WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Špatný
Dobrý den,
bohužel musím přidat svou negativní zkušenost s touto společností. Objednal jsem zboží přes e-shop, který neměl možnost volby dopravce a tak na mě zbyl tento černý Petr.
17.11.2020 – přeprava objednána
18.11.2020 – zásilka přijata na depo
19.11.2020 – SMS a mail – doručování proběhne mezi 14-17 hod. Řidič volal 18:48, jestli jsem stále na adrese doručení, nechal jsem si poslat balík do práce, takže do pěti jsem čekal, ale do sedmi už opravdu ne.
20.11.2020 – SMS a mail – opět 14-17 hod. Chtěl jsem předejít dalšímu zbytečnému čekání do pěti, tak jsem už ve čtyři volal řidiči na číslo uvedené v SMS. Nikdo nezvedal. Počkal jsem tedy opět do pěti a psal první mail, jestli budou vždy jen posílat zprávy a nebo hodlají balíček i doručovat. Přišla mi automatická odpověď, že odepíší během následujících dvou pracovních dnů.
23.11.2020 – opět mail a SMS 14-17, já hlupák zase uvěřil a čekal v práci do pěti. Nečekaně nic.
24.11.2020 – 8:43 odpověď na můj mail, že zásilek je hodně a neví, kde je ta má. Paní mě dostala otázkou, jestli už svůj balíček mám.
24.11.2020 – 11:19 SMS a mail s doručením mezi 14-17 s možností PLATBY KARTOU.
24.11.2020 – 13:18 – kurýr přivezl balíček (13:18 podle mě není mezi 14-17, ale co už), platba kartou NENÍ MOŽNÁ, naštěstí jsem si půl hodiny před tím vybral hotovost.
24.11.2020 – 14:25 – mail, že pondělní SMS mi rozhodně nemohla přijít a že zásilka je nelokalizovatelná.
Děkuji za tuto zkušenost, více si budu vážit České pošty. Udivuje mne, že zásilková společnost dokáže být zaskočena, že před Vánoci v době, kdy jsou obchody zavřené mají více balíků, než jindy.
Shrnuto: balík, který měli doručit 19.11. dorazil 24.11., SMS a maily s doručením nejspíš posílá náhodný generátor, vůbec netuší, kde se zásilka nachází, a když už dorazí kurýr, tak v jiný čas, než je v avízu a bez možnosti platit kartou.
Hrozny komunikace žádná. Zavolala jsem na číslo v SMS a chtela jsem znát jen přibližný čas v kolik prijede[ROZMEZI 10-13 JE OPRAVDU VELIKY) pan mi odpověděl az tam budu tak tam budu .Super DOMLUVA sama bych si tohoto dopravce nevybrala nikdy!!!!!
Řidič mi v daném termínu nedoručil balíček. Poté, co jsem mu řekl že si na něj budu stěžovat, odpověděl že každý jsme nějaký. Zboží v balíčku úmyslně poškodil. Očekával jsem dva adventní věnce které řidič ve finále polámal a zničil.
Velká nespokojenost,nedodržení termínu,nedodržování časů,nedoporučuji
Příšerná služba, kurýr si omylem vza 6.11.2020l špatný balíček, který mu nepatřil. Reklamace od 9.11.2020, původní označení balíček je stále nedoručen, nejsou schopni ani po 5 urgenci nic udělat. Odvezený balíček bohužel v nedohlednu. Operátorka jen řekne, že to zaznamená, Depo se vám neozve. Doufám, že je rozhýbe právník.
Objednávka zboží u společnosti MALL. Zboží jsem uhradil předem a měl jsem si jej vyzvednout na MALL pointu. Čekám více než 30 dní, zboží by mělo být u tohoto přepravce více než 20 dní. Prodejce ani dopravce nekomunikují, na základě mého volání přepravci i prodejci se vždy pouze dozvím, že daný dispečer věc urguje a zboží bude k vyzvednutí následující pracovní den (cca 8x).
Nakonec si asi ještě budu vážit kvalit České pošty a jiných eshopů (i přes nepříjemné zelené marťanské reklamy).
WeDo – to teda ne
Katastroficky pomalé a nespolehlivé doručování
Naprostá hrůza, chápu že teď v době covidove toho mají dost, zpoždění pár dnů bych odpustil,ale tohle nemá obdoby.
Jeden balík z Alzy nedoručili 3 týdny. Rano přijde mail budeme doručovat, celý den čekáme, kurýr se neozve, nepřijede,telefon nezvedá a večer se dozvím že jsem nebyl k zastižení! Poté balik týden leží v depu a příběh se opakuje. Druhý balík se leží v depu Jihlava už týden a doručit se ještě ani nepokusili!
Už opravdu NIKDY. Zásilka mi měla přijít před týdnem, je pozastavena a říkají, ze nemají dodací adresu a nemůžou ji připsat. Stejný problém tam má X dalších lidí. Zatím má nejhorší zkušenost s doručovací službou, jakou jsem kdy zažil.