Uloženka by WEDO

Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.

Představení dopravce

Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.

Uloženka by WEDO

Náhled webu Uloženka by WEDO

Přehled služeb

Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.

Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.

Sledování zásilek

Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Přepravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • nižší cena dopravy
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

92 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    jednim slovem tragedie

    Klady: bohužel žádné, NULA
    Zápory: jeden den info o převzeti zasilky, druhy den dopoledne info, ze za hodinu prijedou. ignorovani tel. dohody se zakaznikem nevídana služba na dnesni dobu, NAPOSLEDY
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Hrozné chování.

    Klady: Žádné
    Zápory: Šílené chování . nikdy víc tohle .
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Nikdy více. Doufám že brzy zmizí s trhu. To co předvádějí jsem ještě nezažila. Zákazník na 1 místě ? zásilka mi nepřijde asi nikdy, ještě že mi eschop vyhověl a poslal ji znovu jinak.

  4. Myslela jsem si, že se komentáři tohoto typu vyhnu, ale v tuhle chvíli už jsem na společnost WeDo, tak naštvaná. Na balík čekám už týden, kdy mi minulý týden v pondělí (3.5.) přišla SMS zpráva, že mezi 12 – 15 hodinou mi budou balík doručovat. Čekala jsem do 17 hodin, než jsem volala na přiložené telefonní číslo, s tím, že mi od kurýra bylo sděleno, že neví jestli to ten den stihne. Hovor byl celkově dost nepříjemný a já měla pocit, že kurýra otravuji. V pondělí balík nepřišel. Čekala jsem do úterý dopoledne, než jsem volala poprvé na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že to kurýr nestihl, ale že dnes už se jim zásilka nevejde do auta, že snad ve středu. Ano, ve středu mi sice přišla SMS zpráva, že mi budou zásilku doručovat, ale nebyl zde uvedený žádný čas, ani v emailu, který SMS zprávu následoval. Znovu jsem tedy volala kurýrovi, kde byl tentokrát milý pán, který mi, ale sdělil, že pro společnost nepracuje a že on mi tedy balík určitě doručovat nebude. Opět jsem volala na linku, kde mi slečna sdělila, že tedy balík je v autě, ale že neví, kdy ho doručí. Načeš mi několikrát přišlo, že je možné platit kartou a pak zase, že není. To vše v 11 hodin dopoledne, kdy člověk při práci z domova nemá možnost řešit, kde by si měl zrovna vybrat. Zásilku tedy nepřivezli ani ve středu. Ve středu jsem kontaktovala přímo Mall.cz, kdy mi bylo slíbeno, že to všechno zaurgují a balík mi doručí nejdéle v pátek, nestalo se tak. V sobotu ve 2 hodiny odpoledne, kdy člověk určitě nesedí doma, mi volala neznámé číslo, že pro mě má balík. Bez jakéhokoliv upozornění, že mi ho budou doručovat, takže znovu nedoručeno, že mi ho teda přivezou v pondělí.
    Dnes je pondělí 10.5. a po hovoru na infolince mi bylo řečeno, že mám vyčkat až mi přijde zpráva jestli se kurýrům dnes náhodou vejde můj balík na který čekám už týden do auta.

    Vůbec nechápu, co se to děje. Nikdy dřív jsem neměla s doručením balíků problém, ať už jsem si vybrala jakoukoliv společnost, ale tohle je podle mě výsměch.

  5. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    To už česká pošta je rychlejší…..

    Zápory: neschopnost doručit zásilku
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dopravce vás informuje o každém pohybu balíčku, pokud máte problém, na infolince jsou ochotni vám vše vysvětlit, ale hlavně balíček přijde včas. Hodně lidí zde psalo špatné recenze, tak jsem se docela bál, že budou jenom problémy, ale nakonec vše dopadlo dobře a balíček přišel včas na smluvené místo. Klidně mi sem dejte palce dolů, protože vám to nepřišlo včas, ale za mě tuhle firmu doporučuji a rád ji příště znova využiju.

    Klady: Dopravce komunikuje Balíček přišel včas Příjemný kurýr
    Zápory: Nic
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Tenhle dopravce… to je něco tak příšerného, že už snad nikdy nebudu nadávat na Českou poštu.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Úplná katastrofa. Ve čtvrtek přišel email, že se balík bude doručovat. V pondělí se nic nedělo, po telefonátu na linku jsme se domluvili na doručení ve středu, ve středu opět nic. 2x jsem volala na linku kde mi řekli, že zjistí stav a obratem se ozvou, nikdo se neozval. Dnes ve čtvrtek, týden po oznámení že se zásilka bude doručovat, opět nic. Na lince velice nepříjemná paní, (přiznávám, že když byla ona nepříjemná, tak jsem ani já neměla potřebu na ní být milá). Ale konečně se po nepříjemném rozhovoru, něco pohnulo a balík snad dnes doručí.

    Zápory: Doba doručení Info linka
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Hrůza děs, přes tuto „dopravní službu“ již nikdy více!!! Oznámeno doručení, byla jsem doma i s mužem, nikdo se neozval tak volám 1,2,3,4 samé vytípávání a na 5 pokus „Bingo“ zvedl to arogantní řidič-zásilku nedoručuju já ale kolega, máte špatné číslo atd…. Na vyhledávači mi svítí NIKDO NEPŘÍTOMEN! Přidávám se k záporným komentářům. Nebylo to poprvé, dělají si z lidí akorát blázny. Horší služba než Česká pošta! Bohužel díky tomu bylo uděleno špatné hodnocení Eshopu

  10. Priserna sluzba.. Po nekolikate nedoruceno v casovem rozmezi.. Dovolila jsem si po uplynuti casu pak jit do prace.. Dle hlasu ridice.. Tak jsem rekla kde pracuji mel to po ceste.. Pry uz tam byl na co by tam jezdil znovu ze?.. Automaticky mi to dal do zasilkovny a to si sluzbu platim.. Kdyby tam byl jiny vyber rozhodne bych dala jinou spolecnost.. Tuto sluzbu nikfy vice.. nebylo to poprve

1 2 3 4 5 6 9

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo