Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.
Představení dopravce
Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.
Přehled služeb
Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.
Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.
Sledování zásilek
Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.
K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.
Zajímavé odkazy
- Základní informace
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o zahraniční přepravě
- Informace o přepravě ADR
- Sledování zásilek
- Objednávky přeravy
- Ceny přepravy
- Skladování a logistika
Kontakty
- Zákaznický program
- Telefon: +420 725 431 925
- E-mail: info@toptrans.cz
- Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
Absolutně nejhorší přepravní společnost.
I když dají na výběr termín doručení, stejně ho nedodrží a ani neinformují, že zásilku v dohodnutém terminu nedoručí.
Pokud jde o služby jako takové, na ty si stěžovat nemůžu, neboť objednávka mi dorazila v pořádku. Jen řidič byl krapet nepříjemný, ale asi neměl svůj den.
Z mé zkušenosti bohužel nejhorší dopravní společnost. Nabídnou na výběr termín dodání a potom termín nedodrží. Zásilku jsem si chtěla převzít osobně, proto jsem si na ten den vzala dovolenou. Kdybych se sama odpoledne nezajímala, kde mám zásilku, ani bych nebyla informována, že zásilku v termínu nedoručí. Bylo mi sděleno, že zásilka se nevešla do svozu, takže bude doručena až jindy. Absolutně nekorektní jednání. Řidiči v pohodě, ale dispečer svou práci nezvládl.
Katastrofa!!!
Arogantní chování, nedodržují termíny!!!
Nezajímá je, že si berete kvůli doručení zboží dovolenou…kdybych nebyla dáma, přidám k jejich službě velmi jadrné slovo
Z pohledu řidiče, když řidič přijede na adresu se zásilkou, která má 100 kg (paleta, spotřebič) člověk to chce vynést tak je jasný že řidič to sám nebude tahat. Když chcete pomoc s výnosem tak si někoho zajistit a domluvit se předem z řidičem za nějaký výnosné. Jinak zboží jsme povinný dát za první uzamykatelné dveře.
Spokojenost. Doručeno rychle do druhého dne.
Využila jsem služeb Toptrans už mnohokrát a zatím pokaždé spokojenost. Řidič vždy vše donesl až na místo a nic se během přepravy nerozbilo.
Velice nesolidní jednání. Chtějí podpis a zaplatit než si zkontrolujete balík. Když jsem zjistil, že je balík poškozený odmítli sepsat reklamaci, nebo cokoliv. Balík jsem nepřevzal. Neustále se vás snaží přesvědčit ať podepíšete převzetí balíku.
Hrubé chování. neochota. Nejhorší je to, že nechcou umožnit zkontrolovat si zásilku před podpisem a zaplacení. Samozřejmě po podpisu už poškozená zásilka nikoho nezajímá
Tovar prisiel v uvedeny den. Kedze som prave krmila svoje 8mesacne babatko, tak som poziadala sofera nech chvilku pocka kym maly dopapa. On nervozne na to ze si mam pohnut.
Tak nech sa svet nehneva ale vysvetlite babatku ze dostane nakojit este len prevezmem zasielku, lebo pan sofer nema 5minut cas. No mojmu nevysvetlite.
Napokon som bezala po zasielku, drahy pan sofer mi doslova postavil 500€ovy sporak do stredu cesty a uz aj fical dalej.
Neviem kde sa vytratila ludskost.
Posledny krat som si dala doviest nieco touto firmou.