Uloženka by WEDO

Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.

Představení dopravce

Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.

Uloženka by WEDO

Náhled webu Uloženka by WEDO

Přehled služeb

Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.

Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.

Sledování zásilek

Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Přepravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • nižší cena dopravy
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

92 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    40

    Jeden den nejsem doma když mu řeknu další den tak čekám dalších 4 dni že prý nemá cestu jsem

    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. V životě už nikdy víc! NIKDY!!!!!!! Nemá ani smysl se tu rozčilovat rozepisováním. Prostě KATASTROFA a doplácí na tom jen prodejci, kteří využívají jejich služeb!!!!!!

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednáno zboží u MALL.CZ, dopravce WEDO. Jedním slovem KATASTROFA !!!!! Stále čekám na doručení, které už bylo 2x oznámeno ale zatím nedoručeno. Zákaznická linka na WEDO úplně zbytečná, protože se tam nedovoláte a kurýr telefon nebere. Nechápu jak může MALL.CZ využívat služby takovéto přepravní společnosti, která se nedá nazvat slušným slovem. Takovými službami si solidní eshop likviduje zákazníky, já tam už nikdy více nenakoupím. Pokud si nechcete zvýšit adrenalin a pochucat nervy tak se určitě tomuto dopravci vyhněte obloukem. Vážně HNUS VELEBNOSTI !!!

    Klady: absolutně ŽÁDNÝ
    Zápory: úplně VŠE
    Přínosný(14) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Poslední objednaný balík, který měl být doručen 5. nebo 6.11. byl doručen 20.11. I z Aliexpressu mi přišli balíčky kolikrát dříve.

    Klady: Nižší dopravní cena
    Zápory: Hodně dlouhé dodací termíny.
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Jaroslav Prokeš 19.11.2020 v 5:36

    Ráno přišla sms o doručení balíku v rozmezí 14-17.00, kde bylo uvedeno číslo zásilky a kontakt na řidiče. Nechápu proč je uveden, když mám větší šanci na jackpot ve sportce, než se mu dovolat. Na infolince mě překvapila reakce operátora, že telefonáty neberou, mají toho hodně a čas doručení bude trvat déle. Úplně v klidu. Jo všechno
    pochopím, jsme lidí, ale trochu komunikace by neškodilo. No je 19.00 vzdávám to. Nechcete dělat něco jiného než přepravní společnost ? Tohle Vám nejde.

  6. Řidič standardně nebere telefon. Balíky nejsou doručovány včas a při žádosti o osobní odběr na depu tvrá příprava balíku i 6 hodin. Párkrát balík nebyl připraven ani ten samý den, kdy jsem o osobní odběr zažádal. Slečny na helplince se sice snaží konejšit, ale to je málo. Omluva: máme toho hodně. Já když nestíhám, tak si nové zakázky nenabírám.

  7. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Příšerné, ale opravdu příšerné chování řidiče. V životě jsem nezažila něco takového. Arogance a ignorance. Bez zadání důvodu, než jsem se začala bránit jeho chování, byla jsem slušná a milá. Nadále pak jsem byla slušná, milá už moc ne. Zaslána oficiální stížnost na společnost We/do i na e-shop, ze kterého už objednávat určitě nebudu, protože služeb tohoto dopravce opravdu už nikdy využívat nechci,takže i jméno prodejce bylo poškozeno.

    Zápory: Šílená arogance!!!!!!!!!!!!!! Jestli si myslíte, že na vás byl kdy nějaký řidič protivný, nepřejte si zažít tohle..
    Přínosný(10) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 5x voláno řidiči,nebere telefon.Doručení mělo být mezi 12-15hod.Po 15 hod jsem se dovolala,velice napříjemný rozhovor.
    Na zákaznické lince nic neřeší.Řeknou,že dostanete další termín a pokud Vám nevyhovuje,máte se spojit s řidičem.
    U žádné přepravní společnosti jsem se s takovým jednáním nesetkala.

1 7 8 9

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo