Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.
Představení dopravce
Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.
Přehled služeb
Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.
Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.
Sledování zásilek
Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.
K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.
Zajímavé odkazy
- Základní informace
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o zahraniční přepravě
- Informace o přepravě ADR
- Sledování zásilek
- Objednávky přeravy
- Ceny přepravy
- Skladování a logistika
Kontakty
- Zákaznický program
- Telefon: +420 725 431 925
- E-mail: info@toptrans.cz
- Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
Kdo si myslíte že na vás bude čekat do 21:30!!!!!!
v létě 2019 mi vezli plotová drátěná pole a kovové sloupky + montážní materiál z Budějic do Prahy. Nedali vědět kdy přijedou, jednoduše přijeli někdy dopoledne, vše vyházeli z auta na ulici a ujeli jak uličníci, bez toho, aby si nechalái podepsat dodací list. Zásilku jsem objevil rozházenou po ulici až po mnoho hodinách navečer.
Nedodržia termín doručenia.
Ráno pošlú SMS, že zásielka bude doručená dnes, človek čaká celý deň a nič.
Toptrans Třinecko
Takže pro všechny. Jsem řidič TT a souhlasím, že ne všem řidičům se dá dovolat a tím pádem je s nějakým termínem problém. Ja osobně telefony zvedám, když ne, zavolám zpět. Jinak také volám třeba 5 minut předem, jezdím dodávkou, takže z větších balíku spíše jen spotřebiče. Ale jde o to, že ve městě je více adres a nejde obvolat všechny před tím, než tam přijede z jiného města. Všem ráno přijde sms s číslem a pokud chce vědět kdy přijedu, tak zavolá a řeknu mu rozmezí jedné hodiny. Proč neuvádíme časy? Protože na každé zastávce trávíme jiný čas, každý den vyjíždíme jinak, tak proto. Co se tyče peněz, nejsme banka a opravdu je občas těžké vrátit. Četl jsem zde příspěvek, že paní platila 1164 a vybrala v bankomatu 1500, protože 164 korun bankomat nedá, ale dá 200 a nechat dýško 36 korun je problém? Vás to nezabije, nám to udělá “lepší” den a pak se také ti řidiči budou chovat jinak. Když jdete do hospody taky automaticky necháte dýško, tak proč nenechat i řidiči něco, ať už se to týká jakékoli dopravní společnosti. Pokud chcete pomoc s výnosem těžších spotřebičů proč jednoduše nevezmete 200 a nepoprosíte o to řidiče? Rádi to pak udělají. Když si v eshopu zaplatíte 500 za výnos, řidič z toho nic neuvidí a je jasné, že se mu do toho nebude chtít. Takhle ještě ušetříte a máte větší šanci, ze Vám s tím pomůžou. Ale hlavně i pokud máte zboží zaplacené a je to i byť malá věc, je slušnost dát alespoň 20,- od cesty.
Nevím
Dobrý den, já chápu, že jste řidič a né nosič, ale pokud si zaplatím vynesení, není můj problém, že vy z toho nic nemáte. To musíte řešit s vedením firmy a né se zákazníkem. Dále nechápu proč je slušnost dávat 20 Kč za to, že mi předáte balík. Vy určitě také nenecháváte v každém obchodě dvacku, i když vám to pěkně napínají na kase. Nevadí mi zaokrouhlit placenou částku, ale nevím proč by to měla být povinnost. Jinak s přepravní společností zatím nemám špatné zkušenosti.
Dnes jsem měl tu „čest“ potkat dodávku společnosti Toptrans na silnici. Řidič velmi agresivní, neustálé lepení se na zadek auta. No prostě šlo vidět, že je za volantem bezmozek, který vůbec nedomýšlí, co se může při prudkém brždění stát se zbožím, nebo nedej bože účastníkům silničního provozu. Od takového mantinela bych si nenechal přivézt ani pohled.
TOPTRANS v Č.Budejovicích
Dobrý den
Objednali jsme dopravu počítačů na paletě od nás jako prodejce z Brna k zákazníkovi SOŠ domluvila se doprava + avíza o nakládce s tím že zboží bude dovezeno o den později zákazníkovi. Avízo s enekonalo, řidič o ničem nevěděl a následně druhý den se zákazníkovi zboží nedovezlo, s tím že se to nestihlo. škola si schválně domluvila na tento určitý technika, co zboží složí a zapojí. Takže problém, a ze strany Toptrans velice neprofesionální jednání, na emailové výtky nereagují a tel. stále obsazen..Doprava navíc stála přes 2 tisíce Kč za tuto cenu očekáváme při dopravě po ČR trošku jiné jednání. Příště tedy určitě jinou společností, Toptrans rozhodně nedoporučuji!
Včera jsem měl obdržet zásilku, která nepřišla. Řekl jsem si, že se to může stát a že jí určitě dovezou další den. Vzal jsem si na to volno, aby jsem to mohl vyzvednout v normálních hodinách, stihl danou věc dokonce dne dodělat a nemusel řešit, že by to musel vyzvednout někdo jiný za mě. Další den také nic. Zavolal jsem k ním a zeptal se na zásilku. S překvapením mi osoba za telefonem řekla, že tam je nějaká chyba, musí to nějak vyřešit a do chvíle mi zavolá zpět. Ten den se už nikdo neozval. Vybrané volno úplně k ničemu.
Po přečtení předchozích hodnocení zde jsem se připravoval na nejhorší. Vše proběhlo v pořádku. Doručení ve slibovaném dvouhodinovém intervalu (musel jsem ale zavolat na depo, dostal jsem číslo na řidiče a domluvil se s ním), zboží v pořádku. Měl jsem celkem lehkou věc (jen trochu nadrozměrnou), takže s vynáškou nebyly problémy.