WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 370 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Dejte si pozor. S přehledem nejhorší doručovací společnost s jakou jsem kdy měla co do činění. Pokaždé je nějaký problém nebo minimálně přijedou o pár hodin později než avizováno, a to nemluvím o Vánocích, kde bych to i pochopila. Já bych si po předchozích zkušenostech radši neobjednala nic než aby mi to doručili Intime / WEDO, bohužel zásilky ze zahraničí jsou z nějakého mně nepochopitelného důvodu předávány právě této společnosti a ještě se nestalo, aby to šlo hladce. Momentálně mají náš balíček od 4.12.2020, kdybych si nezavolala, asi ho vůbec nedoručí, protože na balíku jsou sice všechny doručovací informace, ale na to oni přece proboha nekoukají a čtečka jim to nenačetla. Po mém zavolání 7.12.2020 řekli, že zásilka do konce tohoto týdne dorazí, a dneska 11.12.2020 mi bylo řečeno, nejenom, že zásilku doručit nestihnou, ale že ani nevědí, kde je a jdou po ní vyhlásit pátrání. Byl to dárek od rodiny ze zahraničí a my teď odjíždíme na tři týdny pryč mimo ČR. Šílené.

  2. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zkušenost s InTime byla otřesná. Vnučce dodávala zásilku skládající se ze dvou položek spol. WeDo 14 dní, tak když mi bylo oznámeno odesilatelem, že dopravce bude WeDo, měla jsem oprávněný strach, zvláště po přečtení zdejších recenzí. Musím napsat, že vše bylo perfektní. Zatím mi dodávali celkem 4 zásilky a vše bylo opravdu perfektní. Dodání včas, kurýři ochotní a příjemní, zásilky nepoškozené. Děkuji a přeji více spokojených zákazníků…

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Dne 10. 12. 2020 v 06:01 mi přišel e-mail s informací:

    Je to tady! Vaši zásilku od ABC, číslo 123, referenční číslo 456 jsme převzali k přepravě. Můžete se těšit, její doručení bude probíhat v následujících dnech.

    Čtu v následujících dnech, takže odjíždím z domova.

    V 11:15 mi volá kurýr, že mi veze zásilku. Sdělil jsme mu, že nikdo aktuálně nemůže převzít balíček a ať ho přiveze zítra.
    Na to mi odpověděl, že zítra to určitě nebude a jestli mi ho může nechat u dveří.
    Důrazně jsem ho upozornil, že si nepřeji, aby balíček nechával u dveří či mi ho, jakkoliv nepřímo doručil a že si na počkám na další rozvoz.

    Když jsem se vrátil domu, tak mě velice nemile překvapilo, že balíček leží na zemi (v trávě/blátě) za plotem.
    Ani nebudu domýšlet, jak se tam dostal (Přelezl kurýr plot nebo ho pustil z 1,5metrové výšky na zem?).
    Toto není první negativní zkušenost s WE|DO kurýry.

  4. Maximální spokojenost. Pán doručuje v Praze 6 – Řepích vždy na čas, je ochotný a příjemný. ????????

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    strašné, službu již nevyužiji

    Klady: žádné zásilku jsem nedostala jsem nedostala
    Zápory: nepříjemná doručovatelka - prvně mi vynadá, že neberu telefon (přitom jsem volala obratem zpátky a schránka), že nejsme na zvonku jsem uvedla do poznámky při objednání, že jí společnost nedá není můj problém. Následně jsem dostala vynadáno, že nevím od jaké společnosti mi balíček doručuje (to je divné před Vánoci), balíčky jsem měla mít 2 (druhý se v autě nenašel), takže jsem ani jednu zásilku nedostala. Při hledání druhé zásilky obsah celého automobilu doslova vyházela hrubým stylem před domem, takže NEPŘÍJEMNÁ, S KECAMA, BEZ VÝSLEDKU A HROZÍ POŠKOZENÍ VŠECH DORUČOVANÝCH ZÁSILEK. i kdyby balíček doručovatelka našla nemám zájem, jako obrázek mi bohatě stačilo
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jedním slovem katastrofa.Jen lžou.Tuto společnost nikdy více

    Klady: Bohužel žadne klady
    Zápory: Hrozná komunikace.Balik vůbec nedoručily.Volala jsem několikrat.i dvakrát za sebou poprve mi řekly že zásilka je už naskenovaná připravena k doručeni.Za půl hodiny jsem volala znovu jen ze zvědavosti a řekly mi že baluk nemaji že je v pátrani.Tuto společnost nikdy více!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Objednavala jsem z eshopu, kde jsem dopravce nemohla zvolit. Zasilka byla odeslana 18.11.2020, kdy po tydnu neprislo vubec nic. Nakonec jsem psala na tuto spolecnost, kde mi bylo receno, ze zasilku nemaji. Pri komunikaci s eshopem se ukazalo, ze zasilku predali a ze ji dopravce pravdepodobne ztratil. Predem zaplacenou zasilku stale nemam, prestoze jiz od pondeli ve sledovani zasilek sviti prevzato na depu. Tak snad se zasilky jeste letos dockam. Bohuzel jsem si dopravce vybrat nemohla.

  8. Reply
    Hana Flemmrová 10.12.2020 v 12:15
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Špatně jednání kurýra, nedoruceni zásilky. Po stížnosti na zákaznické lince mělo být zboží dodáno následující den. Následující den nebylo zboží vůbec naloženo. Opět po telefonátu na zákaznickou linku ujištění, že zboží přijde následující den

    Klady: Žádné
    Zápory: Po zkušenosti nemohu doporučit
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Nespokojenost, nikdo nevolal a hlavně problém načíst balíky a předání, nedají avizo o doručení balíku včas až po 21 hodině odeslána SMS o doručení a přitom už balík byl doručen, velká nespokojenost

    Nikdy víc tu to přepravu!!!

  10. Naprosto chápu, že před vánoci v době Covidu mají přepravní služby blázinec a kurýrům to rozhodně nezávidím. Problém je ale v jednání společnosti. Pokud se v trackingu objeví záznam „Doručení pozastaveno – Zásilka nepřevzata rozvozu“ znamená to, že se zásilka nevešla do auta nebo by jí kurýr nestihl daný den doručit. To vše chápu. Volám na infolinku a paní říkám, že situaci chápu, že jen potřebuji znát den kdy zásilku přivezou abych si mohl zorganizovat svojí práci a naplánovat schůzky u zákazníků. Rovnou jsem řekl, že je mě jedno který den, ale že to potřebuji vědět. Paní navrhla hned následující den, že to zaurguje a dopíše k zásilce zprávu o tom, že mě bude možné zastihnout jen následující den. Výsledek? Přeorganizoval jsem si schůzky a zásilka nikde. V trackingu se pouze objevila stejná hláška jako předcházející den. Teprve po této zkušenosti jsem hledal v recenzích a zjistil, že hláška o urgenci na druhý den je v podstatě standard. Stačilo by jednat na rovinu a nedělat z lidí blbce… Jestli mají stejný chaos i v organizaci rozvozů tak je mi líto kurýrů, protože mají auta plná zásilek u nichž nezastihnou příjemce. A to jen díky bordelu…

1 114 115 116 117 118 128

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo