United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice
Prvotní mail jsem dostal s termínem dodání na středu, později byl termín upraven na čtvrtek.Když jsem zavolal na podporu, tak mi bylo řečeno, že je v adrese udán jen název úřadu na kterém pracuji a telef. číslo a nemohou balík doručovat. Dodat jméno příjemce prý může jen odesílatel. Kontaktoval jsem tedy odesílatele, který mi sdělil, že mé jméno k odeslání uvedl. Balíku jsem se nakonec dočkal až v pondělí. K mému překvapení na něm byla adresa uvedena celkem 2x a vždy se jménem…
Taky připojuji silně negativní jednání této firmy. V oznamovacím mailu doručení pozdě odpoledne a v 11 koukám na sledování zásilky a tam je „Proveden pokus o doručení“ A teď ta drzost: Zmeškali jsme vás!!! Další doručení bude v další pracovní den. Byl jsem před domem v uvedený čas doručení , žádné UPS auto tady nebylo. Tak se na to pan kurýr vybodl a ani se neobtěžoval sem zajet. Naposled co jsem tuto kurýrní službu použil.
Minule jsem touto cestou nenechal na společnosti, především její help desk, suchou nit.
Nyní musím krutě zalajkovat kurýra, který mi doručoval balík z Irska 21.12.
Zavolal, profesionálně komunikoval, a protože nebylo v perimetru bydliště vhodné výdejní místo, vyřešil změnu doručení ihned sám do zaměstnání na druhý den. Vše klaplo!
Za mne top proklientský service, hodnocení A+++ . Díky, držím palce
Komentuji řešení ve městě Brně a dnešní hovor s operátorem. Povrchní typ, který snad čeká na vyhazov, takové jednání jsem nedal za x-let. Byl jsem dříve upozorněn Apple providerem na takovou komunikaci, ale uniká mi „nahrávání“ komunikace potažmo její vyhodnocování a další koučink těch typů na hot line. Nebo vůbec nábor takových otrávených podivínů.
Email zašlou s datem plánované předávky, kurýr přijede den předem opačně 2 dny po. Nerozumím workflow, snad až to budu mít naloženo tak následně zasílám poslední notifikaci.
Volá nikdo, telefon uvádím u každého prodejce přes svět.
Typ z infolinky koženě odpovídá ať si zvolím jiného dopravce. Mám nadnárodnímu korporátu vyčinitm, proč zde na infolince UPS v ČR sedí ta vytuněná reklama na to nejhorší, co může zákazník očekávat? Je mi zle jen to logo vidím
U nás na v malebné vesnici v Středočeském kraji mají vrakoviště aut. Je to pěkný humus a dělají si, co chtějí.Priroda a okolí je nezajímá.
Chtěla bych varovat před touto společností, moje zkušenost. Zasílání balíku do Anglie bylo opravdu velmi stresující. Místo slibovaných 5 až 7 dní to trvalo 16 dní a bez jakékoliv omluvy. Celou tu dobu jsem musela telefonovat a dožadovat se řešení problému, které nikdo nechtěl řešit, dokonce hrozilo, že balík pošlou zpátky do ČR. Nakonec mi pomohla jedna slečna, která ale v UPS nepracuje. Opravdu jim bylo úplně jedno, co se s balíkem stane. Vrchol je ten, že mi poslali fakturu za překročení rozměru zásilky z jedné strany o tři cm a z druhé o 8cm, váha stejná, pravděpodobně se balík tíhou a vlhkosti trochu zdeformoval, nebo chyba měření… Částku chtějí zaplatit stejnou, jako byla celková cena zaslání balíku (přes 2000Kč).Takže oni termín dodržet nemusí, ale pár centimetrů řeší úhradou celé ceny zaslání balíku….
Nejhorší z nejhorších. Datum dodání? Nevíme. Doma teda čekáte, zjistí že mají neúplnou adresu? Jako vážně? To si toho nevšimli dříve? Takže drahý balíček na který čekáte x dní zase vezou zpátky. Když se teda někam dovoláte řeknou vám, že ho zkusí doručit až po víkendu. Zkusí? Nemám slov. Číslo na kurýra nemají, vyzvednout osobně v jejich skladu to nejde. Zvolit čas si nejde, vlastně nic nejde. Výborný za ty prachy. Budu teda čekat až se někdo po víkendu uráčí mi balíček dovézt, snad bude dobrá konstelace hvězd, aby to vyšlo.
Naprosto nespolehlivá firma, balík ležel bez důvodu mnoho dní na jednom místě v doručovacím centru a oni doručení každý den přesouvají na pozdější datum, nedá se zjistit proč. Zaměstnanci na centrále jsou neochotní a arogantní. UPS už nikdy více!
Dobrý den,
Váš kurýr měl doručit balík na adresu, nedovolal se, tak to dal dozadu za dům.
Byli v tom boty za vysokou hodnotu a v té půlce domu nebydlíme,neměl by vůbec zásilku nechat někde ležet, když se nemůže dovolat a nedozvoní se.
Měli byste s tím něco udělat,ten řidič nemá kloudné proškolení. Zajímalo by mě, co byste dělali,kdyby se boty ztratili!!!
Pracovník na zákaznické podpoře UPS je milý umí všechno omluvit a tím asi končí všechny klady UPS.
– zjišťování zásilky kde je – akt zoufalství (pravděpodobně Vás chtějí dotlačit k akceptaci dokumentu v kterém se zříkáte všech svých práv včetně možnosti žalování firmy, protože sledování zásilky bez akceptace tohoto úpisu je téměř nemožné)
– nemáte šanci na získání telefonního kontaktu na kurýra a termín doručení se různě posouvá a pak Vám přijde SMS s textem „GROUP plánovaný balík 10/10/2023. Zašlete sms STOP pro ukončení“. Co si pod tím představit? Nakonec celý den čekáte a modlíte se, že je to ten správný den doručení. 10 minut před doručením vám někdo lámanou češtinou a arabským přízvukem zavolá, že nemůže najít vaši adresu a tak ho, pokud zásilku chcete musíte navigovat po telefonu. Při předání zásilky první o co kurýrovi jde jsou peníze, ale doklad nedostanete, prý je v balíku, ale po rozbalení zjistíte že tam je jen cár papíru, neorazítkovaný nepodepsaný, žádal jsem doklad i na reklamacích, ale stále se nic neděje.
– zaplatíte UPS provizi 350,- Kč a ani nevíte za co – nic pro vás neudělala, kromě naúčtování dalších poplatků a „DPH za své služby“ a DPH za přepravovaného zboží ze zahraničí u kterého jste již DPH jednou zaplatili. Výmluvou je, prodejce pochybil a nezadal kód IOSS, ale žádný důkaz, že tomu tak je zásadně nepředkládají – prodejce mi poslal doklad, že nepochybil a DPH zaúčtoval. Tak přemýšlím kdo mě vlastně okradl?
Nedoručili zaplacený balík
Stává se to prý
nechte si objednávky posílat přes jiné možnosti
Podpora vlídná, to je jediný co můžu pochválit
Ale znovu už přes ně ne!