WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Kariéra
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 362 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Špatný

    Klady: Zadne
    Zápory: Kurýri absolutně neschopný tuto přepravní společnost nedoporučuji
    Přínosný(5) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Dobrý den,
    bohužel musím přidat svou negativní zkušenost s touto společností. Objednal jsem zboží přes e-shop, který neměl možnost volby dopravce a tak na mě zbyl tento černý Petr.
    17.11.2020 – přeprava objednána
    18.11.2020 – zásilka přijata na depo
    19.11.2020 – SMS a mail – doručování proběhne mezi 14-17 hod. Řidič volal 18:48, jestli jsem stále na adrese doručení, nechal jsem si poslat balík do práce, takže do pěti jsem čekal, ale do sedmi už opravdu ne.
    20.11.2020 – SMS a mail – opět 14-17 hod. Chtěl jsem předejít dalšímu zbytečnému čekání do pěti, tak jsem už ve čtyři volal řidiči na číslo uvedené v SMS. Nikdo nezvedal. Počkal jsem tedy opět do pěti a psal první mail, jestli budou vždy jen posílat zprávy a nebo hodlají balíček i doručovat. Přišla mi automatická odpověď, že odepíší během následujících dvou pracovních dnů.
    23.11.2020 – opět mail a SMS 14-17, já hlupák zase uvěřil a čekal v práci do pěti. Nečekaně nic.
    24.11.2020 – 8:43 odpověď na můj mail, že zásilek je hodně a neví, kde je ta má. Paní mě dostala otázkou, jestli už svůj balíček mám.
    24.11.2020 – 11:19 SMS a mail s doručením mezi 14-17 s možností PLATBY KARTOU.
    24.11.2020 – 13:18 – kurýr přivezl balíček (13:18 podle mě není mezi 14-17, ale co už), platba kartou NENÍ MOŽNÁ, naštěstí jsem si půl hodiny před tím vybral hotovost.
    24.11.2020 – 14:25 – mail, že pondělní SMS mi rozhodně nemohla přijít a že zásilka je nelokalizovatelná.
    Děkuji za tuto zkušenost, více si budu vážit České pošty. Udivuje mne, že zásilková společnost dokáže být zaskočena, že před Vánoci v době, kdy jsou obchody zavřené mají více balíků, než jindy.
    Shrnuto: balík, který měli doručit 19.11. dorazil 24.11., SMS a maily s doručením nejspíš posílá náhodný generátor, vůbec netuší, kde se zásilka nachází, a když už dorazí kurýr, tak v jiný čas, než je v avízu a bez možnosti platit kartou.

  3. Hrozny komunikace žádná. Zavolala jsem na číslo v SMS a chtela jsem znát jen přibližný čas v kolik prijede[ROZMEZI 10-13 JE OPRAVDU VELIKY) pan mi odpověděl az tam budu tak tam budu .Super DOMLUVA sama bych si tohoto dopravce nevybrala nikdy!!!!!

  4. 1.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    50

    Řidič mi v daném termínu nedoručil balíček. Poté, co jsem mu řekl že si na něj budu stěžovat, odpověděl že každý jsme nějaký. Zboží v balíčku úmyslně poškodil. Očekával jsem dva adventní věnce které řidič ve finále polámal a zničil.

    Klady: Příjemné jednání se slečnou po telefonu
    Zápory: Nevhodné chování zaměstnance
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Velká nespokojenost,nedodržení termínu,nedodržování časů,nedoporučuji

  6. Reply
    Jana Buřičová 24.11.2020 v 11:55

    Příšerná služba, kurýr si omylem vza 6.11.2020l špatný balíček, který mu nepatřil. Reklamace od 9.11.2020, původní označení balíček je stále nedoručen, nejsou schopni ani po 5 urgenci nic udělat. Odvezený balíček bohužel v nedohlednu. Operátorka jen řekne, že to zaznamená, Depo se vám neozve. Doufám, že je rozhýbe právník.

  7. Objednávka zboží u společnosti MALL. Zboží jsem uhradil předem a měl jsem si jej vyzvednout na MALL pointu. Čekám více než 30 dní, zboží by mělo být u tohoto přepravce více než 20 dní. Prodejce ani dopravce nekomunikují, na základě mého volání přepravci i prodejci se vždy pouze dozvím, že daný dispečer věc urguje a zboží bude k vyzvednutí následující pracovní den (cca 8x).

    Nakonec si asi ještě budu vážit kvalit České pošty a jiných eshopů (i přes nepříjemné zelené marťanské reklamy).
    WeDo – to teda ne

  8. Katastroficky pomalé a nespolehlivé doručování

  9. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá hrůza, chápu že teď v době covidove toho mají dost, zpoždění pár dnů bych odpustil,ale tohle nemá obdoby.
    Jeden balík z Alzy nedoručili 3 týdny. Rano přijde mail budeme doručovat, celý den čekáme, kurýr se neozve, nepřijede,telefon nezvedá a večer se dozvím že jsem nebyl k zastižení! Poté balik týden leží v depu a příběh se opakuje. Druhý balík se leží v depu Jihlava už týden a doručit se ještě ani nepokusili!

    Klady: Nejsou
    Zápory: Zcela nefunkční společnost
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Už opravdu NIKDY. Zásilka mi měla přijít před týdnem, je pozastavena a říkají, ze nemají dodací adresu a nemůžou ji připsat. Stejný problém tam má X dalších lidí. Zatím má nejhorší zkušenost s doručovací službou, jakou jsem kdy zažil.

    Přínosný(7) Nepomohl(0)You have already voted this
1 123 124 125 126 127

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo