Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.
Představení dopravce
Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.
Přehled služeb
Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.
Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.
Sledování zásilek
Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky pro e-shopy
- Často kladené otázky pro příjemce zásilek
- Informace pro příjemce zásilek
- Informace pro e-shopy
- Informace pro partnery
- Přepravní služby
- Sledovat zásilku
- Najít pobočku
- Reklamace
Kontakty
- Kontakt
- Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.
Doručení z Číny je rychlejší a údaje ze sledování zásilky jsou pravdivé.Již nikdy více…
Rád bych tuto společnost hodnotil kladně jako jsem to dělal u jiných přepravců, jenže prozatím nemám důvod takové hodnocení napsat. Tito takzvaní přepravci se v úvodu rozepisují jak jsou perfektně sehraní a s jejich logistikou se nemůže jen tak někdo srovnávat. Tak toto je naprostá pravda, jelikož tato přepravní společnost nemá s touto činností vůbec nic společného.
Já osobně jsem očekával zásilku a po týdnu kdy ležela u zmiňovaného přepravce v Depu jsem dostal smsku, že mi bude doručena mezi 12 a 15 hodinou. Když už bylo 16.30 snažil jsem se dovolat na přiložené tel.číslo.
Po cca pěti pokusech dovolat se řidiči jsem neuspěl. Vždy když to začlo vyzvánět hovor byl ze strany řidiče ukončen. Hlásilo mi to, že volaný hovor nepřijímá. Při šestém vytočení čísla mi prišla sms ,, zavolám později “
Super řekl jsem si a čekal dál.
V 17.50 hod jsem se rozhodl zavolat na centrálu přepravce a po 7 minutách klikání na určitá čísla mi zvedla telefon nějaká hodně nesympatická a dost protivná paní. Ke konci hovoru už byla i dost arogantní. Vážně, od této společnosti ruce pryč. A když si budu zase někdy něco objednávat v první řadě si zjistím jakého mají přepravce.
WEDO už vážně NIKDY!!!!!!!
Společnost, která nemá mezi přepravci co dělat. Je to vážně odpad!!!!!!!!
Absolutní !NESPOKOJENOST! týden jsem čekala na doručení balíčku. Každý den jsem volala na depo, kdy bude balíček doručen a pokaždý mi řekli něco jinýho. Kurýrovi jsem se nemohla dovolat a nakonec si vypnul telefon. I přesto, že jsem měla balíček psaný na svoje jméno domů, přišel na výdejní místo, který jsem si nesjednávala.. Nechápu… Nespokojenost.
Už NIKDY!!
Tato doručovací služba už nikdy!!!!! Balíček leží na depu a na infolince velice “ochotná” paní. Balíček opravdu potřebuji, proto jsem se snažila pokusit o osobní vyzvednutí i když to mám daleko, ale ani to nevyšlo. HRŮZA!!!???
Napsal jsem zde komentář, proč ho nezveřejníte?? Pokud se zde neobjeví, znevěrohodním váš web všude, kde jen to bude možné, jasný?
Dobrý den Karle, Váš komentář nebyl schválený pravděpodobně kvůli vulgárním výrazům. Všechny ostatní komentáře jsou schvalovány. U formuláře je jasně napsáno: „Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou.“ Nechceme tady mít přehlídku vulgarit. Děkuji za pochopení.
No ono je dost těžké vyjádřit se k této parodii na přepravní společnost bez vulgarit :-(.
Bohuzel zasilku mam smerovanou na Ulozenku ale jiz tyden cekam na dopravu zasilky na jejich smluvni vydejni misto a neda se zjistit co se deje a kdy a zda to vubec dorazi. Na trasovani zasilky od stredy 2/12 nezmeneny stav a nereaguji. Hrozna bezdnadej. Urcite nedoporucuji.
Naprostá katastrofa, absolutně nejhorší dopravce na trhu! Varuji před touto společností, těžko se shledáte se svou zásilkou! Kurýr se ani neobtěžoval zavolat a vrátil zásilku na depo. Poté, co jsem se druhý den pokoušela 30 min. volat na zákaznickou linku,abych požádala raději o uložení zásilky v Uložence, mi bylo sděleno, že tam zásilka druhý den bude. Nebyla – ani druhý, ani třetí den. Znovu jsem cca 25 min. čekala na spojení s operátorem a chtěla vědět, proč je zásilka opět vrácena na depo z důvodu, že se kurýrovi se mnou nepodařilo spojit. Taky proč by se spojoval, když měla být zásilka v Uložence. Celkem slušná slečna na lince konstatovala, že je 2x chyba na jejich straně (jednou to kurýr nestihl, podruhé se mu rozbilo auto), tak hned prý zadává požadavek, aby ještě dnes dopravili zásilku do Uloženky. Podle sledování zásilek ji kurýr naložil a za 20 min.zase vrátil do depa! A zákaznická linka? Prý tehnická chyba a hned zadávám požadavek a po neděli bude zásilka v Uložence! Nevěřím a vzdávám to. Už nikdy více WEDO! Výmluvy, výmluvy a nic! Nechápu eshopy, že neukončí smlouvy!
Nespokojenost se službou v celém rozsahu .Zase jeden zbytečný dopravce. Za mě rozhodně nedoporučuji…
Stále čekám na odpověď a na balíček. Absolutně nechápu e-shop, který s tímto dopravcem spolupracuje. Čekám už týden. Včera přišla sms , že se bude dorucovat okolo 12-15h. a nic ani po 15hod. Na telefon , sms nebo e-mail nikdo nereaguje.