mohu potvrdit, že tuto placenou službu využije cca 6 zákazníků za rok – všichni ostatní (a že jich má každý řidič desítky denně, stovky měsíčně a tisíce ročně) si myslí, že to řidič musí udělat, když ho požádají… jenže vás je tolik, že i kdyby to trvalo jenom 3 minuty, pro toho řidiče jsou to hodiny denně (zadarmo). Zkuste každý den jezdit z práce o 2 nebo 3 hodiny déle, protože jste se zadarmo dřeli se spotřebiči, nábytkem, apod. My jsme také jenom lidi a máme svoje rodiny a především pouze jedno zdraví. Pro vás je nepřekonatelný problém donést si jeden svůj spotřebič do bytu a po nás chcete, abychom to dělali 50x za den pro cizí a zdarma…proberte se lidi.
Dne 10.9 v 15.30h Panenský Týnec
Tato společnost mi přivezla na reklamaci novou pohovku a odvézt měli poškozenou zpět.Jsem doma sama,ze strany řidiče byla odmítnuta sebemenší pomoc,řekl ,že buď odjede nebo to nechá na silnici.Na pomoc přišli sousedi,ale drzost a urážky od řidiče ,to byla síla.Dejte ho jako zaměstnance měsíce.Budou zaslány stížnosti od všech ,co zde byli pomoci.Tuto společnost NIKDY VÍCE
nedoporučuji,neochota řidiče
Absolutně neochotný řidič! Dobrý den ani nashledanou mu nic neříká. Jelikož jsem těhotná, poprosila jsem slušně řidiče jestli by mi mohl spotřebič dát alespoň ke vchodovým dveřím (asi 20 metrů od brány mírně do kopečka). Odmítl mě s tím, že se s tím nebude tahat do kopce a nechal mi 55kg za bránou. A to měl samozřejmě vozík, na kterým to mohl bez problému odvézt. Všem doporučuji, aby se vyhli dopravci TOPTRANS. Už nikdy více!!!
POZOR !!! Nedoručují ke vstupním dveřím – klidně Vás nechají samotného uprostřed parkoviště s 8-mi balíky s tím, že nemají čas. Na centrále mě řekli, že takto je to naprosto v pořádku a je to běžná praxe. V životě jsem nezažil horší doručovací službu a dám si velký pozor, aby se tak už nestalo.
Jednoznačně nejhorší přepravní služba, již 4x mi oznámili, že balíček doručí. V daný den pak KURÝR volá, že je problém s adresou – poprvé v eshopu, odkud balíček je, spletli PSČ. Po urgenci v eshopu – PSČ opravují a TOPTRANS mě ujišťuje, že balíček doručí. A pak už jede stále dokola stejně hrozná komunikace s Toptransem. Zavolají, že balíček doručí, pak kurýr volá, že je problém s adresou, pokaždé mu adresu nadiktuji, ujistí mě, že zítra doručí a vše se opakuje znovu. Nakonec balíček zůstal ležet na depu – i po ujištění kurýra, že bude doručen.
Kdybych nezavolala na centrálu, ležel by tam asi do soudného dne.
Vrchol absurdity byl dnes – ráno volám na depo a ujišťuji se, že dnes doručí, adresu znovu opakuji, vše je správně – dokonce mi sdělí jméno kurýra, který balíček poveze. Před obědem telefon z depa – znovu ověřují adresu (prý jí mají zase špatně) a sdělí mi, že kurýr směrem ke mě už odjel a tak opět nedoručí!
HRŮZA!!!! Jsem zvědavá, zda se to v pondělí povede – bude to již 5. pokus o doručení!!!!! NESKUTEČNÉ!!!! Tohle se mi s žádnou jinou přepravní společností nestalo, vůbec nechápu, jak je to možné?! Rozhodně již nikdy TOPTRANS!
Rozhodně nevěřte kurýrovi, který vám řekne, že vaše adresa je už opravená, je správně a zítra vám balíček doručí – jsou to kecy. Nikde nic neopraví, balíček hodí do depa a víc ho nezajímá. Dokonce se v tomto směru nedá věřit ani jejich centrále, také prý mají adresu správně, ale nakonec to tak není!
Mám čerstvě velice dobrou zkušenost – dnes mi společnost Toptrans dopravila ledničku. Řidič byl profesionální, velice příjemný, ochotný, s pomocí paleťáku mi ledničku donesl tam, kam jsem chtěla. Navíc si ani nevzal dýško, prý je to jeho práce. Klobouk dolů. Mimochodem, jde o p.Židlíka z jihlavského depa :-).
Příště zase moc ráda využiji Vaše služby.
2 x poškodili zásilku při dopravě. Žádné info o poškození
Info o převzetí zásilky s termínem doručení a pak už nic. I když byla zásilka na raklamaci u odesílatele 3 x info o doručení konkrétní den i s kontaktem na řidiče a pokaždé nic, ani info o příčině nedoručení. Totální bordel v systému. Tuto společnost NEDOPORUČUJI!!!