Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.
Představení dopravce
Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.
Přehled služeb
Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.
Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.
Sledování zásilek
Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.
K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.
Zajímavé odkazy
- Základní informace
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o zahraniční přepravě
- Informace o přepravě ADR
- Sledování zásilek
- Objednávky přeravy
- Ceny přepravy
- Skladování a logistika
Kontakty
- Zákaznický program
- Telefon: +420 725 431 925
- E-mail: info@toptrans.cz
- Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
Des. Druha zkusenost a dvakrat rozbity nabytek !
Top trans nejhorší dopravce v Česku.Děs běs, chování.
Dnes mně doručili válendu. Přestože v e-mailu bylo napsané doručení od 8:00-19:00, doručují pouze dopoledne. Řídič zahodil válendu do výtahu a řekl: „pak vytahnete sám. Nazdar“. Viděl jsem osobně, že jiné krabice v dodavce kopal nohama.
Za mě jsou toptrans neslušní a neumějí se chovat k zákazníkům
Dodrželi termín doručení a nebyl problém s horší dostupností k domu.Jsem velice spokojená a chválím řidiče i jeho kolegu.
Při dnešní dodávce naštvaný a arogantní řidič, který evidentně neměl svůj den a rozhodl se to vybít na zákaznících. Z jeho jednání byli v šoku i vrátný a údržbář, kteří byli u převzetí zásilky.
Objednána dodávka do 13:00, ve 12:45 volám řidiči zda dorazí včas. Odpověď – ne, to nestíhám. Seznámím jej tedy s tím, že mám ale zaplacenou službu s garantovanou dodávkou do 13:00 a pokud nedojede včas, budu tuto platbu požadovat zpět. Odpověď (to už na mě začal řvát), že za to nemůže, že byl u lékaře a nevěděl že má garantovaný závoz do 13:00. Tak jsem mu zopakovala že je mi to opravdu jedno. Že když to nestihne, tak požádám o vrácení platby za tuto službu. Odpověď – za chvíli jsem tam a třískl telefonem.
Když přijel, složil zásilku přesně uprostřed cesty a požádala jsem ho, zda to může o dva metry posunout, tak mě seřval znovu, že má rád zákazníky, kteří nečtou podmínky a že mám být ráda že to dal tam kam to dal a odjel. Bezva……
Jak jste se chovala vy k němu, tak stejně on k vám
tento dopravce – hrůza
Nejhorší dopravce co jsem zažil😠
Vodič ktorý nevie nacúvať do dvora kde cuvali domiešavace s betonom
Poděkování.
Chybou je, že šofer neoznami v dostatočnom predstihu kedy tovar dovezie. Oznámi to 15 minut dopredu.Iné prepravné spoločnosti oznámia v dostatočnom predstihu 3 až 4 hodin dopredu v akom časovom rozpati dovezú tovar.
Ja ako klient nemóžem sediet doma 2 dni a čakat.
Stačí zavolat na dispečink ohledně čísla na řidiče nebo z SMS, kdy cca přijede. Řidič není povinen předem volat