Toptrans

Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.

toptrans

Logo – TOPTRANS

Představení dopravce

Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.

Přehled služeb

Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.

Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.

Sledování zásilek

Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.

K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznický program
  • Telefon: +420 725 431 925
  • E-mail: info@toptrans.cz
  • Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Logistická přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.9
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

224 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    50

    Des. Druha zkusenost a dvakrat rozbity nabytek !

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Top trans nejhorší dopravce v Česku.Děs běs, chování.

    • Dnes mně doručili válendu. Přestože v e-mailu bylo napsané doručení od 8:00-19:00, doručují pouze dopoledne. Řídič zahodil válendu do výtahu a řekl: „pak vytahnete sám. Nazdar“. Viděl jsem osobně, že jiné krabice v dodavce kopal nohama.

  3. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Za mě jsou toptrans neslušní a neumějí se chovat k zákazníkům

    Zápory: Neslušnost a neochota
    Přínosný(1) Nepomohl(4)You have already voted this
  4. Reply
    Monika Veselá 8.6.2023 v 10:30
    4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Dodrželi termín doručení a nebyl problém s horší dostupností k domu.Jsem velice spokojená a chválím řidiče i jeho kolegu.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Při dnešní dodávce naštvaný a arogantní řidič, který evidentně neměl svůj den a rozhodl se to vybít na zákaznících. Z jeho jednání byli v šoku i vrátný a údržbář, kteří byli u převzetí zásilky.
    Objednána dodávka do 13:00, ve 12:45 volám řidiči zda dorazí včas. Odpověď – ne, to nestíhám. Seznámím jej tedy s tím, že mám ale zaplacenou službu s garantovanou dodávkou do 13:00 a pokud nedojede včas, budu tuto platbu požadovat zpět. Odpověď (to už na mě začal řvát), že za to nemůže, že byl u lékaře a nevěděl že má garantovaný závoz do 13:00. Tak jsem mu zopakovala že je mi to opravdu jedno. Že když to nestihne, tak požádám o vrácení platby za tuto službu. Odpověď – za chvíli jsem tam a třískl telefonem.
    Když přijel, složil zásilku přesně uprostřed cesty a požádala jsem ho, zda to může o dva metry posunout, tak mě seřval znovu, že má rád zákazníky, kteří nečtou podmínky a že mám být ráda že to dal tam kam to dal a odjel. Bezva……

  6. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    tento dopravce – hrůza

    Klady: ty jsem nestačil poznat
    Zápory: těch je spousta
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. Reply
    Martin Kutzler 19.5.2023 v 18:40

    Nejhorší dopravce co jsem zažil😠

  8. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Vodič ktorý nevie nacúvať do dvora kde cuvali domiešavace s betonom

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Poděkování.

    Klady: Velice ochotni na depu co slibovali to dodrželi co se tyče řidiče moc ochotny a velice vstřícný i po stránce telefoní domluvy, poděkování panu Šabekovi moc díky za ochotu.
    Zápory: Nic k záporu.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Chybou je, že šofer neoznami v dostatočnom predstihu kedy tovar dovezie. Oznámi to 15 minut dopredu.Iné prepravné spoločnosti oznámia v dostatočnom predstihu 3 až 4 hodin dopredu v akom časovom rozpati dovezú tovar.

    Ja ako klient nemóžem sediet doma 2 dni a čakat.

    • Stačí zavolat na dispečink ohledně čísla na řidiče nebo z SMS, kdy cca přijede. Řidič není povinen předem volat

1 2 3 4 5 6 20

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo