Uloženka by WEDO

Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.

Představení dopravce

Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.

Uloženka by WEDO

Náhled webu Uloženka by WEDO

Přehled služeb

Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.

Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.

Sledování zásilek

Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Přepravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • nižší cena dopravy
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

92 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Naprosto příšerná společnost, nikdy víc. U Alzy si člověk připlatí za rychlé doručení na daný termín a oni co?žádné volání žádná SMS, že se balík spozdí o několik dní! 100%nespokojenost, poprvé vezou balík a doufám, že na posled. Doposud jsem o této společnosti neslyšel a už vím proč ?

    Klady: Žádný
    Zápory: Psala jsem víš, prostě nejhorší doručovací společnost
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Velký špatný

  3. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Neochota reklamacniho oddeleni resit společnosti we do zpusobeny problem. Nedoporucuji prepravni spolecnost. Protoze nebyl prijat telef. hovor nebyl balik dorucovan a byl rovnou dan navydejni misto. Spolecnost fnuka ze toho ma moc a tak pridelava starosti zakaznikum i když si sluzbu zaplati,

    Klady: Původní termin doruceni
    Zápory: -Neochota resit vzniklou situaci-reklamační oddeleni -Nesplnemi zaplacene sluzby
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Už nikdy nebudu chtít něco doručit přes tuto službu. Kurýr prozvoní, počká minutku před domem a pokud nedorazíte během chvilky, odjíždí. Následně balíček pošle zpátky na Depo, kde si ho musíte vyzvednout sami, jinak balíček propadá. Což je také velmi složité, jelikož Vám to nikdo nikde nezvedá.

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Čekám víc, než měsíc na dodání. Objednáno 17.11. a do dnes zásilku nemám. Už mi stihli zásilku ztratit a změnit adresu výdejny. Na infolince mě neustále prosí o trpělivost. Operátoři jsou zmatení a nechápou, kde moje zásilka je a proč ji nedoručí. Když nepomohly telefony, napsala jsem mail. Přišla mi fádní odpověď, kde se sice omlouvají a opět prosí o trpělivost… Ano, já své malé neteři vysvětlím, ať je trpělivá, že Ježíšek se letos s dárkem někde zdržel.

    Zápory: Rychlost dodání Neochota Zmatky
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jsem naprosto nespokojená s jejich „službou“. Dvakrát mi údajně doručovali zásilku, ale ani jednou i nepřišla zpráva. Již nikdy více.

    Klady: nic mě nenapadá
    Zápory: Absolutně nejhorší dopravce na trhu Neskutečně dlouhá doba dodání Kurýři vůbec neoznamují doručení zásilky Dlouhé čekání na spojení na zákaznickou linku
    Přínosný(4) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. Tovar skladem jsem objednal 7.12., aby byl na 100% doručený do Vánoc. 8.12. byl expedován.
    10.12. uložili zásilku v depu, s tím, že je odběrné místo plné.
    Dnes, 7 dní poté, je zásilka pořád v depu.
    Zásilku mi nikdo neumožnil přesměrovat, neinformoval mě o situaci e-mailem ani telefonicky a taktéž mi neumožnil zásilku vyzvednou přímo v depu.
    10 (možná nakonec 12, 14, 16) dní netrvá doručení ani z USA, ne to 90km z Teplic do Prahy – ovšem pokud nevyužijete služby společnosti WEDO.
    Jako bonus telefonická podpora, na kterou se prakticky nedá dovolat.
    Příšerné, již nikdy více.

  8. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Chápu pozdní dodání, to nebyla vina dopravce ale e-shopu a jeste se s tim dalo počítat. „Skladem u dodavatele, dodáme do 1-3 týdnů“ se nakonec protáhlo na pět týdnů.

    Skutečný problém je v tom že když je zásilka k vyzvednutí do určitého data, odjakživa to znamená do toho data včetně.
    K vyzvednutí do 27. 11. 2020 bez udání přesného času expirace zasilky přece neznamená, že v jednu hodinu ráno 27. 11. vám pošlou sms že zásilka na vydejnim místě expirovala. A když tam po otevření vyjdejniho mista přijdete tak vám ji odmitnou vydat.

    Samozřejmě by to bylo v pořádku kdyby expirace zásilky byla už úvodem určená jako 27. 11. v 0:00. Ale tak to nebylo!

    Klady: Žádné
    Zápory: Posílají zásilku zpět z vydejniho místa v poslední den kdy vám ji správně mají ještě dodat.
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Nejsou schopni doručit zásilku na čas

  10. UZ NIKDY!!! Tohle neni ani mozny, objednal jsem dulezite zbozi (rozmer jako dopis, vaha 200g) v utery z Liberec do Prahy, mel jsem zkusenost z AlzaBox a napadlo me ze kdyz to nebude domu ale do ulozenky tak to bude fakt rychle protoze dopravce nebude resit individualni rozvoz, osudny omyl!!! Dalsi tyden v pondeli musim volat jen aby dozvedel ze firma tvrde pracovala na doruceni baliku skoro tyden, kazdy den prevoz do nejekeho depa a musim jeste chvilicku pockat az ta karavana velbloudu ten balicek nakonec priveze na sortovaci depo v Praze!

    Baliky z posranneho aliexpressu mam na poste max za tyden a to leti pres pul zeme…

1 5 6 7 8 9

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo