Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.
Představení dopravce
Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.
Přehled služeb
Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.
Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.
Sledování zásilek
Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky pro e-shopy
- Často kladené otázky pro příjemce zásilek
- Informace pro příjemce zásilek
- Informace pro e-shopy
- Informace pro partnery
- Přepravní služby
- Sledovat zásilku
- Najít pobočku
- Reklamace
Kontakty
- Kontakt
- Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.
jednim slovem tragedie
Hrozné chování.
Nikdy více. Doufám že brzy zmizí s trhu. To co předvádějí jsem ještě nezažila. Zákazník na 1 místě ? zásilka mi nepřijde asi nikdy, ještě že mi eschop vyhověl a poslal ji znovu jinak.
Myslela jsem si, že se komentáři tohoto typu vyhnu, ale v tuhle chvíli už jsem na společnost WeDo, tak naštvaná. Na balík čekám už týden, kdy mi minulý týden v pondělí (3.5.) přišla SMS zpráva, že mezi 12 – 15 hodinou mi budou balík doručovat. Čekala jsem do 17 hodin, než jsem volala na přiložené telefonní číslo, s tím, že mi od kurýra bylo sděleno, že neví jestli to ten den stihne. Hovor byl celkově dost nepříjemný a já měla pocit, že kurýra otravuji. V pondělí balík nepřišel. Čekala jsem do úterý dopoledne, než jsem volala poprvé na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že to kurýr nestihl, ale že dnes už se jim zásilka nevejde do auta, že snad ve středu. Ano, ve středu mi sice přišla SMS zpráva, že mi budou zásilku doručovat, ale nebyl zde uvedený žádný čas, ani v emailu, který SMS zprávu následoval. Znovu jsem tedy volala kurýrovi, kde byl tentokrát milý pán, který mi, ale sdělil, že pro společnost nepracuje a že on mi tedy balík určitě doručovat nebude. Opět jsem volala na linku, kde mi slečna sdělila, že tedy balík je v autě, ale že neví, kdy ho doručí. Načeš mi několikrát přišlo, že je možné platit kartou a pak zase, že není. To vše v 11 hodin dopoledne, kdy člověk při práci z domova nemá možnost řešit, kde by si měl zrovna vybrat. Zásilku tedy nepřivezli ani ve středu. Ve středu jsem kontaktovala přímo Mall.cz, kdy mi bylo slíbeno, že to všechno zaurgují a balík mi doručí nejdéle v pátek, nestalo se tak. V sobotu ve 2 hodiny odpoledne, kdy člověk určitě nesedí doma, mi volala neznámé číslo, že pro mě má balík. Bez jakéhokoliv upozornění, že mi ho budou doručovat, takže znovu nedoručeno, že mi ho teda přivezou v pondělí.
Dnes je pondělí 10.5. a po hovoru na infolince mi bylo řečeno, že mám vyčkat až mi přijde zpráva jestli se kurýrům dnes náhodou vejde můj balík na který čekám už týden do auta.
Vůbec nechápu, co se to děje. Nikdy dřív jsem neměla s doručením balíků problém, ať už jsem si vybrala jakoukoliv společnost, ale tohle je podle mě výsměch.
To už česká pošta je rychlejší…..
Dopravce vás informuje o každém pohybu balíčku, pokud máte problém, na infolince jsou ochotni vám vše vysvětlit, ale hlavně balíček přijde včas. Hodně lidí zde psalo špatné recenze, tak jsem se docela bál, že budou jenom problémy, ale nakonec vše dopadlo dobře a balíček přišel včas na smluvené místo. Klidně mi sem dejte palce dolů, protože vám to nepřišlo včas, ale za mě tuhle firmu doporučuji a rád ji příště znova využiju.
Tenhle dopravce… to je něco tak příšerného, že už snad nikdy nebudu nadávat na Českou poštu.
Úplná katastrofa. Ve čtvrtek přišel email, že se balík bude doručovat. V pondělí se nic nedělo, po telefonátu na linku jsme se domluvili na doručení ve středu, ve středu opět nic. 2x jsem volala na linku kde mi řekli, že zjistí stav a obratem se ozvou, nikdo se neozval. Dnes ve čtvrtek, týden po oznámení že se zásilka bude doručovat, opět nic. Na lince velice nepříjemná paní, (přiznávám, že když byla ona nepříjemná, tak jsem ani já neměla potřebu na ní být milá). Ale konečně se po nepříjemném rozhovoru, něco pohnulo a balík snad dnes doručí.
Hrůza děs, přes tuto „dopravní službu“ již nikdy více!!! Oznámeno doručení, byla jsem doma i s mužem, nikdo se neozval tak volám 1,2,3,4 samé vytípávání a na 5 pokus „Bingo“ zvedl to arogantní řidič-zásilku nedoručuju já ale kolega, máte špatné číslo atd…. Na vyhledávači mi svítí NIKDO NEPŘÍTOMEN! Přidávám se k záporným komentářům. Nebylo to poprvé, dělají si z lidí akorát blázny. Horší služba než Česká pošta! Bohužel díky tomu bylo uděleno špatné hodnocení Eshopu
Priserna sluzba.. Po nekolikate nedoruceno v casovem rozmezi.. Dovolila jsem si po uplynuti casu pak jit do prace.. Dle hlasu ridice.. Tak jsem rekla kde pracuji mel to po ceste.. Pry uz tam byl na co by tam jezdil znovu ze?.. Automaticky mi to dal do zasilkovny a to si sluzbu platim.. Kdyby tam byl jiny vyber rozhodne bych dala jinou spolecnost.. Tuto sluzbu nikfy vice.. nebylo to poprve