Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.
Představení dopravce
Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.
Přehled služeb
Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.
Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.
Sledování zásilek
Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky pro e-shopy
- Často kladené otázky pro příjemce zásilek
- Informace pro příjemce zásilek
- Informace pro e-shopy
- Informace pro partnery
- Přepravní služby
- Sledovat zásilku
- Najít pobočku
- Reklamace
Kontakty
- Kontakt
- Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.
Ačkoli po první zásilce na mě tato společnost dobře nezapůsobila, i přes to jsem si ještě poté 2x objednala a super. Jeden den vyzvednou a druhý den máte zásilku doma. Poprvé mi zásilka též byla doručena ale s komplikacemi.
Nechápu proč si Mall kupuje nejhoršího dopravce v ČR (InTime) a pak provozuje tuto společnost pod názvem WEDO ve stejné katastrofální úrovni.
Ze 3. zásilek nebyla ani jedna doručena v avizovaný čas. Všechny zásilky řešeny přes reklamace. Dopravce nekomunikuje. Na reklamace reaguje výjimečně.
V žádném případě tuto společnost nedoporučuji. Cena neodpovídá kvalitě i kdyby byla služba zdarma (což není).
Doručení mělo být mezi 12-15, nikdo s uvedeným telefonem v emailu se neozve, ani nikdo na moji adresu v tomto čase nepřijede. Zásilku potřebuji a nemám ji:/
Nevím, jestli můj komentář schválí cenzor zdejších recenzí, tak jen stručně. Asi bych měl být spokojený, protože dodání zásilky se zdařilo už napotřetí, přesto budu muset informovat majitele internetového obchodu, kde už léta nakupuji, že pokud nezmění dopravce, budu muset nakupovat jinde. Never more!
Naprostá nespokojenost!!! Služba využita opakovaně a vždy stejná hrůza. Oznámeno doručení 14-17hod. – dodáno v 19:30 a podruhé v 20:30. Kurýr telefon nebere, na zákaznické lince slibují, ale nic neudělají a nakonec lžou. Dopravují mi od společnosti AVON, takže nemůžu dopravce změnit. Nevím, jak dlouho tuto neprofesionalitu dokáži strpět :-(
Přidávám se k ostatním – společnost WE/DO – naprostá hrůza.
WE DO je firma před krachem která přijímá platby ale již nedoručuje!!! Další tunel na lidi tohodle státu v podání umělců Kellnera a Křetínského
Uloženka??? Katastrofa!!! Hrůza! Jejich počítačový systém absolutně nefunkční, kolabující. Člověk si marně myslí, že si po výzvě v pohodě vyzvedne balík a ejhle. Přijdete na pobočku a opět po několikáté zjistíte, že odejdete s prázdnou, protože systém opět zkolaboval. Katastrofa!
Zásilka převzata od obchodníka v pátek odpoledne. V pondělí SMS, že bude doručena mezi 15-15 hod. Doručeno nic nebylo, v úterý podle čísla zásilky zjišťuji, že byla večer vrácena řidičem na depo. Volám řidiči, neustále obsazeno. Píši mail na WEDO, automatická odpověď, že dotazů je mnoho a dostanu odpověď do 48 hodin. Středa, stále nemám zásilku ani žádnou informaci. Od obchodníka, který tuto parodii na přepravce používá, už nikdy nenakoupím (v tomto případě to je Mall.cz). Podle hodnocení na seznam.cz není moje zkušenost ojedinělá.
Dobry den byl sem spokojenej svama.
Dekuji Makovsky.
Čekám na svůj zaplacený nákup, děsí mně to již teď.