WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Objednala jsem si balik a za tri dny prisla zprava ze nasledujici den odesilaji. Dalsi den nic. Koukla jsem na sledovani zasilky a tam ze moje adresa neexistuje a tudiz nebude doruceno. Do prdele bydlim tu tak snad znam svoji adresu a problem s tim ma pouze tahle pofiderni spolecnost. Volala jsem na zakaznickou linku, kde mi slecna presunula doruceni na dalsi den. Dalsi den opet nic. A kdyz jsem tam volala bylo mi oznamebo ze dopravce nemel dost mista v aute. To sakra jezdi na kole nebo co ze nema misto?
Doted balik nemam. Jsem rada ze jsem to dala na dobirku.
Nejhorsi dorucovaci sluzba vubec. A to jsem nadavala na postu. Zlata posta
Objednala jsem si 2x balík přes Wedo a již NIKDY VÍCE,KATASTROFA,DOMLUVA S KURÝREM TĚŽKÝ BOD MRAZU. Zlatá pošta. NEDOPORUČUJI NIKDY!!!!!!!
Dnes
Naprosto otřesné, nikdy jsem se nesetkala s horším dopravcem, zásilku mi odložili celkem třikrát (pokaždé sem si kvůli doručování vzala volno), s tím, že kurýr nestíhá. Na jeden malý balíček jsem tedy čekala přes týden. Na infolince jsou operátoři sice příjemní, nicméně pokaždé dostanete pořadové číslo minimálně 25 a více.
First and hopefully the last experience with this company. The package was handed off a week ago, and when we started looking into the situation it turns out the package has been missing for three days. We called the customer service line, and I can honestly say that this was the worst service I have ever received. Zero interest in my problem, no apology on their behalf, and apparently no way to escalate to a supervisor. Fortunately the vendor from which I purchased is great to deal with and professional, and will send the product again with a different courier service as I don’t believe this company will make any effort to find my lost package, nor attempt to rectify the situation.
Odesílaní emailu s nereálným datem doručení. Po 10ti minutovém čekání na lince kdy je před Vámi 35 lidi a pak Vám dispečer oznámí že zásilka je dva dny na depu, kde neví co s ní. Dopravit zásilku 150km trvá 4 dny. Již nikdy v životě nevyužiju WEDO přepravce.
dnes mi dovezl rozvozce balík a hned po schodech na mě řval, že mu neberu telefon, když mám další pracovní hovor, bohužel nemohu ukončit a věnovat se vyzvánějícímu neznámému číslu…
Mám za to, že rozvozce je placen za předání balíku. Křičel na mě, že mi nic nedá, pokud se budu takto chovat a nebudu brát telefon…přesně slovy, že mě vycvičí. Takové neprofesionální jednání jsem ještě nezažila. Když šel ke zvonku a potkali jsme se, tak mě prvně seřval kvůli telefonu, došel až ke zvonku a bez balíčku, pak ho hledal 2 minuty v autě, místo aby už šel s ním po schodech a když mi balík vydával, tak mě zavolal, ať si jdu pro něj ke brance. Neupravený a naštvaný, protivný, dlouho spolupracuji s In Time teď WE/DO, ale to se mi za 20 let ještě nestalo.
Nikomu nedoporučuji je to děs a hrůza zlatá pošta
Zásilka sice rychle doručena ale komunikace s kurýrem katastrofa… pán zavolal, že je před barákem a že čeká max 2 minuty, jinak zásilku doručí zítra… s malým dítětem a ve čtvrtém patře bez výtahu má člověk co dělat teda… hodit na sebe aspoň tu bundu a valit dolů co nejrychleji aby si to pan řidič nerozmyslel.. a já nemusela na zásilku čekat doma další den.. příště raději už jen PPL!!! Ti jsou vždy milí a volají aspoň pět minut dopředu ze budou před domem…
Už nikdy víc!!! Objednávala jsem na Mall, při zadání dopravy bohužel nepoznáte, že doručuje jakýsi „WeDo“ a pak koukáte jak tele na vrata, když vám přijde zpráva, že doručují, ale ani není uvedeno, od koho a co. Takže když objednáváte z více eshopu, jen hádáte. Navíc, zpráva o tom, že je zásilka na výdejním místě přijde 24.11. v 16.30 (obchod už má zavřeno).V mejlu uvedeno-zboží bude k vyzvednutí do 27.11. Obchod otevírá v 10 hod. Naivně si myslíte, že tedy 27 ještě můžete vyzvednout. Ale chyba 27.11. v 6.14 vám přijde sms, že zásilka expirovala. Na vyzvednutí tedy fakticky 2 dny!! V době karantén fakt super. Ani nechci vědět, co s mojí zaplacenou zásilkou udělají – vyhodí?? Na infolinku je nadlidský úkon se dovolat – váš hovor dostane pořadové číslo 44 a pak už jen zírate na hluchý telefon, kterej čas od času řekne, ať počkáte. Po 20 minutách to zvedne slečna, která vlastně neví, a v půlce hovoru telefon zmlkne, dvě minuty je v něm ticho a pak hovor odpojí. Ať jde celej Mall, co rozfrcá jednu objednávku do milionu balíčků a pak je doručuje přes WeDo, spolu s WeDo do pr*…