WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Kariéra
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 362 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Katastrofální podnik. Objednali jsme si z e shopu Košík potraviny a další zboží. Z Košíku jsme dostali zprávu, kdy máme čekat doručení touto přepravní společností. V den doručení přišla zpráva od Košíku ( v 17.45 ) že byl balík poškozen a zásilka byla vrácena odesilateli. Udělali jsme tedy na Košíku novou objednávku s tím , že máme čekat dodání v pátek. Po dlouhém pátečním čekání jsme dostali zprávu jménem Košíku, že nebyl adresát zastižen. Nechápali jsme tuto nepravdivou zprávu , protože jsme byli doma a přepravce dostal naše telefonní čísla. ZAvolali jsme tedy na Košík a tam jsme zjistili , že je vše jinak, že tuto zprávu poslala přepravní služba jejich jménem a že WeDo poslalo zásilku omylem na nesprávné depo a že nám zásilku doručí v pondělí. V pondělí jsme od rána čekali zprávu , kdy dojde k doručení a ejhle, před polednem nám zavolali z Košíku, že zásilka byla opět při přepravě poškozena a vrácena Košíku. Objednávku jsem tedy zrušil a budeme se muset obejít bez objednaného zboží – hlavně potraviny a respirátory . Nezbývá nám tedy , než v této situaci riskovat zdraví a vyrazit do supermarketu a resapirátory sehnat jinde. Mimo jiné nás tato akce stála i soustu hodin času ( čekání, telefonáty, 2x vypracování objednávky ). Za to vše této přepravní firmě děkujeme.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofa! Zlatá ČP! Absolutně žádné informace o zásilce, na Vánoce toho objednávám víc a vůbec se nikde nedozvím, o jakou zásilku se jedná, jelikož jsem tuto společnost v objednávce nikde jako dopravce nezvolila. V trackování zásilky vidím jen, že si ráno dopravce převezme zásilku a večer jí vrátí na Depo a další den to samé. Info o změně data doručení žádné! ? jsem zvědavá, jestli zásilku vůbec doručí

    Klady: Žádné
    Zápory: Všechno špatně ?
    Přínosný(7) Nepomohl(2)You have already voted this
  3. 1.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    60

    Nedodrzeny termin rovozu, zadne info o presun terminu na dalsi den, hruza hnus! Platila jsem dopredu a nemam balik ani penize. Prvni a posledni objednavka! Cely den doma cekam a nic, zadna sms ani hovor o presunu datumu!!! Zlata pošta nebo ppl!!!!!!!!!!!!!!!NEDOPORUČUJI!!! UZ NIKDY VIC!!! ?????????????????

    Klady: Zadne klady!
    Zápory: Vsechno spatny????????????
    Přínosný(11) Nepomohl(3)You have already voted this
  4. Reply
    Daniel Budský 20.11.2020 v 17:27
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednali jsme si nákup na Košík.cz pro který tato firma dělá dopravu. Jsme v karanténě, není jiná možnost. Zboží nedošlo první den, ani nedošlo druhý den a bylo nám oznámeno, že přijede, až po víkendu – v pondělí. Bydlíme na samotě u lesa, nemáme možnost si jídlo nechat jiným způsobem dovézt. Toto je realita tak neprofesionální, laxní a nepříjemné firmy a jejich zaměstnanců. Velice tuto firmu nedoporučuji! Absolutní nezájem o zákazníka!

    Klady: Vůbec žádné, jen Vás rozčílí.
    Zápory: Nic nefunguje, nic je nezajímá.
    Přínosný(10) Nepomohl(2)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Objednal jsem si balík, cca za dva dny mi přišla sms že balík budou doručovat. SMS přišla okolo sedmé hodiny ranní, okolo 9:40 ráno jsem měl nepřijatý hovor, 9:43 jsem volal zpět, telefon mi samozřejmě nikdo nezvedal. Volání jsem tedy po cca 15 minutách opakoval, samozřejmě marně. Když jsem to zkoušel na večer, okolo 17 hodiny, řidič konečně zvedl telefon a byl pěkně nepříjemný, když jsem se ho zeptal jestli mi tedy zásilku doručí, hned odsekl že mě nebylo k zastižení, načež jsem mu řekl že v baráku byla babička nebo rodiče, ty samozřejmě žádnou doručovací společnost neviděli. Řidič tedy ani nepřijel na místo určení a rovnou mi „odpinkl“ že jsem na místě nebyl a s prominutím se na mě pěkně VYSRAL. Dnes jsem volal na infolinku abych si „pobrečel“ ale prosím vás, ta slečna která sedí za tím sluchátkem by si měla rozmyslet jestli chce na takovém místě vůbec vydržet. Slečnu to evidentně vůbec nebaví, a ještě je rozhořčená když si jako zákazník stěžuji na jejich společnost. Odložila mi termín a já teda budu zase čekat o cca 3 dny déle než mám. Děkuji a tuhle vaši pofidérní společnost už né. Karel. :-)

    Zápory: Nepříjemný řidič na telefonu. Nepříjemná paní na infolince... Dlouhá doba dodání..
    Přínosný(12) Nepomohl(3)You have already voted this
  6. Něco katastrofického. Předáno k dopravě v pondělí. Předpokládaný termín doručení ve středu. Absolutně žádná další informace o změně. Najednou změna na pátek, ale ani ten nedoručeno. Na infolince paní, která Vám poskytne jen info, které vidíte i elektronicky, kde se zboží nachází. Určitě se tomuto dopravci vyhněte. Bohužel ho využívá i MALL.

  7. 1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Peklo.. Nejdrive nedodrzen termin rozvozu a ani zadna informace o tom, ze se termin posouva na dalsi den.. Poslou cislo na kuryra a pak clovek zjisti, ze je to kuryr z jineho mesta.. Jedine dovolatelne cislo je prazska pevna linka, tam cekate 15min a pak nikdo nema moznost kuryra sehnat a nevi o zasilce vubec nic a maximalne muze poslat mail na depo a mate si pockat na odpoved.. Udeajne nemaji ani telefon na depo, ze ktereho se zasilka vzala na rozvoz.. Toto v roce 2020?? Nepochopitelne..

    Zápory: Absolutne zadny zajem o zakaznika Nekompetentnost lidi na jedine telefonni lince, na kterou se da dovolat V aktualni dobe 2 rozvozci v aute, oba jednaji se zakaznikem a ani jeden neresi, ze by mel mit rousku
    Přínosný(13) Nepomohl(2)You have already voted this
  8. Přesně tak ja to sáme hruza.

  9. Nová dopravní společnost se teda moc nesnaží. Čekala sem na balík od ponděli.každy den psali že to prevzal dopravce a že se to bude doručovat.
    Každy den sem čekala na zasilku zarizovala si to tak abych byl doma a nakonec nedoručeno ješte k tomu ve čtvrtek se me zeptali na čislo objednavky. Hruza nedopročuju stejně tak jak rychle vznikla tak by měla skončit. Protože tohle neni normalní.nedokazou urcit ani nejaky čas, Na tož den.

  10. Po přečtení zdejších recenzí jsem se toho trošku bála, ale nakonec u mě vše v pořádku. Zboží doručeno v den kdy doručeno být mělo, bylo to dopoledne a na čas. Pán byl velice milý a usměvavý a samotné předání balíčku proběhlo během pár sekund.

1 124 125 126 127

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo