WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Vše proběhlo v pořádku kurýr příjemný a ochotný. Po těch recenzí co jsem četla jsem měla strach že zásilku neobdržím ale vše opravdu v pořádku. Za mě super ?
Obdržena SMS s časem doručení mezi 10-13, když kurýr nedorazil do 15:30 kontaktovala jsem ho. Řekl mi, ze balík rozhodně nemá na autě a že ho asi omylem „pípl“ na depu a nechal ho tam. Ale ze druhý den mi ho určitě přiveze. Druhý den žádné avízo a v trasování balíku bylo uvedeno, že se mi předchozí den snažil balík doručit, ale nikdo nebyl doma. Jsem na mateřské, jsem pořád doma! Po kontaktování zákaznické služby mi bylo řečeno, že je balík stále na depu. Takže 2 dny pátrám po své zásilce a nijak se neblížím jejímu doručení.Už toho mám dost, tuto službu už nikdy!!!
Dne 19.11.2020 obchod předal zásilku dopravci společnosti Wedo. Po 3 telefonických urgencich do dnešního dne zásilka nebyla doručena a dnes je již 01.12.2020. Zásilku mám zaplacenou a ona nikde! Po dnešní opětovné urgenci jsem se dozvěděla, ze zásilka nebyla ještě připravena ani řidiči.!!!!! Proste lezi na depu a stále čeká!!!!! Wedo už NIKDY FAKT NIKDY!!!!!!
Opravdu jsem se po přečtení recenzí bála. Nakonec vše proběhlo dobře. Doručení přesně v dobu o které jsem byla informována a kurýr byl velmi příjemný.
Mizerná společnost. Balík mi ztratí a ještě si vymýšlí, že mi byl doručen. Nedoporučuji! Je to moje první zkušenost s doručením touto společností a už nikdy více. Stížnost je nicméně v řešení od minulého týdne a čekám na vyjádření. Ale dovolat se na jejich zákaznickou linku je nadlidský výkon. Čekala jsem na spojeni asi 16 minut. No hruza!
We-do nejhorší přepravce jakého znám
Normální dopravce napíše den předem, WeDo napíše až v den doručení, takže nikdo nebyl připraven doma. Výdejní místo žádné nemají. V pondělí mi zavolal kurýr, tak jsme se domluvili, že zásilku doručí další den večer, kdy už někdo bude doma. Celý týden se nikdo neozval, až za týden znovu SMS, že dnes budou balík doroučovat zase ráno.
Kurýr mi navrhl, že nechá balík deset kilometrů daleko na depu. Toto depo se nenachází na žádných mapách, ani na mobilních stránkách najít nejde. Odkaz, který mi přišel odkazuje pouze na hlavní stránku dopravce, kde nejde nic zjistit. Musel jsem tedy stránky otevřít na počítači a až pak jsem nalezl GPS souřadnice. Je to v obrovském skladovém areálu, kde je moho budov, hal, kamionů a dveří, přičemž oni mají na jedněch dveřích malou cedulku. Uprostřed skladu je sbouchaná budka z překližky, kam vás navádějí skladníci. Tam vám balík předají.
Zásilka dle SMS měla dorazit dnes mezi 16-19h. Je skoro 20h, zásilka nikde, kurýr nebere telefon (voláno několikrát)… Opravdu skvělá vizitka… Bohužel eshop s jinou společností nemá spolupráci. Jsem zvědavá, jak se situace bude vyvíjet.
Na webe má WeDo napísané nádherné veci. Až by slza z oka skanula. Ešte som nezažil dopravnú spoločnosť, ktorej by tak záležalo na mojom balíčku!
Zatiaľ som ale smutný. Chápem, že toho majú všetci mrte, ale…
26.11. mi mal medzi 14-17 prísť balík. Nikto neprišiel, nezavolal. Bolo mi z toho smutno, tak som sa podíval na ich web. S prekvapením som tam zistil, že som nebol doma, o čom sa zrejme kuriér dozvedel telepaticky, pretože mi neráčil zavolať. Nemohol samozrejme vedieť, že na hlave nosím 24 hodín denne čiapočku z hliníkovej fólie, ktorá ma chráni pred zlými jaštermi z vesmíru, covidom, ktorý sa šíri z 5G veží a telepatiu ovládajúcimi kuriérmi. Preto som napísal na info@wedo.cz vysvetľujúci mail s úctivým dotazom, čo mám teraz očakávať.
Dostal som upokojujúcu odpoveď, že „Vaši zprávu jsme úspěšně přijali. Začneme na ní pracovat jakmile odbavíme zákazníky, kteří nám napsali před Vámi. Odpověď můžete očekávat do dvou pracovních dnů.“
To ma vskutku potešilo, pretože
1. som vedel, čo očakávať
2. som z toho pochopil, podobné veci rieši mnoho ľudí a ja sa nemusím cítiť tak osamelo,
3. alebo je WeDo láskavé k svoji zamestnancom a nenúti ich robiť tak náročnú prácu, akou je zákaznícka podpora, ktorú beztak nikto nemôže potrebovať – nie sú predsa žiadni We Talk!
Už som bol teda zmierený s tým, že si odbavenie počkám. Na druhý deň, 27.11., We Do prekonalo moje očakávania a poslalo mi SMSku, že mi bude balíček doručovať znova! Tak som sa teda natešil, no márne. Prišiel mi balík na poštu, Rohlík, ale z WeDo sa zase nikto neozval. Len som sa na webe znovu dozvedel, že som údajne zase nebol doma. A to už som si dal zvonenie telefónu na max., aj som každých 5 minút na chvíľu zložil ochrannú čiapočku.
Dneškom ubehli 3 dni od môjho prvého mailu. Chcel som sa hnevať, že WeDo nedodržali sľub, ale potom som si to prečítal znova – jasne píšu, že „Odpověď můžete očekávat do dvou pracovních dnů.“ Čo vôbec neznamená, že ju naozaj dostanem, akurát ju môžem očakávať! Nielenže majú vymakaný branding, ale ešte aj odzbrojujúci copywriting. Klaniam sa.
Prosím vás, keď budete o pol roka zase rebrandovať, lebo vás bude za naprd služby hejtiť pola českého internetu, zvoľte aspoň nejaký úprimnejší názov.
Doručení zásilky (v Brně)proběhlo naprosto bez problémů, doručeno v avizovaném čase, kurýr příjemný a trpělivý (trvalo mi, než jsem došla ke dveřím a stejně čekal kurýr s úsměvem).