WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Paní na zákaznické lince se možná snažila být přijemná, avšak bylo znát, že potřebuje expedovat hovory značně větší rychlostí než tato společnost expeduje zásilky. Již několikrát se mi stalo, že mi zásilka (nejen od této společnosti) nepřišla včas, ale když se někdo omluví a snaží se zjednat nápravu, pak to v naprosté většině případu omlouvám! ALE pokud mi 1.12. přijde email, že zásilka bude doručena následující (pracovní) den – což je 2.12. a je 4.12. a zásilka nikde – bez jakékoliv komunikace ze strany dopravce – to už je na mě trochu moc. A po hovoru na zákaznickou linku, kde se slečna tónem hlasu „costimasijámámdělat“ snažila situaci napravit tím, že mi tam teda tu urgenci dá, ale stejně to bude až v pondělí – opět bez omluvy, bez snahy cokoliv udělat kromě kliknutí na tlačítko „urgence“ – už nikdy. Když už si budu příště moct vybrat – radši zatracovanou českou poštu.
Poslední, co dodám je to, že chápu, že v měsíci jako je prosinec jsou dopravní služby zahlcené a jen těžko stíhají, ale v dnešní době, aby balík byl doručován týden – když s jinými společnostmi ho i v prosinci mám za den u sebe a ještě s provokativním emailem – zítra vám ho doručíme… No, jak jsem již psala – už nikdy (:
Zásilka přijata 11.11., je 4.12. a stále nic nemám, ani informaci. Aspoň, že už se tato přepravní společnost nejmenuje In Time, protože In Time to opravdu není. Dnes jsem poslala dotaz, zatím bez odpovědi.
dvakrát odložený den dodání, čekám od 10.00 do 13.00, naprosto neschopní kurýři, i Česká pošta funguje daleko lépe, naprosto nedoporučuji
Zásilka měla být dodána na mnou určenou uloženku, kam společnost nebyla 14 dní zásilku dodat. Poté zásilku dodala na úplně jiné výdejní místo bez jakékoliv předchozího upozornění o změně, za které jsem si nezaplatil, což celou situaci jen zkomplikovalo.
Operátorka slíbila po té co byl balíček doručován týden, že následující den dorazí nedorazil. Na balík stále čekám.
Preprava trvala 2 dny.Kuryr mel balik dorucit na adresu.Po celem dni cekani prisla sms z vydejniho mista,ze je pripraveno k vyzvednuti.Nelibi se mi,ze si zaplatim doruceni domu a nakonec si pro nej musim sam dojet bez jakehokoliv drivejsiho upozorneni.Navic bylo baleni poskozeno (dira v krabici 2×3 cm).Toho jsem si bohuzel pri vyzvednuti nevsiml.
Takže jen upravím svoji anabázi…
30/11 – SMS, že se bude doručovat 16-19h. Po 19.hod volám na číslo kurýra opakovaně – nikdo to nebere.
Večer ve sledování status – 30.11.2020 19:36 Zásilka nedoručena – Zmeškáno doručení kurýrem (!
Druhý den volám na infolinku – dle operátorky měla kurýrka poruchu na autě a nemohla tedy dokončit doručení.
Ok, dejme tomu, že tomu budu věřit..
1/12 se nic neděje.
2/12 – SMS že dnes doručíme mezi do 21h. Ve 20:50 volám kurýrce, vzala to napodruhé. Ptám se jí narovinu, jak to vidí, zda to stihne, že ráno ve 4 hodiny vstávám.. Prý moc nestíhá, bude ale u nás kolem 22h a to mi několikrát odpřísáhla.
Ok, tak vydržím.
V 23:20 volám kurýrce – nebere telefon.
V 23:26 změna statusu na online sledování – 2.12.2020 23:26 Doručení odloženo na nový termín dodání
Dnes přišla SMS, že doručení bude 14-17 hod – píšu kurýrce SMS, kde jsem napsala, jak jsem naštvaná díky včerejšku a že tedy očekávám dnešní doručení.
Dorazila.
Vylezla z auta, s cigárem v puse, bez roušky, cigáro típla odhozením na zem na silnici.
Omluvila se mi sice za ten včerejšek, že prý v mojí lokalitě byli v 23h a když začla navolávat lidi, tak že jí už posílali do pr… Hm, nedivím se, ale škoda, že nedala vědět – já vzhůru byla.
Suma sumárum – na facebooku této firmy vše omlouvají Black Friday a blížícími se svátky.
Zajímavé je,že DPD, PPL, Pošta stíhají včas, tento týden mi DPD doručilo 3 balíčky a vše na čas dle SMS.
Další mínus je tedy úroveň kurýrů – v dnešní době vylézt před zákazníka bez roušky a ještě s cigárem v puse, no fuj!
Už nikdy s touhle firmou nechci mít nic společného. Dopředu si budu zjišťovat, s jakou společností eshop doručuje a jakmile tam bude WeDo = šmahem ke konkurenci!
Dopravce InTime,nyní WeDo využívám často.Nikdy nebyl problém,doručení v Borsicich vždy druhý den.Kuryr ochotný,jezdí na čas.Super.
Čekáme na dvě zásilky,doručení mělo být do 24hod.
Už je to 10 dní a stále nic !!!
Zásilka uložená na depu jako „Nedoručitelná z důvodu špatné adresy“. Adresa naprosto platná, chodí na ní stovky zásilek. Prý „Není označen zvonek“. Samozřejmě u vchodu zvonek je a nikdo se na něj neobtěžoval zazvonit. Skoro to vypadá na líné kurýry. A dnes? V trasovacím systému náhle zásilka označená jako dodaná. Samozřejmě nebyla. GRRR!