WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 411 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofa!Balík jsem si nechala poslat vzhledem k velikosti na adresu,neb neřídím,měli doručit 12-15h,volal v půl 12,že tam za chvíli bude…prosila jsem,ať dá balík k sousedúm,že budu doma na 12h.jak mi avizoval…odmítl,že to budu mít na výdejním místě,které mám cca 2.5km daleko!Hnus a nikdy více!!!

    Klady: Nic!
    Zápory: Arogance,nedodrzeni času a neochota vylézt z auta a zazvonit na sousedy!!!WEDO NIKDY VÍCE!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nechápu, jak může e-shop Alza spolupracovat s tak katastrofální dopravní službou, která má na Firmy.cz hodnocení 1/5. 🚨📦

    Čekat týdny na zásilku z Prahy je naprosto absurdní. Rychlejší by bylo poslat si balík holubí poštou nebo lodí z Číny. 😡

    Klady: nic
    Zápory: ❌ Extrémně pomalé doručení – zásilka z Prahy putuje týdny, přitom bych si ji mohl dojít vyzvednout pěšky. ❌ Žádná komunikace – kurýr i zákaznická podpora mlčí jako hrob, na e-maily a telefonáty nereagují. ❌ Špatné hodnocení – na Firmy.cz mají 1/5, což očividně odpovídá realitě. ❌ Nespolehlivost – balík má přijít v pondělí? Možná dorazí za dva týdny. Možná nikdy. Kdo ví?
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Nedoporučuji ! to že přijde zásilka déle mi nevadí, ale to že ji dají do jiného města to už chce jiné koule ! na infolince sděleno, že nebylo možné vložit jinam…aha :D

  4. Absolutně nejhorší společnost!!!Ani po třech dnech mi nejsou schopni říct co je se zásilka…..Operátoři silná negramotnost!!!

  5. S doručením na adresu mám velmi špatnou zkušenost. Přišlo oznámení že převzali balík do přepravy. V den předpokládaného doručení koukám v aplikaci jestli se něco změnilo a tam ani zmínka. Tak patram přímo na stránkách a že prý se zásilka vrací zpět dodavateli…za pár hodin na to że mají můj balík a že ho doručí. V den předpokládaného doručení stejný scénář… Tak volám odesílateli co se děje, a že to v depu někde muselo spadnout. A že bohužel se to při doručování do mého města stává celkem často. Tak volám přímo na wedo. Paní obviňovala odesílatele za špatné zabalení a že musím jít stěžovat tam…. Poprosila jsem paní jestli by šlo změnit dodací adresu…že prý bez problémů, nechala jsem to změnit na adresu do práce.. Adresu jsme změnili. V den doručení přišla SMS že dostanu balík. Jdu do práce a před barákem kurýr. Ptám se proč to doručuje ke mě domů když mi paní u nich změnila adresu na tu do práce. Kurýr jen koukne do toho svýho zařízení a konstatuje že mám pravdu….

  6. Dobrý den.25.3.2025 mně přišla SMS že mi přivezou objednané zaplacené zboží.Ale když mi volali tak jsem telefon neslyšel ale hned jak jsem nato přišel asi tak po 10-15 minutách jsem volal řidičovi na zpět ale ten mi po několika volaní mi to nebral.Pak my přišla SMS,že objednané zboží bude na prodejně Foxlinku.Ale nepochopil jsem když mám zaplacenou službu domu proč si proto musím jezdit několik kilometrů.Proto jsem rozhodnutej,že na Alze už objednávat nebudu.Děkuji s pozdravem Peca Petr

  7. Strašná služba, člověk aby seděl celý odpoledne doma a čekal na balíček i hodinu po čase doručení.Kdyz někdo napíše 14-17 tak to má dodržet,a né doručit v 18 hodin a bez omluvy.

  8. Reply
    Alena Fürbacherová 3.3.2025 v 11:38

    3.3 WEDO-nespolehlivá společnost 27.2.ráno v 7.50. mi poslali SMS,že budou doručovat balík v 10 hod.Nebylo možné,abych byla doma,kurýr měl vypnutý mobil a ta jejich aplikace je na delší čas.Vrátila jsem se domů,balík nikde a zpráva žádná.Napsala jsem 2 e-maily,nikdo neodpověděl,kurýr dnes opět nedostupný.ńevím ,kde balík je,byl zaplacený,celkem 608 Kč.Mluvila jsem na chatu s jejich pracovníkem,prý mi zavolají,nikdo nevolá.Vytiskla jsem si oznámení o zásilce.A jaký je aktuální stav-zásilku jsme doručili 27.2.a můj zkomolený podpis.Kurýr stále nedostupný.Je to hrůza,tuto společnost si nevybírejte,já už tedy nikdy.Samozřejmě žádám balík,nebo finanční náhradu,fakturu mám a oznámím odesílateli balíku,že bohužel jsem žádný nedostala.

  9. S tak sprostým a arogantním chováním jsem se už dlouho nesetkala. Nikdy více!

  10. Reply
    Soňa Hrubjaková 12.2.2025 v 13:25

    Napíšou vám 3h časové okno, kdy vlastně musíte být doma, neboť nevíte kdy se uráčí přijet a ono beztak meškají. Nakonec bez jediné informace přesunou balík na výdejní místo. Rozměrný balík si domu neobjednávám ze srandy.

1 2 3 132

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo