United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice
Příšerný dopravce. V systému nahlášeno, že 21.1.2021 má dorazit zásilka. Kurýr volá o den dříve, abych mu potvrdil, že budu doma a následný den dopravce neodešle balík a při zavolání kurýrovi taky netuší co se děje. Systém naprosto nefunkční, hlásí, že je chybějící nebo chybně zadaná adresa a není způsob jak ji změnit než kontaktem zákaznické podpory. Načež zákaznická podpora po zkontaktování e-mailem nastaví stejnou adresu a posune odeslání o den později. Po dalších 10 nepříjemných minutách s operátorem na zákaznické lince, kdy mi není vysvětleno, kde udělali na skladě chybu a bez jakékoliv domluvy jsem si zbytečně vzal den volna v práci aby mi nebylo nic odesláno. Nedoporučuji. Nespolehlivý a neochotný dopravce, nefunkční a nepříjemná zákaznická podpora.
Dobrý den, bohužel s touto službou UPS mám jen špatné zkušenosti, smůla byla, že jsem si nemohla vybrat za doby korony jiného dopravce. Nespolehliví, dvakrát mi nedoručíli v termínu, navíc v prvním případě bez upozornění, dal zboží do tabáku v centru Brna, ne na místo doručení, nyní opét čekám, co bude s mým zaplaceným zbožím. Již nikdy tuto službu nevyužiji
Po zkušenost s jinými dopravními společnostmi bych nikdy po konkrétním „doručovateli“ nechtěla, aby mi zásilku v zimním období donesl až domů ke dveřím, jelikož nebydlím přímo u silnice. Potom, co dnes zazvonil zvonek a za dveřmi stála paní s krabicí, jsem byla opravdu hodně mile překvapena.
Na balíček čekám od listopadu. Špatná a nic neříkající aktualizace stavu doručení. Např. v dopravě a různé. Balíček měl být doručen 14.1.
Přepis hovoru se zákaznickou linkou ilustruje moji zkušenost poměrně dobře.
Já: „Dobý den. Po neúspěšném pokusu doručení v pátek, kdy mi váš kurýr nedal vědět, že mi něco veze a že mou adresu nemůže najít, jsme se s vašim kolegou na infolince dohodli na změně adresy. Chtěl bych se jen ujistit, jestli se tato změna povedla a kam řidič zásilku dnes poveze.“
Operátorka: „To nám sytém nedovoluje zjistit. Mám tu jen, že to naložil do auta.“
Úplně stejná zkušenost. Řidič to nemůže najít, ale telefon nezvedne, raději zásilku odveze zpět na depo a ty zákazníku pátrej
Byl nám poslán balíček z amazonu. Kurýr 18.12. nevolal, nic mi nepřišlo. Z amazonu psali, že nám balíček znovu pošlou 28.12. byli jsme doma celý den a nic. Koukala jsem na trasování zásilky, kde bylo psané, že 18.12. byl balíček doručen do schránky.. jenže se velikostně určitě nevešel do schránky. Dnes 5.1. po týdenní reklamaci nám bylo sděleno, že balíček kurýr nechal položený na poštovní schránce (v panelovém domě).. takže jsme vůbec nevěděli, že nám byl odevzdán a nejspíš nám to někdo ze sousedů ukradl… Nechápu logiku toho, že někde nechám jen tak ležet balíček na společných schránkách…
Dobrý den, sleduji všechny recenze a mám stejnou zkušenost. Balík do ciziny pro dceru nedorazil. Dělají si s našimi zásilkami co chtějí. Je třeba podat hromadnou žalobu. Prosím, připojte se.
než tak učiníte, přečtěte si přepravní podmínky ✌️abyste zbytečně nevyhodilamdalší peníze ??♂️
Není možné kontaktovat řidiče a ani po slibu operátora řidič nekontaktuje vás. Doručení je v daný den, nevíte ani přibližnou hodinu. Zanechání balíčku na úschovně musíte hledat na stránkách, žádná sms s kódem, musíte pátrat, jak vám váš zaplacený balíček vlastně vydají. U eshopů nabízejících UPS už nakupovat nebudu, to je rychlejší sednout do auta a zajet si pro zboží sám
Úplně stejná zkušenost, v momentě, kdy je člověk doma celý den, se nepodaří zásilku doručit???? Navíc je pátek, nikdo ani nedá vědět, že je balíček automaticky uložen ve sběrně, která má, světe div se, celý víkend i v pondělí zavřeno. Naprostá tragédie, přes UPC už nikdy víc.
Prvý krát v živote som použil službu UPS. Pokiaľ chcete sa domôcť svojich práv, musíte podať žalobu na súd a vymáhať škodu. Samozrejme že zásielka nebola doručená. Zmizla. Stratila sa po ceste. Bodaj by sa nestratila , bodaj by nezmizla , keď na obale balíku je o obsahu všetko napísané. Žiadna ochrana dát, podľa EU zákona o ochrane dát. To ako keď dáte pre zlodeja recept, kadiaľ ma vojsť do subjektu, ktorý chce vykradnúť. Naproti tomu DPD je spoľahlivá služba, ktorú využívam už naozaj dlho. UPS prvý a posledný krát. Oželel som tablet a telefón , ale už nikdy takejto organizácii nedám šancu ma okradnúť.
Kurýr nedal informaci o doručení, přestože jsem doma čekala celý den, přišel mi email, že první pokus doručení není úspěšný. Snažím se volat na podporu, volané číslo neexistuje.
Naprosta katastrofa!!!!
Lezim doma v horeckach, netuse, zje mi vubec neco dorucovano. Rano me zvbudí nezname cislo, omylem jsem ho vytipla. Odpoledne cislo vola zase, kdyz jsem ho zvedla, prvni co slysim je jak to ze jsem ho vytipla a jak jsem si dovolila mu nezavolat na zpet. Tak jsem se zeptala kdo je a co po me chce. Az pak jsem se dozvedela, ze je to ridic UPS a neco mi veze a znova mi nadal, jak jsem si to mohla dovolit vytipnout. Omluvila jsem se, ze jsem to neudelala naschval, ze jsem nemocna a jsem vubec rada, ze ziju. Nepomohlo, ridic opet zacal byt odporny, tak jsem mu rekla, ze opravdu nemam naladu na blbe kecy. Naces mi oznamil, ze mi balicek nedoruci. Ze si ho mam vyzvednout na vydejnim miste. Neprislo zadne oznameni, jestli je balicek uz ulozen, nic.
poprvé a naposled co mi něco doručovali.. už i s ČP mám lepší zkušenosti