WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Kariéra
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 362 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nikdy více!!!!!!

  2. Reply
    Hana Frankičová 26.11.2020 v 18:05

    Jedním slovem katastrofa

    • ….A ta katastrofa pokračuje i v novém roce….?
      Balíček za dva a půl tisíce a nikdo neví,kde je….?

  3. První zásilka v tomto týdnu už druhým dnem trčí bez pohybu (Depo Praha). Na můj dotaz, „Proč … ?“ (mailem) mi odpověděl automat, že dotaz se zpracovává a odpoví mi do dvou pracovních dnů. Nevím tedy na čem jsem, ani kdy zásilka dojde, žádný pohyb.
    Druhá zásilka – Objednávka včera tj. 25.11 v 7:30 (BigHobby Lanškroun), odeslána v 10:00 přes depo Brno a dnes asi v 16h doručena. Pan řidič byl v pohodě, příjemné jednání, zkrátka vše OK.

  4. Hrůza. 22.11 na Mall.cz zaplacená objednávka. 25.11 přišla sms od WEDO o doručení mezi 16-19hod. a kontakt na kurýra. Nikdo nepřijel, kurýr nedostupný, ovšem Mall.cz poslal mail o doručení včetně faktury.N a sránkách WEDO sledování zásilky-v 16hod. předáno, v 16:25 přichází nová sms o převzetí zásilky a doručení mezi 16-19hod. (ano té zásilky, kterou mě již
    údajně před 25 minutami doručili).
    V tuto chvíli jsem bez zaplaceného zboží a WEDO ani Mall po upozornění zatím nekomunikují.

    • Dobrý den, Vy tu prskáte a přitom se jedná o pár dní. Já nemám peníze ani zboží po více jak 14 dnech a ani po již dvou urgencích. Nakonec vyhlásili celostátní pátrání a opět mne nikdo nekontaktoval.

  5. Naprostá katastrofa! Čekám na dodání druhé poloviny zásilky (dodali do dvou dnů jen polovinu zásilky) a už 8 den čekám na druhou polovinu. Na začátku SMS, že dovezu mezi 16-21 hod. bezkontaktně. Na místě domluveno převzetí – vrátnice 24 hod. Poslala jsem reklamaci jak na dodavatele tak přepravce a ani neodepsali. Na jejich stránkách jen zpráva, že je dodání odloženo. Nedovoláte se tam… a pokud tak jsem v čekání na 43! místě. Chápu současnou situaci měsíc před vánočními svátky, ale nechápu proč nemohou komunikovat. Na 100% si příště vyberu jiného přepravce.

  6. 2.5
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    60

    Kurýrní společnost by se měla lišit od pošty vyšší cenou a kratším časem dodání. WE|DO toto neplní. Můj balík doručovala 4 dny podle jejich tracking systému, e-shop indikoval, že zásilku přepravci předal ješte o další 4 dny dříve. Zákaznícká linka je obsazená. Dopravcem odhadovaný termín dodání nedodržen o 3 dny, ale zboží nakonec dorazilo. Asi hodinu po něm i zpráva, že mi bude doručeno :-)

    Klady: Zboží naštěstí dorazilo
    Zápory: Doba doručení - 4 dny (resp. 8 dnů od zprávy eshopu, že zásilku předali dopravci) Zákaznícká linka obsazena SMS s termínem doručení jsem dostal po fyzickém převzetí zásilky
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Objednávku jsem podala 20.11.2020 a 26.11.2020 byla doma. Komunikace s řidičem byla v pořádku. Jediné, co bych vytkla, že nepošlou dříve informace o dnu a času doručení. Je to vše na poslední chvíli. Byla to má první zkušenost. Raději zůstanu u PPL. :)

  8. Tato firma mi měla doručit 3 kusy regálů ,které jsem si objednal u jiné firmy dne 13.11.2020 .Když se nic nedělo ani po týdnu ,zavolal jsem do firmy ,kde jsem si zmíněné zboží objednal Bylo mi sděleno ,že zboží bylo řádně předáno Vaší firmě Wedo ,která se měla postarat o Doručení zásilky .Opět uběhl týden a zase nic zavolal jsem tedy znovu do Firny ,kde jsem si zboží objendal a konečně se mi podařilo získat kontak a vůbec zjistit ,která firma mi bude zásilku doručovat .Poté následoval telefonát ,kde jsem čekal více jak 45 minut na spojení Ano slyšíte dobře !!! Plných 45 minut Nakonec jsem se dozvěděl ,že vůbec netuší kde by mohla zásika být a že vyhlásily celostátní pátrání DOPŘEDU VŠEM POHU ŘÍCI JIŽ DNES JAK ASI PÁTRÁNÍ DOPADNE !! Jak dlouho budou pátrat ? nikdo neví a ani netuší No abych to shrnul. Dodnes to jes t26.11 nemám ani zboží a ani peníze !!žádná omluva žádná kompenzace -absolutně nic cO ŘÍCI ZÁVĚREM ? pokud xe chcete rozčilovat a nervovat Obratte se prosím na tuto firmu a nechte si od nich doručit nějaké zboží Rázem je o zábavu postaráno aNAKON JEDNA RAD ZÁVĚREM tuto firmu mohu každému jen vřele doporučit Jen tak dále!!

  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po přečtení recenzí jsem se trochu obával jestli svůj balík obdržím. Dnes jsem ho obdržel, druhý den od odeslání, časové okno dodrženo, řidič příjemný. Nemohu si stěžovat. Jediný zápor co lze najít byla pomačkaná krabice, na můj obsah to nemělo vliv, ale žárovky bych tam asi mít nechtěl.

    Přínosný(2) Nepomohl(3)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Abo. Děs a hrůza. Zlatá Česká pošta

    Zápory: Jsem velice zklamaná. Pokud se dočkám doručení zasilky. Tak jiz tuto společnost nebudu vyhledávat.
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
1 121 122 123 124 125 127

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo