Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.
Představení dopravce
Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.
Přehled služeb
Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.
Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.
Sledování zásilek
Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.
K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.
Zajímavé odkazy
- Základní informace
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o zahraniční přepravě
- Informace o přepravě ADR
- Sledování zásilek
- Objednávky přeravy
- Ceny přepravy
- Skladování a logistika
Kontakty
- Zákaznický program
- Telefon: +420 725 431 925
- E-mail: info@toptrans.cz
- Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
Na konci června nakupuji lednici a nabízená doprava je s Toptrans. V ten moment mi ještě svět přijde jako místo zalité sluncem. Nicméně záhy přijde smršť krupobití a apokalyptických jevů.
Krom toho že mi nepřišlo žádné upozornění o tom, že balík se bude rozvážet, tak mi volá suveréní řidič kolem 10 hodiny, který mě upozorňuje že rozvoz až kolem 15 hodiny (což je opravdu nejdřívější termín kdy se dostanu z práce domů, což jsem musela několikrát zopakovat, neboť mi asi řidič nevěřil) není možný protože to už mají všichni rozvezeno a jsou dávno v depu. Při otázání se na večerní rozvoz nebo víkend mi bylo řečeno že nedělají.
Ok, začnu tedy řešit kdo místo mě bude moci převzít lednici těžkou jako k***a a vytáhne jí sám do patra. A v tom mi opět volá ten stejný řidič, že ať jako chápu že by se jenom kvůli mě jelo zpátky do města v těch 15 hodin, a že je to vpodstatě jen jeho dobrá vůle že mi to přiveze za drobný poplatek. S myšlenkou že jsem konečně nalezla řešení se ho táži kolik je takový poplatek. Čekala jsem něco kolem sto korun nicméně to, že za to bude chtít 700Kč mě vážně ani nenapadlo. Jako vážně?! Já si zaplatím dopravu a on mě pak nakonec ještě vydírá s tím, že pokud mu nedám 700Kč tak se svého zboží vpodstatě nikdy nedočkám?! A hlavně 700?! Takovou sazbu za půl hodiny práce nemá snad ani lecjaký právník…
Odmítám šlechetnou nabídku hodnou vyhazovu a jdu volat na dispečink. Nic. Volám znovu. Nic.
Tak si říkám, že počkám na další den až se zase bude rozvážet a domluvím si někoho, kdo bude připravený převzít zásilku.
Od toho dne mi už nikdo nezavolal, nenapsal, nedovezl. Prostě po mé lednici v gesci Toptransu se slehla zem. Takže já už měsíc a půl čekám na lednici, kterou mi mají přivézt, ale jsem smířená, že jí už nikdy neuvidím.
Závěrem pár doporučení:
Nevyužívat Toptrans!
Pokud není zbytí, platit až u předání na dobírku (né že by je to víc motivovalo k doručení, ale aspoň vás nemusí trápit, že jste něco zaplatili a své peníze máte uložené v nějakém depu a nemůžete je využít na koupi stejného produktu s jiným dopravcem…).
Zatím mám s dopravcem jen ty nejhorší zkušenosti. Nepřevzala jsem nadrozměrné zboží (stavební zateplovací materiál), které bylo viditelně zničené. Napodruhé opět poničené. Výrobce má teď nedostatek materiálu, takže díky TOPTRANS si můžu čtvrt roku počkat na výrobu, stojí stavební práce, stojí řemeslníci, a nás to stojí peníze, a pak si pro to radši člověk musí dojít pěšky ….
Tuto společnost musím chválit hlavně pobočku v Brně, vždy dodají vše bez problému, mohu jen doporučit.
Měli nám doručovat postel ve čtvrtek, nedoručili. Po tel. hovoru jsme se dozvěděli od řidiče, že postel není na skladě, Paní na logistice řekl, že se mu postel nevejde do auta a tak jí nepoveze. V pátek jí tedy dovezl jiný pracovník, stejně velkou dodávkou. Bohužel jí dovezl na jiné místo doručení a tak jsme pro postel museli dojet.
Tuto společnost opravdu nedoporučuji.
27.7. mi byla doručena myčka.Řidič mi včas zavolal a při předání byl milý.Doporučuji TOPTRANS
Jana
Tuto společnost už nikdy!!!!!!!!!!!!!!
Už nikdy TOPTRANS
Už nikdy tuhle společnost
Rozhodně nedoporučuji! Avizovaný termín doručení bez omluvy či upozornění nesplní. Další termín doručení prostě oznámí, aniž by bylo možno domluvit přibližný, natož konkrétní, čas doručení. Jsem zvědavý, zda zásilka přijde alespoň nepoškozená.
Dne 6. 7. jsem si objednala v e-shopu pračku s garantovaným doručením 8. 7. přepravní společností Toptrans. Když mě nikdo 8. 7. nekontaktoval, začala jsem se 9. 7. shánět po zásilce. Po několika telefonátech do e-shopu (ten podle sledování zásilky předal zboží 7. 7. k přepravě Toptransu) jsem se rozhodla o kontaktování samotného Toptransu. Dovolala jsem se na jejich infolinku, tam mně dali číslo na dispečink, ten na řidiče atd. Nedozvěděla jsem se nic. Někdo tvrdil, že je zásilka na depu v Plzni, další, že ve Strakonicích, paní na infolince, že nemají co doručit, když nic nepřevzali (prokazatelně ale převzali). Psala jsem tedy e-mail, ale nikdo se neozval. Volala jsem znovu 12. 7. a bylo mně řečeno, že je zásilka v Hradci Králové???? Proč tam je, když odešla z Prahy 7. 7. do Plzně, odtud do Strakonic a 9. 7. znovu do Hradce, když je doručovací adresa cca 20 km od Strakonic? Prý údajně chybně označený štítek. A tak si moje pračka putuje už týden po ČR a dodnes jí nemám. Údajně přijde dnes, ale pokud ano, v jakém stavu???? Už nikdy nevyužiji služeb této společnosti, bohužel zatím nejhorší zkušenost ze všech možných již využitých společností.