Uloženka by WEDO

Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.

Představení dopravce

Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.

Uloženka by WEDO

Náhled webu Uloženka by WEDO

Přehled služeb

Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.

Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.

Sledování zásilek

Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Přepravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • nižší cena dopravy
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

92 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zásilka přebrána 22.7.2021 od odesílatele.23..7 dle času v SMS dodáno.Dcera před 2.měsíci také měla čest z WEDO a také doručeno na druhý den.5.minut před příjezdem kurýra volal info že mám sejít před barák.Řidič příjemný.Doručení v okrese Nový Jičín.Za mě i dceru možno doporučit.

    Klady: Co bylo slíbeno dodrželi.
    Zápory: nic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Tomáš Kopřiva 22.7.2021 v 17:13
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Opakovaně nedoručena zásilka. I po volání na dispečink zásilka opětovně neodeslána. Velice špatné jednání se zákazníkem. Jako řešení navrženo ať si dořešíme sami s prodejcem nové odeslání.

    Klady: Žádné
    Zápory: Žádné doručení zásilky. Nulová komunikace se zákazníkem. Neschopnost řešit problematickou situaci.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Eva Hrbáčová 15.7.2021 v 11:53
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vše na výbornou děkuji a vřele doporučuji všem

    Klady: Vše na výbornou děkuji a mohu jen doporučit
    Zápory: Žádné
    Přínosný(2) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. Hrůza, děs, běs,katastrofa. Objednané zboží 3.7. do dneška (13.7) nedoručeno. Ještě štěstí že jsem si platbu dala dobírkou. Stejné zboží jsem si objednala tedy 10.7. a 12.7. už jsem si ho mohla vyzvednout v zásilkovně. Díky bohu za ně. I ta česká pošta je zlatá. Teď si kurýr z WeDo může s mým zbožím jezdit klidně po celé republice až do Vánoc.

  5. Reply
    Marcela Zavoralová 13.7.2021 v 13:46

    Nikomu NEDOPURUČUJI zvolit k doručení zásilky firmu WE DO. Při doručení objednaného (většinou i zaplaceného) zboží z e-shopu kurýr opakovaně nepřijede. Momentálně čekám již na třetí „pokus“ o doručení. Telefonní číslo na kurýra,, uvedené v sms, je buď nedostupné nebo špatné (je na kurýra z jiného rajonu). Navíc v sms zprávě není uvedeno přibližné časové rozmezí doručení, není ani možné se domluvit na bezkontaktním doručení. V aplikaci „sledování zásilky“ se nakonec dozvím, že to kurýr nestihl. A od operátora WE DO, že zásilku druhý den nenaložili, protože „se jim nevešla do auta“. Jedná se o malý balíček!!! Třetí den jsem kvůli tomu zbytečně doma. Podle vyjádření operátorky budou zásilky vráceny zpět do e-shopu! Při objednávce v e-shopu už NIIKDY nebudu volit dopravu kurýrem WE DO! Je to neseriozní nedobytná firma.

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jedním slovem hrůza. Dnes jsem měla dostat balíček mezi 14.00-17.00
    Dvakrát jsem volala dvakrát mi bylo slibované doručení. Bohužel NIC.

    Klady: Žádné
    Zápory: Bez komentáře. Od Vás už nikdy!!!
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Souhlasím s Vámi. Já mám tuto zkušenost : Pomalé doručení. Neschopnost dát vědět, že je zásilka už k vyzvednutí, kolikrát jsem dostal sms až po sedmé večer, kdy je vše dávno zavřeno.

  7. Proč ta firma ještě funguje? Totální o***d

  8. Jak vidět, firma pokračuje ve způsobech uplatňovaných předchůdcem In Time, tzn. chování k zákazníkovi otřesné, a to je pro ně hodně slušný výraz.

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přepravní společnost WEDO-zboží objednáno v pondělí, předáno přepravci v úterý. Od středy každý den jedna a ta samá SMS-zboží nelze doručit z kapacitních důvodů. Ve čtvrtek telefonát na ústřednu WEDO-paní slíbila urgenci a v pátek do 11 hodin bude zboží u nás :D v pátek další telefonát na ústřednu cca v 10:30-ta samá paní, již arogantně oznámila, že zboží se na auto dává do 11 hodin, že po středeční urgenci jistě ten den dorazí, prý musíme počkat…ve 14:00 sms, že zboží z kapacitních důvodů nebude doručeno :D Takže jsem objednávku zrušil, objednal z jiného obchodu v pátek ve 14:30 jako dopravce jsem zvolil poštu a v pondělí v 13:15 jsem měl balík doma :) taková zkušenost s tímto dopravcem nebyla první, ale vím, že už určitě poslední…

    Klady: žádné
    Zápory: naprostá katastrofa
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Tuhle prepravni spolecnost rozhodne nedoporucuji!! Zlata Ceska Posta nebo jakakoli jina spolecnost!! Pristup kuryra je priserny! Navic kdo kdy slysel, ze na firmu se dorucuje balik v 18:30 a jeste divil, ze tu nikdo neni. Navic se nim neslo domluvit ani na nejake prijatelne alternative! S jistotou muzu rict, ze si Ulozenku jako dopravce uz nikdy nezadam!!!

1 2 3 4 5 9

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo