Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.
Představení dopravce
Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.
Přehled služeb
Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.
Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.
Sledování zásilek
Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky pro e-shopy
- Často kladené otázky pro příjemce zásilek
- Informace pro příjemce zásilek
- Informace pro e-shopy
- Informace pro partnery
- Přepravní služby
- Sledovat zásilku
- Najít pobočku
- Reklamace
Kontakty
- Kontakt
- Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.
Jeden den nejsem doma když mu řeknu další den tak čekám dalších 4 dni že prý nemá cestu jsem
V životě už nikdy víc! NIKDY!!!!!!! Nemá ani smysl se tu rozčilovat rozepisováním. Prostě KATASTROFA a doplácí na tom jen prodejci, kteří využívají jejich služeb!!!!!!
Objednáno zboží u MALL.CZ, dopravce WEDO. Jedním slovem KATASTROFA !!!!! Stále čekám na doručení, které už bylo 2x oznámeno ale zatím nedoručeno. Zákaznická linka na WEDO úplně zbytečná, protože se tam nedovoláte a kurýr telefon nebere. Nechápu jak může MALL.CZ využívat služby takovéto přepravní společnosti, která se nedá nazvat slušným slovem. Takovými službami si solidní eshop likviduje zákazníky, já tam už nikdy více nenakoupím. Pokud si nechcete zvýšit adrenalin a pochucat nervy tak se určitě tomuto dopravci vyhněte obloukem. Vážně HNUS VELEBNOSTI !!!
Poslední objednaný balík, který měl být doručen 5. nebo 6.11. byl doručen 20.11. I z Aliexpressu mi přišli balíčky kolikrát dříve.
Ráno přišla sms o doručení balíku v rozmezí 14-17.00, kde bylo uvedeno číslo zásilky a kontakt na řidiče. Nechápu proč je uveden, když mám větší šanci na jackpot ve sportce, než se mu dovolat. Na infolince mě překvapila reakce operátora, že telefonáty neberou, mají toho hodně a čas doručení bude trvat déle. Úplně v klidu. Jo všechno
pochopím, jsme lidí, ale trochu komunikace by neškodilo. No je 19.00 vzdávám to. Nechcete dělat něco jiného než přepravní společnost ? Tohle Vám nejde.
Řidič standardně nebere telefon. Balíky nejsou doručovány včas a při žádosti o osobní odběr na depu tvrá příprava balíku i 6 hodin. Párkrát balík nebyl připraven ani ten samý den, kdy jsem o osobní odběr zažádal. Slečny na helplince se sice snaží konejšit, ale to je málo. Omluva: máme toho hodně. Já když nestíhám, tak si nové zakázky nenabírám.
Příšerné, ale opravdu příšerné chování řidiče. V životě jsem nezažila něco takového. Arogance a ignorance. Bez zadání důvodu, než jsem se začala bránit jeho chování, byla jsem slušná a milá. Nadále pak jsem byla slušná, milá už moc ne. Zaslána oficiální stížnost na společnost We/do i na e-shop, ze kterého už objednávat určitě nebudu, protože služeb tohoto dopravce opravdu už nikdy využívat nechci,takže i jméno prodejce bylo poškozeno.
5x voláno řidiči,nebere telefon.Doručení mělo být mezi 12-15hod.Po 15 hod jsem se dovolala,velice napříjemný rozhovor.
Na zákaznické lince nic neřeší.Řeknou,že dostanete další termín a pokud Vám nevyhovuje,máte se spojit s řidičem.
U žádné přepravní společnosti jsem se s takovým jednáním nesetkala.