Uloženka by WEDO

Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.

Představení dopravce

Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.

Uloženka by WEDO

Náhled webu Uloženka by WEDO

Přehled služeb

Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.

Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.

Sledování zásilek

Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Přepravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • nižší cena dopravy
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

92 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nedoporučuji, také špatná zkušenost. Když Vám prodlouží zásilku do čtvrtka, tak ve čtvrtek už si ji ale nevyzvednete, protože poslední den prodloužení už je evidována jako vratka. A nevadí, že paní na výdejně drží baliček v ruce, v počítači je prostě napsáno VRATKA. Na reklamaci nikdo nereaguje už měsíc. Další firma, která o zákazníky nemá sebemenší zájem

  2. Zklamání! Celý den čekání po avizu o doručení a nic.
    Musela jsem se sama po mnohých telefonátech na zák. linku dopatrat, že už nikdo nepřijede.
    Uvidíme jestli se to FIRMĚ podaří zítra. ?

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Měla jsem dvě zásilky zaplacené a napsali mi že budou doručovat mezi 18 -21hodinou, vykašlali se na to ! Ani mail, ani SMS, když jsem jim napsala, odpověděl nějaký douda, že omouvá to vše… šílené jednání !
    Tím to nekončí, minulý týden jsem objednala v Mobelixu židli, ani po 7 dnech ji nemám, ale za to mi dnes přišla SMS, že mi budou 17/9 doručovat zásilku.. bezva, ale dnes je 19/9 !
    Jednání houpacího koně… bohužel, neměla jsem možnost si dopravu vybrat u Mobelixu, tam se ani nedovíte komu tto předali..
    nechápu tuto nesolidnost v jednání, jak to ,že PPL dojde v limitu, dokonce i ČP to zmákne, ale WEIDO NE, proč to dělají, když to neumí ?!

    Klady: žádné
    Zápory: na román
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Martina Bednářová 15.9.2021 v 9:47

    Firma je vhodná maximálně pro důchodce s flexibilními časovými možnostmi. Mně opakovaně odmítli doručit do frekventovaného místa v Praze 6 zásilku v odpoledních hodinách (od 14 hodin kdykoliv) s argumentem, že touto trasou projíždějí pouze dopoledne.
    Několikrát jsem firmu kontaktovala, urgovala doručení, vše zbytečné. Po 10 dnech vrátili zásilku odesilateli se zdůvodněním, že si ji adresát odmítá převzít. Vše bylo ještě podbarveno arogantním chováním kurýra. Mé hodnocení: naprostá nespokojenost, neprofesionální firma

  5. Absolutně nespolehlivá firma. Děláte si ze mne asi srandu, nemám čas čekat už po druhé na nespolehlivost doručení. Raději se na to vykašlete.

  6. Klamání zákazníku…
    Úložné místa s fiktivními otvíracími doby…
    100% nedoporučuji využívat služby WEDO

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednávka byla doručena již před týdnem na jinou adresu uloženky, než kterou jsem uvedla v objednávce. Uloženka WeDo nezaslala žádné údaje o převzetí zásilky do přepravy, informace o doručení na vybranou adresu a ani kód pro vyzvednutí zásilky. Tudíž nemám možnost zásilku vyzvednout. Infolinka je nefunkční.

    Zápory: Nebyly zaslány žádné údaje o doručení zásilky! Nespokojenost s doručením.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Katastrofa

  9. Nespokojenost s doručením

  10. Reply
    Pavel Hrabák 13.8.2021 v 12:50

    Nejhorší dopravce v celé ČR. Ze šesti kusů zásilek nedoručil ani jednu.
    Bohužel stále je spousta Eshopů kteří nemají na výber dopravce, a zásilku posílají touto službou.
    Potom se diví že jim chodí zásilky zpět, a jsou přesvědčeni že je na vině zákazník.
    Dnes je pátek, o2 mi odeslalo zásilku v úterý právě přes Weido, provoláno cca bez přehánění 80 minut, a jediný výsledek je že mi snad bude zásilka doručena v pondělí.

1 2 3 4 9

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo